27

25 2 0
                                    

P.O.V. Kirsten

Ik hoor beneden mijn ouders praten, of nou ja praten, het is meer schreeuwen. Ze praten over de verhuizing en volgensmij is er toch een meningsverschil tussen die 2. Ik hoop echt niet dat het doorgaat. Ze verpesten mijn hele leven ermee, ik ben al mijn vrienden kwijt, alle zwemwedstrijden en prestatie's die ik heb gehad.
Life is hard!

P.O.V. Melissa

"Hee melis wil jij Luke even roepen voor het eten?" Vroeg mijn moeder terwijl ze de tafel aan het opdekken was. Onze vader is op zakenreis naar het buitenland, over een week komt hij weer terug. "Hij is nog bij vrienden, die komt voorlopig nog niet terug denk ik." Antwoordde ik. "Fijn dat hij dat ook even meld" zei ze met veel sarcasme. Na het eten ging ik op weg naar een hele groeie vriend van mij. Met nadruk op hele, ik hoop echt dat hij het binnenkort gaat vragen. We vinden elkaar al een tijdje erg leuk, en nu hij
naar Sydney is verhuisd kunnen we elkaar vaker zien. Luke weet nog niks van Ralph, volgens mij kent hij hem ook niet. Ik hoop wel dat hij hem een beetje leuk vind.

Het is nu kwart voor 7, om 7 uur zou hij me komen ophalen en ik was al helemaal klaar met alles. "MAAAAM RALPH KOMT ME ZO OPHALEN!" Schreeuwde ik naar beneden. "WIE IS RALPH NOU WEER?" Ohh jah, ik ben haal vergeten te vertellen over Ralph. "DAT MERK JE DAN WEL!" Ik ga nog wel ff snel me tanden poetsen voordat ie komt.

*RING RIIIING*

Ik rende naar beneden en deed de deur open voor mijn moeder dat zou kunnen doen. We begroeten elkaar met een dikke knuffel en hij wou me al meetrekken naar zijn auto. "Wacht even, mijn moeder wil je graag meeten." Ik trok hem weer naar binnen. Me moeder kwam er al met een big smile aanlopen. "Hallo mevrouw, ik ben Ralph een vriend van u dochter." Stelde hij zich netjes voor. "Hallo Ralph, leuk je te ontmoeten. Noem me maar Liz." Mijn moeder glimlachte breed en trok hem in een knuffel. "Klaar nu mam? Kunnen we nu gaan?" Vroeg ik iets geïrriteerd. "Ja tuurlijk lieverds! Veel plezier." En met dat vertrokken we. "Nou dat was awkward." Ralph schoot in de lach. "Je moeder is heel aardig hoor." We vertrokken naar het restaurant waar Ralph had gereserveerd.

P.O.V. Luke

Het was half 3 's nachts toen de jongens mij afzetten bij me huis. Ik stak voorzichtig de sleutel in de deur, ik wil niet dat iemand me hoort. Ik loop de woonkamer in en klik het licht aan. Shit! Daar zit me moeder op de bank. "En waar kom jij vandaan?" "Euhm van de jongens." Ik stond voor me moeder om te wachten wat voor straf ze me zou geven. "En waarom duurt dat tot half 3 's nachts?!" "Ja... Het was gewoon heel gezellig, veel gepraat enz en ja, toen waren we de tijd vergeten." Ze stond op en liep naar de trap. "Ga maar snel naar bed, je hebt een week huisarrest en we nemen je gitaar in zodat je daar ook niet op kan spelen." Zei ze terwel ze naar boven liep. "Aah kom op maaam, das wel heel overdreven e...." "Stil Luke, we zijn uitgepraat. Ga naar bed en ik wil er verder niks meer over horen." Ik zuchte diep en extra hard zodat ze het zou horen. Ze gaf me nog één boze blik en verdween toen haar kamer in. Ik sjokte naar boven en kleedde me om om vervolgens in bed te gaan liggen. Jeej! Op naar een hele week huisarrest. Pff hoor he de sarcasme?

P.O.V. Michael

Nadat we Luke hadden thuisgebracht, gingen we naar ons huis. (Luke's moeder wil dat hij nog wel thuis blijft wonen maar Cal, Ash en ik wonen samen in een huis. Just as friends)

We kwamen thuis en iedereen vertrok meteen naar zijn eigen kamer.

P.O.V. Cheryl

Het is nu een week verder en we hebben wat minder afgesproken vanwege Luke. Ik ben er ook achter gekomen dat Denise jointjes rookt, we hebben er een kleine ruzie over gehad naar het is nu weer goed. Ze heeft me er ook een laten proberen en ik moet toegeven, het is best lekker. Het is nu zaterdag ochtend en we zijn de dieren aan het voederen. Ja, dat moet ook nogsteeds gebeuren. We gaan vanmiddag weer even bij Theo langs.

