❤️‍🩹

5 0 0
                                    

Sorunlu aileler sorunlu çocuklar yetiştirir Opia. Senin annen nasıldı, senin baban nasıldı? Kardeşlerin nasıldı Opia? Geceleriniz nasıl geçerdi?

Benim annem yalnızdı Opia. Benim babam yalnızdı. Baba olmak ne demek kendi kendine
öğrendi. Anne olmak ne demek kendi kendine öğrendi. İkisi de dört çocuklu ailelerinin üçüncü çocuğuymuş yani ne en büyük ne en küçük. Babam yine de babaları gibiymiş kardeşlerinin. Onları korumak isterdi hep. Kendine karşı bile onları korurdu. Onlar hata yaptığı zaman konduramazdı, çok ihanete uğradı hayatı boyunca. Bir insana ilk ihanetini babası yapınca, eşi dostu da yaparmış, kardeşi de yaparmış. Konduramadı adamcağız canını yakanın canını verdiği olduğuna.

Annem hiç özel hissetmemiş kendini. Hep birileri varmış daha öncelikli. Önce öksüz üvey teyzem varmış. Allah var anneannem pozitif de olsa bir ayrımcılıkla basmış onu bağrına. Geceleri kalkar pancar haşlarmış o seviyor diye. Sonra dayımı doğurmuş. Erkek evlat tabi köyde nasıl bir mutluluk. Sonra annem doğmuş daha dayımın neşesi geçmeden. On yıl sonra da küçük teyzem. Aradan on yıl sonra gelen nimet gibi sevilmiş, sevildi. Göz yaşı gözünün ucuna gelse herkes bilirdi. Herkes üzerine titrerdi.

Ama benim babam da annem de yalnızdı Opia. Birbirlerine anne baba olmaya çalıştılar. Boşluklarını doldurmayı denediler. Yapbozun eksik parçasını o olmayan başka bir parçayla ne kadar tamamlayabilirsin Opia? Sonra da sandılar ki sorun kendilerinde. Değildi Opia. Sorun ne annemdeydi ne babamda. Bana sorarsan şimdi bence bende de değildi. Çok mu üzdüm onları? Tahmin edebileceğinden çok daha fazla.

Opi'aWhere stories live. Discover now