Пара дивлась одне на одного та ніхто не посмів навіть заговорити. Хлопець та дівчина стояли в парку. Біля них було серце вкрите розами, в якому часто фотографувались пари. Тому коли в очередний раз там захотіли зробити романтичну фотографію підійшла пара тим самим нечайно підштовхнувши дівчину до хлопця. Га Юн впала на Чана. Крістофер зловив дівчину, а та оклимавшись дуже міцно його обійняла тим самим показуючи всю свою любов. Айдола це трішки збентежило але він її обняв у відповідь та сказав.
- міледі, будете моєю дівчиною? - він відстороновся від дівчини та заглянув їй прямо у вічі.
- буду. - дівчина стала на носочки щоб поцілувати хлопця, а той в свою чергу попрямував їй на зустріч.
Пара з'єдналась в ніжному та трепетному поцілунку обдарованим любов'ю.
- ало. - відповів на дзвінок Синмін.
- так ало. Синмін, виходь на вулицю я тебе вже чекаю. - почулося з там того боку трубки.
- менеджер Кан, а куди? Я навіть не одягнутий нормально.
- Синмін ти що забув? Я ж тобі говорив про це ще тиждень тому. Сьогодні в тебе зйомки тік току з ітзі.
- та ну. Ми що не можемо про це самі домовитись? Я нікуди не їду.
- не будь як мала дитина. Це зйомки тік току до вашого кабеку тому вас мають намалювати та переодягти. Так що бери свою ліниву задницю та ходи. Про одяг не переживай можеш хоч в трусах, хоч голий поїхати.
- не смішно, менеджер Кан... Добре, я вже виходжу.
Одягнувши куртку та зазувши кросівки Мінні вийшов з дому. На вулиці був проходний вітер через що руки зразу замерзли. Тому хлопець повернувся назад в дім, щоб взяти рукавиці.
- куди ти йдеш? - спиталась сонна дівчина побачивши одягнутого в куртку Міна.
- на зйомки тому пака!) - хлопець почав вибігати з дому. - доречі ти дуже мила коли сонна!
- що? Я? Мила? - Т/і трішки почервоніла від слів Синміна.
- що таке? Ти як помідорка. - з кухні вийшов Мінхо.
- Мінхо, от скажи я мила?
- коли ти сонна ти не кричиш тоді та.
- ой ну дякую. - Т/і трішки задумалась. - От що він мав на увазі. - дівчині зразу стало сумно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
♡Приховане Кохання♡
FanfictionЦей фф про Т/і. Про її проблеми. Так як вона живе з популярною групою Stray Kids. Приємного читання) # 1 - Seungmin