Bevezető 16+

460 5 1
                                    

Háttal támaszkodott a falnak, a jobb kezében pedig a pezsgős poharát tartotta. Nem tűnt részegnek, pedig lassan már az ötödik pohár alkoholt gurította magába, mintha ez valami óriási dolognak számítana. Húzta az időt, pedig én csak szexet akartam. Tudtam hogy ő is, ugyanis még a kosztüm nadrágján keresztül is szembe tűnt a dudorodó farka, még a zipzár is megemelkedett a testi reakciójától. Pedig nem tettem semmi különöset, csak a hotel szoba ágyán ültem, és vöröslő arccal vártam, mikor lesz hajlandó végre megdugni. Jungkookal egy helyen dolgoztunk, egy szex boltban. Minden nap találkoztunk egymással, miközben különféle intim kellékek öleltek körbe minket. Erotikus zenék mennek a háttérben, és halvány piros fényben úszik a helyiség. Jungkook már az elején kijelentette hogy veszélyes szex terén, ezért ne kezdjek vele ha jót akarok magamnak. De túl félénk voltam elárulni neki, hogy imádom ha fáj, és azt akarom hogy remegjen a testem miközben őrületes fájdalmat okoz minden egyes rohadt mozdulatával, amivel magának is örömet szerez. Azt akartam hogy a babája legyek, a mozgatható, feláldozható, nedves kis kelléke amelyet akkor helyez az ölébe, amikor épp szétfeszíti a testét a vágy, és darabokra akarna tépni engem. Vérezni akartam, és könyörögni hogy hagyja abba, miközben elkap az orgazmus, és egyszerre haldoklom és élvezem a testem minden egyes gyötrelmét és gyönyörét.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ágyneműk•Jikook21+•Where stories live. Discover now