Madison 5 éves volt. Csak öt de már írt, olvasott. Apja korán elkezdte belé nevelni, hogy neki kell mindig a legokosabbnak lenni ezen kívül nem nagyon foglalkozott vele. Egész nap dolgozott. New Orleas mellet laktak egy kis faluba. Apja soha nem engedte ki a házból így barátai sem igen voltak. De egy volt egy fekete kiscica. Zeusznak nevezte el. A sok mindenből amit tanult a görög mitológia volt a kedvence és valami kemény nevet akart a kiscicának adni. Így lett Zeusz.
Egyszer kiszökött a házból. A ház gyönyörű volt de, lehet mondani a börtöne volt egy kis szabadságra vágyott. Ahogy sétált a kis faluba egy vele egy idős kisfiúba botlott.
- Hát te? - kérdezte. - Minden gyereket ismerek a faluból de téged még soha sem láttalak. - közli vele a szöszi kisfiú.
- Eddig bezárva voltam a házunkba. Egy kis szabadságra vágyom. - magyarázta a lány. - Hogy, hogy ismersz mindenkit a faluból? - kérdezte puszta kíváncsiságból.
- Anyukám orvos - mosolyodott el. - De gyere van egy jó rejtekhelyem ha elakarok bújni valaki elő. - Mutatom az utat.
Madison megindult a fiú után. Valami pozitív volt benne. Maga a kisugárzása aranyszőke haja amin a nap megcsillant. Ő is szőke de nem ilyen szépen csak simán nagy valószínűséggel ha nagyobb lesz az sötét szőke lesz. Meleg barna szeme meg nagyon jóságos volt. Ebben is csak az ellentéte míg a fiúnak barna, neki kékes szeme van. Azt mondta az anyukája orvos ez a varázsvilágba a gyógyítót jelenti. De nem akarta a fiúnak mondani. Valószínűleg a fiú is mugli. Apja kinyírná ha megtudná, hogy egy muglival csámborog.
- Jaj, de udvariatlan vagyok. - torpan meg a fiú. - A nevem Will Cooper. - nyújtja a kezét.
- Semmi baj - mosolyog Mad. Ő is elfelejtett bemutatkozni. - Madison Turner de barátaimnak csak Mad. - fogadta el a szöszi kezét. Értelmesebb fiú mint hitte.
Madison és Will hamar össze barátkoztak. Ellentétek voltak de nagyon jóba lettek. A titkos búvóhely egy elhagyatott ház volt. Sokat jártak oda meséltek egymásnak magukról a családjukról és mindenről. Minden nap találkoztak. Mad apja mindig elfoglalt volt így nem is vette észre, hogy a lánya sokszor nincs otthon.
A fiú és a lány egyre csak cseperedett most már 5 - ből 8 évesek lettek. Ugyanaz volt a napi rutin mindig kimentek a házhoz. Egyszer viszont tragédia történt. A ház mögött ültek a szokásos kis helyükön. A házban egyszer csak valami felrobbant. Egy nagyobb fal darab a fejére esett. Ájultan zuhant volna a földre ha valaki el nem viszi. De ebből a fiú semmit nem látott. Azt hitte a lány meghalt miatta.
______________________________________________
Na szóval én is utálom az írói megjegyzéseket. De csinálni fogok én is. (Na megértelek kedves írók már titeket) Ha nem érdekel lapozz tovább. (hátha szerencséd van és már kinn a kövi rész) Viszont annak aki itt marad azt puszilom. Kinek, hogy tetszett? Szerintetek Mad és Will találkozni fognak még? Mi lett Maddel? (annyira imádom, hogy ti nem tudjátok de én tudom.) Szerintetek hány évet ugrunk a kövi fejezetbe?
Na de csókolok mindenkit. Jo eccakat (legalább is amikor én ezt írtam már jól benne voltunk az éjszakába)
YOU ARE READING
Hollóháti utódakén Mardekárba kerülni?(Nem lehetetlen)
FantasyThomas Turner nevét a varázsvilágban mindenki ismeri. Tomnak viszont van egy lánya Madison Turner. A kislánynak nehéz gyermekkora van. Ha azt hitte az nehéz akkor milyen lesz a tinédzser kor? Egyszóval még nehezebb. Apja Thomas egy híres tudós. Hól...