◊
Odadaki genç omega derin bir iç çekerek önündeki masaya baktı.19 yaşındaydı.Birkaç ay içerisinde 20 olacaktı.Yetişkin olduktan sonra her şeyin harika olacağından emindi.Planları vardı.Hiçbir şeyin onu durdurmayacağından emindi.Ama her şeyin tepetaklak olmasına neden olan bir kişi vardı.
Jeon Jungkook...
"Kuralları okumaya başla Jimin"
Yetiştirilmesi için gönderilen beta,kollarını göğsünün üzerinde çaprazlayarak devam etmesini istedi.Omega kağıtları kaldırdığında ilk 10 maddeye rastladı ve gülmek istedi.Bu çok saçmaydı.Bu,baştan aşağıya saçmalıktı!
Mükemmel bir yüksek dereceli omega olmanın kuralları:
1.Alfaya her zaman itaatkâr olunacak.Bu,onun izni olmadan konuşmamak,bağırmamak,onun yanında ağlamamak ve her zaman kibar olmak demektir.
"Cidden mi?"
"Bunları yaparsan iyi yaşarsın,aksi takdirde alfanın emir sesiyle başa çıkmayı öğrenirsin"
2.Alfanın işlerine asla karışmayın
"Bak bunu yapabilirim işte.Mafyayla ilgili her şeyden nefret ediyorum zaten"
3.Omega,alfanın ailesinden ya da kendi ailesinden başka alfalarla temas kurmayacak
"Peki ya üniversitedekiler?"
"Herhangi bir üniversiteye gitmeyeceksin Jimin.Sana Jeon'un omegası olma ödülü verildi.Bunu kabul et ve ona mirasçılar ver"
"Bu çok saçma! Bunun gibi saçma kurallara uymayı reddediyorum"
"Reddedemezsin Jimin ya kabul edersin ya da acı çekmeyi kabullenirsin"
4.Omega bakire olmalı,değilse alfa onu herkesin gözü önünde öldürebilir
"O zaman öleceğim"
"S-sen.. sen ne zaman?-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untamable | Jikook
Fanficİtaatkâr omega mı istiyorsun? Sana göstereceğim kuçu kuçu~ Jikook|Omegaverse Jk-Alfa Jm-Omega Mpreg Hafif Toxic ilişki