Bölüm 56

38 4 1
                                    

Lumiere dişleriyle tırnaklarını yiyor, sabırsızlığını ortaya koyuyordu.

Esteban Dükü'nün evinden sürüldükten sonra arabada İkinci Prens'in çıkmasını bekliyordu.

"Başrahip başka neden orada?"

Etrafta çok fazla büyük isim vardı.

Sonunda İkinci Prens geldi ve arabanın kapısı açıldı. İkinci Prens Peloit, arabasındaki kadına bakarken kaşlarını çattı.

"Bunu neden burada yapıyorsun?"

"Majesteleri'nin yanına girebileceğimi söylememiş miydiniz?"

"Bu kıyafette isteyeceğin pek çok şey var."

Peloit açıkça Lumiere'in vücudunu taradı.

Bunun üzerine onun bakışlarını kendisine yöneltmeden edemedi. Lumiere vücudunda bir yılanın gezindiğini duyunca ürperdi.

O, Revos gibi onun kendi isteğiyle yönetebileceği türden bir insan değildi.

Peloit, Revos'a benzeyen beyaz sarı saçları ve yan yana benzerliğiyle. Ancak göz çevresindeki dikey kesikler ve keskin, kalkık kaşları onu sert gösteriyordu.

'Ham canavar' kelimesi mükemmel bir uyumdu.

Elbette dudaklarının köşelerini kaldırmak gülümsediğinde onu daha yumuşak yapıyor ama gerçek Peloit'i tanıdığı için bu ona korkunç, ürkütücü bir his veriyor.

Lumiere ona baktı ve sordu.

“Bundan sonra ne yapmayı planlıyorsun?”

"Bırakacağım çünkü birileri gözetliyor."

Cevabını duyunca kızgın bir yüz ifadesiyle buna karşılık verdi.

“…Eğer o kedi olmasaydı!”

"Yorgunsun. Geri dönün, Leydi.”

“Ailemize yardım etmek için verdiğin söz…”

Lumiere geveleyerek söylediği sözlerini tamamlayamadı ve mırıldandı.

"Kuyu. Anlaşma bir verme ve almadır. Hiçbir şey almadım, değil mi?”

Peloit bunu söyleyerek vücudunu kaldırdı ve elini sırtına koydu. Diğer eli Lumiere'in saçını kulağının arkasına sıkıştırdı ve yavaşça ensesine doğru koştu.

Lumiere'in vücudu titredi.

"Bu kadar korkmana gerek yok. Bayan bana göre değil. Bugün geri dön.”

Alçak kahkahaları duyan Lumiere kaşlarını çattı ve ayağa kalktı.

Peloit, "Ah, evet" diyen bir sesle bir kelime ekledi.

“Bir süre sabırsız olmayın. Bir dahaki sefere seni affetmeyeceğim."

Sonunda başını eğdi, selamladı ve arabasına doğru yola çıktı.

Şoför kapıyı kapattı ve arabayı çalıştırdı. Peloit gevşek bir şekilde arabaya yaslandı ve düşüncelere daldı.

Düğünde Elysia'nın yanındaki kediyi görebileceğini düşündü ama görmedi.

Düğünde gördüğü Elysia'nın görüntüsünü hatırladı.

Saf beyaz gelinliğin içindeki baştan çıkarıcı gülümsemesini hatırladığında, coşkuya benzer bir duygu parladı. Yedi yıl öncesiyle kıyaslanamayacak kadar güzeldi.

Onun kan kırmızısı gözlerini öpmek ve beyaz gelinliğini onlarla aynı renge boyamak istiyordu.

Bunu hayal ederken bedeni zevkin akışıyla titriyordu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin