AnabelEra o casă mare în față mea.Mă uit la Jack cu suspans să văd ce spune.
-Iubit-o asta o să fie casa noastră!
-Ce?Mă uit la el șocată și cu ochii cât cepele.
-Am cumpărato acum.....se uită la ceas, acum 2 ore.E pe numele tău.
-Jack......
-Iubit-o.
Mă ia de mână și mergem în casă.
-Trebuie renovată,dar eu zic că este bună.
-Sunt de acord,o iubesc.
-O vindem!
-Ce? Ești nebun,de ce?
-Că iubești casa!Inima ta doar mi-e îmi aparține!
Chicotesc și mă duc spre ureche lui.-Ce spui de un cadou de bun venit?
Ochii săi sclipeau, pupilelele sau dilatat și nu se mai vedeam.La auzul cuvintelor mele.-Scumpo,cu cea mai mare plăcere.Si începe să mă sărute.
~°°~
A trecut 2 săptămâni,de când eu cu Jack ne-am mutat in această casă.Relatia noastră e mai bună,am făcut sex în fiecare părticică a casei.Astazi Jack se întoarce la sediu,unde vin și eu, să mă învețe să mă apăr.Îmi strângeam părul îm coadă sus când o bătaie în ușă se aude.Mă întorc și zâmbesc,era Jack rezemat de tocul ușii și se apropie de mine.Îmi îndrept privirea înapoi spre oglinda și el își însfasora mână sub talia mea și mă sărută ușor pe gât.
Pielea mea reacționează imediat la sărutările lui și gem ușor.-Scumpo dacă mai gemi nu mai plecăm la niciun sediu!
-E din cauza ta!Mă întorc spre el și îi dau un sărut rapid.Hai întârziem!
Și plec râzând din cameră,mă încalț cu niște adidași înalți și atunci vine el,cu cheile de la mașină în mână.***
Coborâm din mașină și intrăm în sediu.Jack mă oprește și mă uit la el.
-Scumpo trebuie să îți spun ceva.....trage aer în piept și continuă: tatăl tău e aici,dar e schimbat, dacă vrei poți să te duci la el.
-În ce cameră?
-Prima cameră pe dreapta.Mergem amândoi și la ușă se oprește.Astept aici.
Intru și îl văd pe tata agățat de niște lanțuri.
-Prințesă?
Acest alint,pe care nu l-am mai auzit aproape de 2 luni....
-Prințesă te rog.....
-Nu îți dau drumul!
-Nu! Vreau să te duci la Isabel,te rog spune-i că sunt bine și cum mai este....
CITEȘTI
Ea o să fie motivul morți mele
RomanceVă invit în povestea lor și sper să vă placă ce veți afla despre ei. Lectură frumosEa fata unui mafiot,care trebuie să aleagă viață sau moarte.Ajunsă la New York Anabela vrea să își trăiască viața,dar povestea nu este așa cum a crezut ea. Oare ce va...