Tegen de middag

P.O.V. Denise

Cheryl en ik liepen het gebouw binnen en lieten aan de receptie weten dat we kwamen voor Theo, ze glimlachte vriendelijk en zei dat we door konden lopen naar zijn kamer.

We klopte aan en na een tijdje werd de deur geopend. "Hallo meiden! Wat leuk dat jullie er weer zijn!" Hij zei het best wel luid waardoor iedereen op de gang ons aankeek.

We zaten nu met zijn 3tjes gezellig wat te kletsen, over de diertjes, hoe het daar mee ging, over Theo zelf, en over ons, hoe het ging op school hier, en met de jongens. Echt van alles werd er besproken. Toen Theo ineens met een rare vraag/opmerking kwam. Ik weet eigenlijk niet eens of het nou een vraag was of een mededeling.

"Euhm.. Meiden ik heb goed nieuws! Mijn broer is met de rest van zijn familie deze week hiernaartoe komen verhuizen. Hij gaat op een boerderij wonen die nog groter is dan dat van jullie. En hij zoekt nog dieren, en aangezien jullie studenten zijn enzo dacht ik dat het voor jullie ook wel een last minder zou zijn. Jullie hebben al het geld dat jullie normaal kwijt zijn aan de dieren dan voor jezelf, en je hoeft natuurlijk niet alle dieren weg te doen, je kunt zelf bepalen welke je naar me broer laat gaan en welke je wilt houden." Cheryl en ik keken hem verbaasd aan. Okee dus eerst wil hij dat we zijn dieren goed verzorgen en beschermen tot de dood enz en nu wilt hij ze zomaar naar zijn broek sturen? Beetje vreemd. Misschien gaat het wel om vertrouwen, dat hij zijn broer meer vertrouwd. Dat zou ik eigenlijk best begrijpen.. Maarja, hij zou er wel een goede reden voor hebben. Ik bedacht me ineens iets. "Je gaat ze toch miet stiekem naar de slacht brengen mag ik hopen?!" Kwam er misschien iets harder en botter uit dan bedoeld, maar misschien is dat wel goed, dan weet hij dat hij dat in elk geval nooit moet doen. "Nee tuurlijk niet meid! Doe toch niet zo gek, daarvoor hou ik teveel van dieren. Om dat ooit te doen zeg, wat een absurt idee." Pff gelukkig doet hij dat niet, anders was ik echt boos geworden en had ik er wel een stokje voor gestoken.

"Dus meiden? Wat vinden jullie ervan?" Vroeg hij toen hij alles nog een keer had uitgelegd maar nu met alle details. Z'n broer woont hier dus 20 minuutjes vandaan en we moeten zelf de beestjes vervoeren naar het huis van zijn broer. Gelukkig had zijn broer wel een trailer, maar die moeten we dan wel eerst weer ophalen.

We stemde alle2 in met het plan en we kregen de contactgegevens van Theo's broer die dus Rick heet. We zouden volgende week beginnen met de dieren te verhuizen, en de kleinzoons van Rick hadden ook hun hulp aangeboden. Theo vertelde dat ze ongeveer onze leeftijd hadden, misschien ietsjes ouder. Nou dat komt alleen maar beter uit voor ons. Haha.

We waren op weg naar huis alleen Cheryl zat de hele tijd achter haar telefoon en ze had bijna 24/7 een grijns op d'r gezicht. "Met wie sms je?" "Ooh niemand speciaal hoor." Antwoordde ze terwijl ze een klein beetje rood aanliep. "Uhm.. Let me guess... Een leuke jongen?" Ze knikte. Ik had echt sterk de drang om har mobiel te grijpen en te kijken wie het is, maar ik moest natuurlijk ook goed gefocust op de weg blijven. Ja, ik rij nog steeds in de auto. Wel kleine stukjes, ik wil niet dat ik straks nog word aangehouden wegens 'rijden zonder geldig rijbewijs'. Dat zou echt stom zijn.

Cheryl en ik zijn nu we thuis zijn, bij de dieren gaan kijken en aan het beslissen welke dieren we houden en welke niet.

Hee! Ik heb echt het idee dat mijn afgelopen hoofdstukken en shitty waren. Dus srry als jij er ook zo over denkt. Ik probeer echt zo veel mogelijk up te daten, maar er zijn veel opdrachten, verwerkingsopdrachten en toetsweken die ik nog in 2 weken af moet hebben. Dus.. Ik probeer zo veel mogelijk te updaten.

Ps, sorry voor de speling foutjes, ik ben te lui om het na te checken ;)

Xx

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu