Değişim

1.8K 70 39
                                    


ʕ⁠'⁠•⁠ᴥ⁠•⁠'⁠ʔ

Bu fice olan düşkünlüğüm bir başka.Ancak gelen oylar ve yorumlar çok düşük bu yüzden tatmin olamıyorum.

HADİ BU BÖLÜMÜ 30 YAPALIM KIZLARR

İyi okumalar.

.

Gözlerimi, rahatsız edici ışıkla yavaşça araladım.

Göğsümdeki ağırlık beni afallatsada, dün akşamki yaşanılanlar aklıma teker teker gelmeye başlamıştı bile.

Fazlasıyla hareketli ve hızlı bir geceydi benim için. Şayet göğsümün üstünde başı yaslı,saçları oldukça kabarık gözüken tae içinde öyle olduğunu biliyordum.

Öyle ki baygınlık geçirip onu duş aldırdığımda bile uyanamayan çocuk, öğlene karşı iniltilerle olduğu yerde sıçramış, canını yaktığımı belli ederce hayıflanmıştı. Ara sıra belini rahatlatmak amaçlı masaj yapmış,duştan sonrası kalça arasına ve beline sürdüğüm kremin etki etmesini dilemiştim içimden.

Sanki dün hiçbirşey yaşanmamış gibi duruyordu.
Yemin ederim o kadar masum duruyordu ki, ne boynundaki parmak izlerim, ne de vücudundaki bana ait olan morarıklıklar onu kirletemiyordu. Onlarca insanla yatmış olan bir fahişe olsaydi bile,yine de masum görüntüsünden hiçbirşey kaybetmezdi bu ufaklık.

Onu bana ait kılmıştım ama o parlıyordu.

Babamın saçma sapan herhangi bir davetine katılsa eminim ki onlarca talibi çıkardı. Kızlı,erkekli herkesi kendine aşık edebilirdi.

İşte bir yeni fobi daha edinmiştim bunları düşünürken. Kıskançlığımın derecesi beni bile ürkütüyordu ve bu ufaklığın buna dayanıp, dayanamayacagını kestiremiyordum.

İlk işim onunla gece bayıldığı için az buçuk yaptığım aftercarei tamamlamak ve bir sözleşme hazırlamak olucaktı.

Dünkü aramızda geçen konuşmalardan çokta sessiz pısırık bir çocuk olmadığını,aksine kendi kriterlerini çizebilen,seviyeli birisi olduğunu göstermişti bana. Yine de bir gece yattığım birisine ve ufak muhabbetlerle kurduğumuz o sohbete dayanıp,ona güvenemezdim. Onda hala yetişkin düşünceleri yer edinmemişti. Hala gençti. İşleri daha sağlama almak içinse bu sözleşme şarttı.

İmzalarsa benim demekti. Bir gece değil,uzun bir süre benim demekti.

Aklımda birkaç kesin madde olsa da eklemem gereken onlarca madde vardı. Önce beni tanıması için onunla konuşup,birkaç hafta vermem lazımdı. Emin olmalıydı.

Emin olmalıydı çünkü ben zor bir adamdım. O ise toy bir çocuk...

Öylece bunları düşünüyordum. Ta ki fındık burnunu göğsüme sürtüp,ağzını şapırdatana dek.

Önce boynuna dokundu. Üstümde uyuduğu için ağrımış olmalıydı. Ellerini nazikçe itip yerine kendi ellerimi uzattım. Onun mecburen yarıda bıraktığı masajı ben devraldım. Gücümü kullanmadan, rahatlatmak amaçlı nazikçe masaj yaparken, şişmiş gözlerini yavaşça aralayarak bana baktı. Gerçekliğimizi sorguladığını biliyordum. Aynı durumu uyandığımda ilk bir saat bende yaşamıştım. Uyanalı kaç saat olmuştu bilmiyordum ama saat öğleden sonra beşi çoktan geçmişti. Buna emindim.

Zaten sabaha kadar süren sevişmelerimiz ikimizi de yormuştu. Bu yüzden şirkete gitmemiş,istediği gibi ona ilgi vermek istemiştim. Sonuç ise akşama kadar sarmaş dolaş uymamız olmuştu.

Genelde işimi bitirir ve ortamdan kaybolurdum. Kendi evimde seks yapsam bile ortamdan kaybolan ilk kişi hep, ben olurdum. Bu benim için çok garipti. Ancak hoşuma gittiği yadsınamaz bir gerçekti.

Sex With TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin