Мейсан- Мигел, ти разбра ли новината?
Мигел- Тук всеки ден има различна новина. Каква е денс?
Мейсан- Ще имаме нови съученици в нашия клас!
Мигел- Това е хубаво. А знае ли се дали са момичета или момчета?
Мейсан-Има залагане в класа, какъв пол са ми. За сега залозите за момчета са най - високи. За момичета са на второ място, а за и двете на трето.
Мигел- Окей, а знае ли се колко ще са?
Мейсан- Учителя каза, че ще са петима. Оказва се, че нашия клас е с най - малко ученици в училището и затова прехвърлят толкова много на веднъж в нашия клас.
Мейсан-Супер, сигурен съм, че няма как да са само момичета или само момчета.
Мейсан- И аз така. Да влизаме, че ще закъснеем!
Мигел-Ок.Taim skip
Учител(Уч)- Та така клас. Както сте разбрали ще имаме нови ученици в този клас. Надявам се да ги посрещнете подобаващо. Та нека ги оставим да се представят. Заповядайте!
?- Здравейте, аз съм Николай, викат ми Къци. На 16 съм от България/София. Играя футбол и това е горе долу за мен.
Уч- Следващия!
?- Аз се казвам Александър, викайте ми Акси. На 16 съм от България/София. Играя футбол като позицията ми е вратар. Понеже моя приятел забрави да каже , той е нападател!
Уч- Добре, щом това е всичко да заповяда следващия!
?- Аз се казвам Рози, най - близките ми ми викат Ро.На 14 съм. Аз също съм от България/София. Имам много различни интересен и за това не мисля да ги изброявам. Не играя футбол! Това е за мен.
Уч- Добре, нека да продължи следващия!
?- Казва се Румяна и ми викат Руми. На 14 съм.От България/ София съм. Занимава се с доста неща но не и с футбол. Това е за мен.
Уч- Добре и последния!
?- Казвам се Бо, нямам друго име само Бо. На 15 съм. От България/ София. Занимавам се главно с футбол,фотография,рисуване и електрическа китара. Не ми трябва много общуване с непознати, а и някои от тук ги знам заради известността им. Та учителю, може ли да си седнем, че ми замряха краката докато тези...(Ро и слагам рака на остава)!
Ро- Боооооо. КОЛКО ПЪТИ ГОВОРИХМЕ, ЧЕ ЩЕ СЕ ДЪРЖИШ МИЛО С ХОРАТА ТУК?!
Бо- Няколко. Но нищо не съм обещавала.
Къци- Бо, поне веднъж бъди мила с някого, няма да ти навреди.
Бо- Добре, ще бъда много мила докато ти троша костите. Ти само не трябва да бягаш за да стане по - лесно .
Акси- ДОБРЕ. Извинете ни.( Дърпа всички да си седнем по местата).Taim skip
След училище.Мейсан- Най - накрая свърши училище. Ти какво си се умислил?
Мигел-Какво мислиш за новите ?
Мейсан- За новите или за някой конкретен? 😏
Мигел- За онова момиче Бо.
Мейсан-Конкретно за нея мисля, че е доста дръпната. Не иска нови запознанства и е доста директна. Ти да не си си я харесал?😏😁💙
Мигел-Не знам. Някак ме привлича. Има нещо познато в нея. Имам чувството, че съм я виждал някъде.
Къци- Здравейте момчета. Ти беше Мигел, нали?
Мигел-Да, а ти Къци. Какво има?
Къци- Знам от къде ти е позната Бо.
Мейсан-И от къде?
Къци вади телефона си и отваря галерия.
Мигел-Тези снимки са от профила на B_Monster_1567. Защо ги имаш?
Къци- Това са снимки от профила на Бо както ти каза името на профила. В него тя е качвала и нас и нея. От там ти е позната. Ти си и последовател и редовен посетител на коментарите под нейни постове. Както тя каза в час има страст към фотографията.
Мигел-Значи и тя е известна?
Мейсан- Аз не съм я чувал. Колко последователя има?
Мигел-Около 900 милиона последователя. Има много добри снимки!
Къци- Само да кажа, ако и погледнеш пинтерест папките веднага ще видиш няколко за теб. Тя е влюбена в теб. Айде чао!(бяга и си отива).
Мейсан- И какво мислиш? Ще и станеш ли гадже?
Мигел- Защо пък не. Мисля, че сладка до някъде.
Мейсан-Чудесно, те я на ъгъла и си говори с онзи май беше Акси.
Мигел-Ок. Отивам.
-Мигел изтичва, хваща ръката на Бо и я издърпва в края на една задънена улица където няма никой.-
Мигел- Здрасти, не се запознахме официално. Твоят приятел Къци ми каза, че си влюбена в мен. А аз те следвам в пинтерест.
Бо- 1-во Къци е мъртъв. 2-ро Ти си леко ненормален. 3-то да обичам те. Само се чудя защо ме завлече тук?
Мигел- За да те целуна или там каквото правят гаджетата. Виж, сладка си и ми харесва директноста ти, а и ми трябва някой с който да гоня всички фенки.
Бо- Ок, аз те харесвам и ще направя така, че и ти да ме харесваш.
Мигел-Добре, но да си знаеш, че не е лесно.
Бо-Щом казваш.Та може ли да ме пуснеш?
Мигел-Да. Айде да те водя на среща.
Бо-Сериозно. Добре, но първо да минем през къщата ми да се оправя!
Мигел-Нямаш грижи.
YOU ARE READING
Miguel Cazarez Mora x yn
FanfictionКато цяло ще пиша история за мен и мъжът (Мигел). Просто за да може да не е толкова самовлюбено, ще използвам за yn името Бо както в останалите ми книги за някой x yn. Та приятно четене и пак казвам, че Мигел е моя съпруг, а Майсан ми е НДП!❤️