Mini fab!
Na Jorviku istnieje wiele krolestw, kazde jest inne ale podobne do siebie, jedynym wyjatkiem jest - Dziki las.
Krolestwo Sekwoi jako jedyne nie jest za dobrze nastawione do reszty świata. Powstało o tym miejscu wiele legend.
Co najważniejsza, nikt nigdy nie był w tym miejscu. Jedynie drogowskaz do dzikiego lasu i dwa przesmyki ktore były zablokowane gestymi krzewami/głazami wskazują na to że jest tam jakaś część świata.
Konie mieszkające tam to najstarsza rasa koni na Jorviku, posiadaja one duzą wiedze. Las jest podzielony na dwie części, drugą część terenów podzieliły na 3 czesci, każde z czesci była terytorium innego stada. Stada rozniły sie od siebie ale stanowiły jednosc pomagając sobie.
(Stado Mistyków które odpowiada za medycynę dzikiego lasu, Leśnicy odpowiadające za pożywienie i zwierzęta w lesie i Wojownicy broniący dzikiego lasu i jego mieszkańców)
Pewnego razu, z dnia na dzień dziki las został odblokowany. Konie z zwenatrz mogły do niego juz wchodzic.
Jeden z przywodcow stada
(kazde stado ma innego) postanowił wprowadzic zmiany, wiekrzosc DKJ zgodziła sie choc, niektorym sie to nie podobało.Jedna osoba jest DKJ, a druga jednym z pierwszych koni ktore przybyły na tereny Dzikiego lasu.
Po przybyciu drugiej osoby do DL szybko sie zaprzyjaznilismy.DKJ oporwadzil nowego konia po lesie i opowiedziałam o nim, po jakims czasie DKJ pomógł nowemu dostac sie do stada (każdy musiał mieć jakieś stado) a dalej. . . - okaze sie w zabawie
W zabawie gdy DKJ będzie oprowadzał nowego konia po lesie można skorzystać z informacji o koniach w DL z księgi postaci, dla urozmaicenia zab DKJ może opowiadać legendy Jorviku znalezione w Internecie, opowiadać o DKJ (nie innych koniach tylko ogólnie o rasie np. ze strony Jorvikipedia albo bezpośrednio z gry) lub ciekawostki o Jorvik które były przekazywane z pokolenia na pokolenie :)
Dziki koń jorvicki (DKJ) - jest najstarszą rasa konia na Jorviku
CZYTASZ
Star Stable Online - Fabuły
Cerita PendekWitam, w star Stable online bardzo dużo gram w dzikie konie we 2 osoby z fabułą, jeśli ktoś lubi grać z fabułą z chęcią się podzielę moimi wymyślonymi z wami :)