1.

27 2 0
                                    

Öncelikle hoşgeldin
Yorumlara okumaya başladığın tarihi yazabilir misin?
Bu benim ilk hikayem yani ilk deneyimim ,o yüzden yazım hatalarım olursa eğer özür dilerim .
Sadece sınava hazırlanırken hem kafa dağıtmak hemde  içimdeki duyguları dökmek amaçlı bu hikayeyi yazmak istiyorum. O halde başlayayım

Gönlüm dilime dargın, dilim gönlüme, Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime, Dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme" (Hz. Mevlâna)

2023.11.15
1 yıldır  ona yazmak ve yazmamak arasındaki iki seçeneğin ortasındayım. Nasıl yazacağım nasıl ona hislerimi anlatacağımı bilmiyorum . Yakın arkadaşlarım ona yazmamak gerektiğini söylüyor ama nasıl bilmiyorum.
Yatıyorum kalkıyorum hep aklımda o var . Okula derslere ve yazın gireceğim YKS sınavına adapte olmam gerekirken ben hâla onu düşünüyorum.
Her sabah olduğu gibi yine onu düşünerek uyandım . Hazırlanıp evden çıktım lise son sınıf olmanın verdiği stres ile yolda yürürken Esma' yı gördüm.
Kendisi 2 senedir sınıf arkadaşım ve onu sevdiğimi bilen tek kişi o .
Beni farketti ve durdu yanına gidip koşarak sarıldım.
-Günaydın çiçeğim gel geç kalmadan gidelim
- Acaba gelir mi bugün okula ?
-Gelir ya 2 gündür gelmiyor ama bugün gelir muhtemelen.
-Lütfen gelsin Esma biliyorsun tek umudum o , onun benden haberi olmasa bile ben her gün onu düşünüyorum. Acaba motorda giderken bir şey mi oldu, ailesiyle mi bir sıkıntısı var,  hasta mı , yorgun mu hep onu düşünüyorum.
- Hayatım seni anlıyorum ama böyle yorma kendini , bak gidelim okula onu görünce rahatlar için.
-İnşallah Esma ya zaten tek umudum o . Ben onun sayesinde dimdik duruyorum.
-Bak çiçeğim ben burada yanındayım,  her zaman destekçinim bak götürsün iyi olacaksın .
-İyi ki varsın sen ya
Beraber yürümeye devam ettik vardık okula. Bütün derslerde Esma yanımda oturup not alıyorken ben uzaklara dalıp gitmiştim. Onu düşünüyorum sesini yüzünü...
Öğle arasında düşünceli bir şekilde yemek yerken dalıp gitmişim. Esma beni dürttü ne olduğunu anlamadan elime bir şey tutuşturdu.
-Al bakayım şu hattı, yaz Tugay 'a konuş onunla rahatla .
-Yapabilir miyim ki
-Yaparsın sen ya  , kimliğini belli etme ve yaz ona anonim olarak, zamanı geldiğinde illaki öğrenecek.
-Peki tamam bugün yazacağım ona
-Hadi göreyim seni yaparsın  sen halledersin
-Umarım Esmam umarım ...

İlk bölüm biraz kısa oldu ama sonraki bölümleri uzun yazacağıma söz veriyorum.
Düşüncelerinizi belirtin lütfen iyi ya da kötü farketmez sadece saygı çerçevesinde bunları dile getirmeniz ve kurgumu kullanıp emeklerime saygısızlık etmemeniz yeterli bebeklerim
Sonraki bölümde görüşmek üzere dikkat edim kendinize .
Güzel kalplerinizden öperim ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin