Bu bölüm Rüzgarla geçecek arkadaşlar biraz uzun olacak ve başlangıç olduğu için biraz karakteri tanıyalım iyi okumalar.
Ben Rüzgar Korkmaz 26 yaşında, kumral, yeşil gözlü, 1.85 boylarında, yapılı vücudu olan biriyim ve büyük bir şirketin sahibiyim. Buralara çok zor şartlarda geldim.
Ama buralara gelmemde azimli ve zeki bir çocuk olmamın yararları çoktu. Lisede hep bir üst sınıflarla okudum ve üniversite de aynıydı. Tek sorun param yoktu okurken aynı zamanda çalışmalıydımda. Babam ben lise 3 deyken ölmüştü yıkılmıştım, bana çok yararı yoktu ama babamdı sonuçta benim akrabam olan son kişiydi. Kimsesizler yurdundan buralara gelmiştim ve zorluk nedir iyi bilirim. Herneyse bugün burdayım ve isviçre'nin en genç işadamıyım. Şirket tıbbi malzemeler(mikroskop, bakteri kabı, maske vs.) satıyor yani hastane içinde lazım olan araçlar.
Dubai de büyük hastaneleri olan Abraham 'ın menajeri bana ulaşmıştı tıbbi malzemelere yarım milyar $ bir yatırım yapcağını söyledi. Bu büyük anlaşma şirketimi dünya devleri arasına alırdı ve bu işe herhangi bir ceo mu gönderemezdim bizzat gitmeliydim. Menajer aynı zamanda 3 farklı rakibimin olduğunu da söylemişti zor olacağı belliydi. Çok iyi hazırlanmalıydım ve sadece 2 günüm vardı. Şirketim cenevrede bulunuyor, burada biz fransızca konuşuyoruz ama ben ayrıca 3 dil daha biliyorum. Şirketten çıkıp hemen koenigsegg 2,1 milyona aldığım hayatımın aşkına bindim ve eve olabildiğince hızlı gidiyordum. Evim cern araştırma merkezi'nin yakınında olduğu için orada tanıdığım bilim adamı çoktu ve onlardan fikir almak bana yarıyordu.Evime gelmiştim bu eve gerçekten çok para saymıştım. Hem cern 'in yanında olması hem büyük olması gerçekten pahalıya patlamıştı. Amerikan tipi mutfağıma girip kendime biraz meyve suyu aldım.
Şoförüm veya bir hizmetçim yok çünkü her işi kendim yapmayı severim. Ve bir yandanda zengin bir adamın kimseye güvenmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bugünkü hizmetçi yarın bir suikastçi olabilirdi.
Çalışma odama geçip hemen hazırlanmalıydım. Uzun bir sunum ve neden benim şirketime destek olmalarını en ince ayrıntılarıyla onlara anlatmalıydım.Bu iş benim hayatımın dönüm noktasıydı. Küçük yerlerden gelen bir kimsesizin dönüm noktası.
Ertesi Gün
Alarmın acı çığlığıyla uyandım. Gece okadar çok çalışmıştım ki göz kapaklarım açılmamak için yalvarıyordu. Ama hem body'e gitmem gerekiyordu hem sunumumu geliştirmem gerekiyordu. Galiba bugünlük sporu aksatabilirdim. Sunumuma birkaç güzel ekleme daha yaptım,insanları ikna etmekte başarılıyımdır ama insanlarla iş harici pek konuşmam.
Evet zengin biriyim vücudum iyi yüzüm iyi ama hiç sevgilim olmadı. Her zaman karşı cinse karşı sorunlarım vardı ve hala devam ediyor.
Utanıyorum, sıkılıyorum, daralıyorum konuşurken ve pek bulaşmıyorum bu yüzden bayanlara.
Hep bir sevgilim olsun istedim ama malesef şuana kadar bana göre birini hiç bulamadım.
Ama konu iş olunca bir anda ciddileşiyorum ve herkesle konuşabiliyorum. Acaba sevgiliyide bir iş olarak mı görsem diye çok düşündüm belkide dubaide birşeyler denemeliyim.
Hava çok sıcaktı yaz gününün çekilmez yanı işte. İçerde çalışmakda insanı yoruyordu. Çıkmak istesemde çıkamazdım. Keşke telefonum çalsa diye düşünürken hayallerim gerçekleşmişti. Şirketten sekreterim john arıyordu.
Evet sekreterim erkek geçen sene bir kız denemiştim ama malesef sekreterim bile olsa onunla konuşamıyordum.
John güvenlikçimin bıçaklandığını söyledi şirkete bir bakıp gelsem iyi olacaktı.
Hemen arabama atladım ve şirkete doğru yol aldım şirketle evim arası aşağı yukarı 12 km felandı ulaşım pek zor olmasada bazen trafik olabiliyordu ve çok sinir bozucuydu.
Şükürler olsun ki o gün bugün değildi. Şirkete gelmiştim hemen güvenlik şefim michael'ın yanına çıktım ve neler olduğunu sordum. Güvenliğin yoldan geçen biriyle tartıştığını ve bıçaklandığını söyledi. Gerekenin yapılmasını söyleyip odama doğru ilerledim.
John'a başka önemli bir durum var mı diye sordum. Olmadığını söylemesi beni gerçekten rahatlattı.
Koltuğuma oturup telefonumu açtım ve tek dostum olan Tim'i aradım.
Tim isviçrede doğmuştu. Onunla yüksek lisans yaparken tanışmıştık ondan sonrada büyük dostluk başlamıştı. Tim 27 yaşında bir makina mühendisi insanlarla arası çok iyidir. Büyük bir şirkette çalışıyor ve gayet başarılı. Kızlar konusunda bana çok yardım etmeye çalıştı ve başaramadı. Böyle olması normaldi çünkü sorun bendeydi.
Birbirimizden hiç kopmadık Timle üniversiteden sonra hep birlikteydik. Beni aşırı kıskandıran bir aşk hayatı vardı. İsviçrede onla yatmak istemeyen kız yoktu.
Timle biraz takıldıktan sonra onu şirketten aradılar ben ise eve döndüm sunumuma biraz daha göz attıktan sonra akşam Dubai'ye gitmeye hazırdım.
Saat:19,00
Havaalanına gelmiştim uçağım 15 dakika sonraydı. Hemen görevliye hangi uçak olduğunu sordum ve binmek için uçağıma ilerledim.
İçimde bir his Dubai çok güzel olacak diyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DİLİM AŞK
RomansaBen Rüzgar Korkmaz, 26 yaşındayım İsviçre de büyük bir tıbbi malzeme şirketi'nin sahibiyim. Dubai'ye yarım milyar $ 'lık büyük bir iş için gitmem gerekiyordu. Hem tatil yapıp hem işi halletmeyi düşünüyordum. Ama hayatımın aşkını bulacağımı hiç düşü...