Sizi Bitirecek Bir Bölüm

1.5K 92 5
                                    

Mutfakta derin bir sessizlik oluşmuş ve bu sessizlik Yiğitin çalan telefonuyla bozulmuştu. Masanın üzerindeki telefon ekranındaki yazı beni germedi değil yani.
-BABAMM👌

O telefonu hızla eline alıp bize kısa bir bakış attı.

"Efendim?"
"Eee kafedeyiz ya öyle kardeş toplantısı yapıyoruz"
" Yooo ne alakası var ya"
"Baba biliyorsan sorma beni de kıvrandırıp durma şurda"
" Abi me mi iyi?"
"Abi seni istiyor."

Alp telefonu aldı ve hızlıca konuşup kapattı.

"Müsait değiliz. Sonra!"

Sert tuttuğu sesiyle telefonu direkt yüzüne kapatmıştı. Çok geçmeden aynı dakkada Alpe mesaj geldi.

-Alp yüzbaşı yarım saate karargahta ol!

Yutkundum. Bakışlarım onları bulmazken konuşmaya başladım.

"Sonra konuşuruz. Kalksanız daha iyi olacak gibi duruyor. Aranızı bozmak gibi bir hedefim yok lütfen!"

Son kısmı Alpe baskılayarak zorla resmen onları evden atmıştım. Kapıyı arkalarından kapatıp Alpin hazırladığı masaya baktım. Yüzümde ki buruk gülümseme yılların acısıydı. Telefonu çalmaya başlayınca hızla eşime aldım.

-ALBAY FERDİ

" ÜSTEĞMEN GÖREV VAR"
"Çıktım komutanım"

Koşarak arabama atladım. Yolda son gaz karargaha bastım. Varınca direk anahtarı üstünde bıraktım nöbetçiye elimle arabayı işaret edip koşarak yukarı çıktım. Toplantı odasında girdiğim gibi tekmil verdim. Albay direkt rahata geçirerek ekrandaki bölgeyi gösterdi.

"2 saat sonra kalabalık bir mal alışverişi olacak. Bunları engellemek zorundayız. Pusuya yatıyoruz ve alıyoruz. Soru? Güzel. Çabuk hazırlanın!"

"&EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!"

Hızla odama gidip kamuflajımı giydim odadan koşarak çıkarak hazırlık odasına girdim. Dolabımdaki eşyaları aparatlarla yerleştirdim hızlıca. Arkadan Sezgin abi konuştu.

" Komutanım iki tim gidicez. "

Onu kafamla onayladım ve hızlıca helikopter sahasına koşmaya başladık. Ateş Timi ilk helikoptere biniyordu hemen arkadaki helikoptere atladım. Yola çıkınca helikopterden telsizden konuşmaya başladık öbür helikopterde kilerle.

" Görev yönetimi kimde ?"
"Alp komutanım da komutanım"
"Kıskaca mı alıcaz komutanım"
"Kıskaca alıcakmışız komutanım."
"Tamamdır aslanım"

Telsizi kapatıp yerine koydum. Time döndüm ellerimi heyecanla çarptım.

"Göreve gidiyoz lan sonunda!"
"Valla komutanım ben de çok heyecanlandım sanki ilk görevim gibi" Burak
"&Bende!"
"Hadi bakalım dağlar bizi özlemiş!"
"Özlenmeyecek gibi de değiliz be komutanım"

Herkes Uğura gülmeye başladı. Özlemiştik şu kısacık tatilde ne yapalım beya.

Helikopterden sarkarak indi herkes.

"Üsteğmen timin sol taraftan gelcek gözcüler giriş ve çıkışlarda bulunacak bizde sağda olucaz. Dikkatli olun!"

Alpi emriyle herkes yerlerine geçmeye başladı. Gözcü arabaların geleceği taraflardan birine yerkeşirken geri kalan tim sol tarafta sıralanmıştık. Gazamız mübarek olsun...

...

" KOMUTANIM ARKADAN SALDIRI VAR! " mert
" HAETTİR YA ÜÇ KİŞİ ARKAYA MEVZİ AL GERİ KALANLAR ÖNE DEVAM!" ben

TEK AMAÇ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin