~1~

14 3 0
                                    

Merhaba ben EMİLY ben eski caglarda yaşıyan bir kadınım. Ailem yaşadığım yerin yöneticisi bu yüzden ben pek özgür değilim. Ve çok dindarlardir. Yani benim özel guclerim olduğunu ogrenirlerse kizlariyim demezler direkt baltayı boynuma geçirirler. Bundan dolayı gücümü hiçbir zaman kullanmam ama gecenin bir vakti etkileşimi geçiyor bunun neden olduğunu bilmiyorum. Ama tanrının beni lanetledigini düşünüyorum. Lanetlememis olsaydı bu işin sonunda ölüm olmazdı. Ben de bir insanım bende aşık olabilirim. Benimde duygularım var acaba bir gün sevebilecegim bir adam bulabilecekmiyim diye düşünüyorum bazen. Bunu pek mümkün olduğunu düşünmüyorum. Çünkü babam lort olduğu için fakir biriyle evlenmeme izin vermez. Yüksek mertebeden birileriyle evlendirir. Hiç benim gönlüm varmı yokmu diye sormaz.

Günün birinde bir prenses varmış. Bu prenses i diğer prenses lerden ayıran bir özelliği varmış. Bu prenses ayın ışığı ve suyun akış gücüyle zamanı kontrol edebiliyor. Gecenin bir vakti uyku halinde olduğu için zamanda yolculuk yapıyor ve bunu bir rüya olarak görüyor. Hiç bir zaman bunu zaman la alakalı oldugunu anlayamamıştım. Tâki gece vakti babasının isteğiyle bir prens le konuşmak için uyanık kalana dek.
Prens Albert; şey Emily biliyorsun babalarımız lort ve bu bizim ordularimizin büyümesi için bir fırsat istersen bize bir şans ver.
Prenses Emily;biliyorum am-
Cümlesini tamamliyamadan aniden havada ucusmaya başladı Albert korkarak yere düşer ve kafasını vurup bayılır. Emily hala ne olduğunu bilmez ve aniden etraftaki herşey değişir. Heryer rengarenk olur. Hiç bir netlik yoktur.

Ve bizim zamanimiza gelir.
Tarih 2023 13 Kasım
Gözünü açtığında yanindan geçen arabalar goktelenler ve geveze insanlar aniden belirdiği için herkes dönüp ona bakmıştır. Zaten kıyafetleri dikat çekmesini dahada artırıyordu. Biri onu kolundan tutup köşeye çekiştirip. Bir şeyler zirvalar. Aniden bir binanin içine götürür. Emily hâlâ soktadir. Bu insanlar nasıl giyiniyor. O kırmızı parlak yuvarlak seylerde neydi o ip uzun şeylerde neydi öyle düşünmeye başlar. Adam onu karşısına alır. Ve koltuğa oturtur.
Adam; ne yaptığını sanıyorsun sana bir daha öyle aniden ortaya çıkma demedimi? Neden beni dinlemiyor sun anliyamiyorum sana bir şey olursa benim ne yapicagimi hiç dusunmedinmi.
Emily;Sen neyden bahsediyorsun. Seni tanımıyorum bile
              ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEZ PRENSES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin