FLASBACK(2021)
D:Kanka tamam evlenirsin LHXLHDFYLYFL
E:Niye dalga geçiyorsunuz ya size de hiç bir şey söylenmiyo.
İ:Damla haklı Ecrin Arda Güler kim sen kim?
D:Yani çocuk yeni transfer olmuş fenerbahceye hemen aşık mı oldun çocuğa aranızda 3 yaş var kanka.
"Damla ve İncinin dedikleri sinirlerimi çok bozmuştu sanki onlar hiç aşık olmamıştı. Damla da Altay Bayındır'dan hoşlanıyordu bir zamanlar ama mahalleye yeni taşınan Mert onun daha çok dikkatini çekmişti o çocuğu hiç sevmiyordum kendisi galatasaraylıydı ve benimle hep fenerliyim diye dalga geçiyordu ama ben onu bir gün çok temiz dövdüm o günden sonra bana pek yanasmadı. Yolda yürürken hem Damla ve İncinin dediklerini hemde matematik ödevimi nasıl yetiştireceğimi düşünüyordum."
"GÜNÜMÜZ"
"Antrenmandan yeni çıkmıştım A milli Voleybol takımında olmama çok az kalmıştı derken telefonumun cebimde titrediği fark ettim. Damla arıyordu."
E:Alo efendim kuşum
D:Ecrinnn Kuşummm
E:yine ne istiyorsun sen bakalım Damla çıkar ağzındaki baklayı
D:biz İnciyle bara gitmeye karar verdik
E:ee gidin benden ne istiyorsun
D:kuşum sende gelsene
"Bunlar benim 16 yaşında olduğumu unutuyordu galiba"
E:Damla benim yaşım tutmuyo biliyorsun
D:biliyorum kuşum amaa
E:ne ama
D:gideceğimiz mekanda şuan A milli futbol takımı var kızım
"Damlanın son dediği kulaklarımda çınlıyordu"A milli futbol takımı" " A MİLLİ FUTBOL TAKIMI"
E:Damla sen bunu nerden biliyorsun kuşum.
D:sen benim İstanbulu en ünlü gazetecisi olduğumu unuttun galiba küçük hanım.
E:tabii yaa. Tamam ben hemen hazırlanıp geliyorum siz beni alırsınız.
D:tamam kuzum hadi görüşürüzz.
"Eve doğru koşmaya başladım hemen hazırlanmam lazımdı. Koşa koşa eve geldim kapıyı açtığım gibi kendimi giyinme odasına attım. Aklıma kuzenim doğum günümde aldığı siyah elbise geldi onu daha önce giymemiştim.Hızlı bir şekilde giyip saçımı ve makyajımı yaptım şimdi hazırdım.
(Kombinimiz bu şekilde)
ARKADASLAR SELAM BU HIKAYEYİ YENİ YAZMAYA BASLADIM UMARIM ILK BOLÜM HOŞUNUZA GİTMIŞTİR YENI BÖLÜM İSTERSENIZ YORUMLARDA BELİRTEBİLİRSİNİZ GÖRÜŞÜRÜZ:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL~Arda Güler
Teen Fiction"Ben vazgeçmedim hayallerimden 3 yıl boyunca sevdiğim adamın peşinden gittim, ama hiç böyle bir tanışma hayal etmemiştim"