"Yıldız, sen misin? " diye sordu Ay Tanrıça sı. Gülüşü, duygulardan samimi dışında herşeydi.
"Evet. " Gece nin balondan sonra çocukluk arkadaşını tanıştırması gerçekten kırmıştı beni.
"Ay, bende Gece nin çocukluk arkadaşıyım. Sen neyisin? "
Sahi neyiydim onun? Neyiydim ki? Ay Tanrıça sını kışkırtsam ne olurdu ki? Yada ben onun seviyesine düşmezdim. Onda yoksa bende saygı vardı.
"Böyle konuları kurulda konuşmamamız gerekir Ay Hanım. Lütfen başka bir zaman. " diye yanıtladım onu. Sesim oldukça ciddiydi.
"Ah, dışarıya çıkalım? "
"Lütfen. "
"Korkuyor musun? " Susmayı tercih ettim. Ne kadar bunu yaparak düşsemde.
"Bak Gece ye karşı duyguların mı var? Olmayacak. Kabullenemedin mi? Gece benim. Bugün değilse yarın. "
Dişlerimi sıkmaya başladım.
Nasıl bukadar adi olabilirdi ki?
"Ay, ...Ne yapıyorsunuz burda?"
Daha fazla dayanamazdım. Yapamazdım. Artık olmazdı. Bu kadar saygısızlık yeterdi.
Kafamı yavaşça iki yana sallayıp, arkamı döndüm ve hızla oradan ayrıldım. Artık göz yaşlarımı tutamıyordum. Bu yaşanmışlıklara değil, geçmişe ağlıyordum.
"Kedini çok mu seviyorsun? Sevmeyeceksin! Aç, susuz bırakırım seni! Yapmayacaksın! Evden atarım. Temizliği zor onun uğraşamam, tamam mı?! "
Annem, kedimi yatağa fırlattı. Onun ne suçu vardı ki?
Annemden korkuyordum ama kedinin yanına gittim. Kediyi biraz severken, tedirginlikle anneme döndüm.
Ama annem orda yoktu. Babam vardı.
"Baba, annem nerde? "
"Gitti kızım. Kedi... Onu şimdilik saklayalım. Ben anneni ikna ederim. "
Artık omuzlarım sarıla sarsıla ağlıyordum.
O kedim Işık tı. O gün on altı yaşındaydım. Şimdi ise yirmi. Tam yirmi değil, girecektim. Dört yıl geçmişti. Ancak geçmişin yaraları geçmiyordu. Gelecekte kurumuş yaraları kaynatıyordu. Gelecek tuz, geçmiş bıçaktı.
"Kızım, iyi misin? "
Yanıma gelen babama sarıldım. Babam sırtımı okşamaya başladığında
"Baba... Ben aşık oldum. " Derin bir iç çektim. Saçlarım yüzüme gelmişti ve ağzıma giriyordu.
"Belli, oldu derdin. Kızım bak, aşk acı demektir. Ve her acı bir gün neşeye döner. Ancak bunun için çabalaman lazım kızım. Şimdi git ve elini yüzünü yıka. " Kim olduğunu sorgulamamıştı. Zaten anlamıştı değil mi? Ona söylememi bekliyordu sadece.
...
Kurulda elimi yüzümü yıkamıştım. Şuanda daha iyiyidim. Elimde ki kahvemi masaya bıraktım.
Gerçekten aşık mıydım?
______________________________Şarkı ağlarken dinlersiniz diye... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT of the STAR
Lãng mạnOnların yıldızları ve gecesi renkliydi. Bu bazen acının bazen neşenin rengiydi. "Yıldızları avuçlarımın içine aldım ben, gece zaten yanımda." Yıldızlar gecenin öpücüğüydü. Bazen dudaklarda bazen ise karanlıkta. Yıldız Tanrıça'sına Yıldız ismini k...