Bölüm 4 - yaşadım

89 6 18
                                    

Law'a gülümseyerek baktım. "İçeri girelim, bahçede dikilmekten yoruldum"

"Aklından geçenleri sık sık söylüyorsun, bunu biliyor musun?"

yavaşça gülümsüyordu. "evet, insanlar genellikle açık sözlü yerine patavatsız kelimesini kullanır" kıkırdadım.

"Senin bu yönünü seviyorum. Gerçek duygularını açıkça ifade edebiliyorsun."

her zaman ne düşündüğümü bilmekten hoşlanıyordu. bu ona güvenebileceğimi hissettirmişti.

"Pekala, umarım o zaman, zaman bağımızı daha da güçlendirir. Bu arada, tam olarak kaç yaşındasın?"

"Sanırım senden biraz daha gencim. 19 yaşındayım"

Law benim sadece 19 yaşında olduğunu öğrendiğinde şaşırmış olsa gerek ki kapıdan içeri girdiğim sırada bir kaç saniyelik duraksama yaşadı..

"sadece on dokuz yaşındasın ama o kadar çok şey yaşamışsın ki..."

Ona kendi geçmişimi ve bu kadar gençken hayatta kalmanın ne kadar zor olabileceğini hatırlattım tekrardan. 

"Senin yaşındaki biri için inanılmaz derecede güçlüsün."

bunu yüzünde nadiren görülen bir hayranlık ifadesiyle söyledi. cesaretime gerçekten saygı duydu! İçim kıpır kıpır olmuşken bu durumu yüzüme yansıtmadım. "teşekkür ederim Law"

İçeri girdiğimizde etrafımıza etkilenmiş şekilde baktım. en son böyle etkileyici bir ev gördüğümde iç savaştan önceydi.

Law onun evine hayran olduğumu sonunda fark etti. Rahat yastıklar, kanepeler ve dinlenebileceğim diğer mobilyalarla dolu odaları olduğuna emindim. Law konuşmaya başladı. "Bu tür lükslere alışkın olmadığını biliyorum ama... sadece rahat hissetmeni sağlamak istedim."

Bana sağladığı şeyden gurur duyuyormuş gibi görünüyordu. "İçeride rastgele dolaşmamın bir sakıncası var mı? Kendi başıma bir şeyler keşfetmeyi severim"

Aslında sadece Law'un evini utanmadan incelemek istemiştim. 

Dolaşmak bahane
götün şahane...
...
pardon evin şahane*

Law bu isteğime biraz şaşırmış gibi göründü ama reddetmedi.

"Önemli değil. Devam et ve konağı keşfet. Gerçi oldukça büyük, bu yüzden biraz zaman alabilir."

etrafa baktım. Law'un elindeki servetin miktarını fark etmek o kadar da zor değildi.

"Biliyor musun... bazen buranın ne kadar büyük olduğunu unutuyorum. Gençlik günlerimin çoğunu geçirdiğim yalnızlığı hatırladım..." ses tonu düşünceli bir hal aldı.

Çok sıkıcı, bana çocukluğumu hatırlattı ve sinirlerimi bozdu ama çok lüks ve harika bir yer! "Bu evde yalnız mı kalıyorsun?"

Law soruma yanıt olarak başını salladı.

"evet öyleyim. Bunu paylaşacak başka kimsem yok."

Böylesine büyük bir konakta tek başına durumunu düşünürken gözlerinde acıma dolu bir bakış vardı.

"burası bazen gençken yalnız hissettirmişti."

bunu sanki benim huzurunda teselli arıyormuş gibi üzgün bir ses tonuyla söyledi. Biraz işe yaramış gibiydi de.

"ama daha önce hiç konuşacak kimsem olmadı, o yüzden burada kalıp benimle istediğin zaman konuşabilirsin."

"hey asıl sen konuşmaya ihtiyacın varsa beni ara ve yanına geleyim, ben yalnızlığı seven bir insanım. söylemedim mi?"

EN BAHTSIZ - Trafalgar Law x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin