Jungkook
Okul çok şükür bitmişti eve doğru gidiyordum.
Eve de çok gidesim yoktu çünkü o lanet adamın yüzünü görmek istemiyordum hergünüm onun yüzünden cehenneme dönüyordu anneme birşey yapıcak diye çok korkuyorum.Umarım annem iyidir.Eğer o pis ellerini değdirirse anneme onun o ellerini g^tüne sokmaktan çekinmem.
5 dk sonra
Jk;anne,ben geldim yemek yaptın mı?
Ses gelmedi
Ağlama ve hıçkırık sesi geliyordu.Kim ağlıyordu ki?
Liu!Jk;hey,niye ağlıyorsun?
Liu;babam...
Gene o pislik birşey yapmış belli oldu
Liu;annemi bıçakladı!
Ne,nasıl?
Jk;anne!anne!
Liu;arka bahçeye götürdü birşeyler yapıyor!!
Hemen arka bahçeye koştum bi de ne görüyüm annemin cesedine tec<>uz ediyor pislik.
Hemen gittim üstünden attım onu üstünü etraftaki şeylerle kapatmaya çalıştım.
Ama sadece çalıştım!Jk;anne,uyan nolursun uyan ben sensiz ne yapıcam?Anne!
En sonunda olan olmuştu korktuğum başıma geldi.
Ben ağlarken pislik arkadan kahkahalar atıyordu onu gebertmemek için kendimi zor tuttuyorum.Ben şimdi ne yapıcam kardeşime nasıl bakıcam.
Parayı nerden bulucam?
Yardım isteyebiliceğim kimsem yok ki!
Telefonumu elime aldım ve wp'ye girdim kime söyleyebilirdim ki hiç bir akrabam kayıtlı değil!
Lanet olası!Ne bok yiycektim ben şimdi etrafıma bakındığımda o pislik gitmişti.Acaba jimin'i mi arasam?
Ya yalan söylediğimi düşünürse?
Ne yapıcam?Off
Aramaktan başka şansım yokJimin
Ara-Arama
Çalıyor...Jm;Alo,ne var
Jk;...
Jm;hey,orada mısın?
Jk;burdayım
^Kahretsin yanlışlıkla hıçkırmıştım^Jm;Niye ağlıyorsun noldu?Ayrıca niye beni aradın?Eğer sözlümü fazla gir der-
Jk;Annemi öldürdü....
Jm;N-ne neyden bahsediyorsun?Şakaysa komik değil!
Jk;Annem hakkında niye böyle bi sikim sonik bi şaka yapabilirim!!
Jm;Nasıl?kim öldürdü?
Jk;kim olcak şerefsiz piç.
Jm;Baban mı?
Jk;o benim babam değil!Bu saatten sonra hiç birşeyim değil
Jm;Peki,beni niye aradın?ne yapmam gerek bu durumda??
Jk;Bana yardım edermisin?Kız kardeşim var ona nasıl bakıcam bilmiyorum param yok karnını nasıl doyurucam daha 7 yaşında küçücük onu yanlız başına bırakıp gidemem!Bencilce olur.Yardım et lütfen bana etmesende olur yeter ki kardeşime yardım et lütfen!
Jm;Tamam yardım edicem.Annenin cesedi orada mı?
Jk;Evet
Jm;Şimdi ambulansı ve polisi ara ve çağır.Bana da konum at 15 dakika'ya gelicem.Sakin ol!Kardeşine de yanlış birşey deme sakın.Geliyorum ben
Jk;Tamam
Diyip kapatmıştım jimin'e konum atıp polise ve ambulansa haber vermiştim onlarda 20 dakika için de gelceklerdi.
Umarım bunun sonu kötü bitmezdi....
Evett bölüm sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir.Lütfen vote ve yorum yapmayı unuttumayın nerelerde hatam var söyleyebilirsiniz.Kesinlikle dikkate alcam!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Park^Jikook
Fiksi PenggemarJungkook sadece sevmek istemişti... Jikook Taegi Namjin Taegi Etiketinde 247. sıraya girdi💗 Jhope Etiketinde 449. sıraya girdi💗 Jhope Etiketinde 404. sıraya girdi💗 Taegi Etiketinde 394. sıraya girdi💗