4

290 7 0
                                    

Tutku: Selam bebek :)

Tutku: Sen ve ufaklık ne yapıyor?

Atınç: Ufaklığın ufak olduğunu nereden çıkardın?

Tutku: Bakim.

Atınç: Siktir git.

Tutku: Yap, gideyim.

Atınç: Derdin ne kızım

Atınç: Beni erkekliğimden vurmaksa üzgünüm zayıf yönüm yok, olsa bile o yön uçkurum olmazdı

Tutku: İddialı konuşma derim ;)

Atınç: Defol.

-

Dudaklarımdaki kırmızı ruju telefon ekranına bakarak tazeleyip oturduğum yüksek bar sandalyesinden indim. Karşımdaki deri koltuklarda Atınç, bacakları ve gömleğinin ilk üç düğmesi açık oturuyordu. İki yanında iki kız vardı, ikisi de asla komik olmadığına emin olduğum esprilerine gülüyorlardı Atınç'ın. Onlarla dalga geçmek isterdin ama dışardan bakınca ben de pek farklı değildim.

Bilerek önlerinden geçtim, şans bu ya, geçerken bileğim burkuldu. Atınç'ın ani refleksiyle kızlar koltukta kalırken o ayaklanmıştı. Neyse ki o, henüz bana temas etmeden dengemi buldum ve suratına ters ters bakıp yoluma devam ettim.

Birkaç dakika sonra, ben shot atarken bir mesaj geldi.

Atınç: Sorunlusun kızım sen.

Atınç: Mesajlarda kedi ortamda aslan kesiliyorsun.

Tutku: Herkese hrr sana mrr bebeğim :)

Sırıtarak ekranı kapattım. Atınç'tan ciddi manada hoşlanmıyordum ama duygularımdan daha ön planda olan ideallerim vardı. Onlara giden yolda duygularımı harcamak mantıksız gelmiyordu.

Öte yandan, Atınç çekici bir erkekti. Bu işimi kolaylaştırıyordu, cinsel hayatının aktif olması ve yatağımda görmek isteyeceğim bir fiziğinin olması işime gelirdi. Geliyordu da.

Açık açık konuştuğumuzda, tek amacım Atınç'ın yatağına girmekti. Bu bir tür kazan kazan oyunuydu. Bir gecelik tatmin olacaktım ve Atınç'ı yavaş yavaş elde edecek, ardından babamın mirasını devam ettirecektim.

Beraber olduğumuz takdirde aklında kalacağımı biliyordum. Atınç böyle bir erkekti, onu herkesten iyi tanırdım. Attığı ilk mesajda demişti, ilk dostum ve tek düşmanımdı.

Ondan sonra işim kolaydı.

Zira Atınç, geçmişten beslenen bir adamdı.

@tutkualdinc: hrrr 🐯

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tutkualdinc: hrrr 🐯

@7: BANA BAS

@11: ölünce beni bel oyuntuna gömsünler

@39: BU KARI ŞAKA MI

@56: Çok bakmayın benim o.

@8: çirkin bu arada.

Senden Nefret Ediyorum (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin