Την επόμενη μέρα η Αθηνά και ο Ιάκωβος κατέβηκαν στο σαλόνι και ετοίμασαν πρωινό και μετά καθησαν να συζητήσουν για την χθεσινή βραδιά.
Αθ. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα για τα παιδιά.
Ιακ. Και εγώ. Εγώ χάρηκα πιο πολύ με τον Ιάσωνα. Τον είδες πως έλαμπε με το που είπε ότι περιμένουν κοριτσάκι;
Αθ. Τον είδα.
Ιακ. Τα αγαπώ πολυ αυτά τα παιδιά. Τα νιώθω σαν να είναι δικά μας.
Αθ. Και εγώ το ίδιο. Αλλά εσύ κανόνισε
Ιακ. Τι πράγμα;
Αθ. Να μην του βάζεις ιδέες και να μην τον τσιγκλάς.
Ιακ. Πως σου ήρθε αυτό;
Αθ. Ιάκωβε μαζί μιλάμε. Είμαι σίγουρη ότι εσύ κάτι του είπες για τον γιατρό. Μην ξεχνάς ότι τα ίδια έλεγες και σε μένα.
Ιακ. Εγώ το μόνο που του είπα είναι να έχει το νου του γιατί είναι όμορφος ο γιατρός.
Αθ. Τέλος πάντων. Εσύ προσεχε. Γιατι θα σκοτωθούμε...Ο Ιάκωβος της χαμογέλασε και την φίλησε...
Αθ. Να σου πω...
Η Αθηνά δεν πρόλαβε να μιλήσει γιατί χτύπησε η πόρτα.
Αθ. Δεν θα σου πω... Πάω να ανοίξω.
Μ. Μ. Καλημέρα κοριτσάκι μου.
Α. Καλημέρα σας.
Αθ. Καλημέρα περάστε.
Ιακ. Καλημέρα. Καλώς την πεθερούλα μου.
Μ. Μ. Ελπίζω να μην διακόψανε τίποτα. (Είπε και έκλεισε το μάτι στον Ιάκωβο)
Αθ. Μαμά. (είπε αυστηρά.)
Α. Η μητέρα σου επέμενε να έρθουμε για καφέ. Μας συγχωρείτε που ηρθαμε έτσι.
Ιακ. Μα τι λέτε κανένα πρόβλημα ελάτε καθίστε.
Μ. Μ. Και να υπήρχε πρόβλημα δεν με νοιάζει. Ήθελα να δω τα εγγόνια μου απαγορεύεται;
Αθ. Όχι μαμά μου. Απλά κοιμούνται ακόμα.Ξαφνικά ακούστηκε το μωρό.
Μ. Μ. Μόλις ξύπνησαν.
Αθ. Αγάπη μου θα ετοιμάσεις τα μπιμπερό; Πάω να τα φέρω.
Ιακ. Ναι αγάπη μου.
Μ. Μ. Περίμενε πάμε να τα φέρουμε μαζί.Η Αθηνά με την Μαρία πήγαν να φέρουν τα μωρά.
Ιακ. Να σας βάλω καφέ;
Α. Ναι σας ευχαριστώ. Μπορώ να σας ζητήσω κάτι;
Ιακ. Ότι θέλετε.
Α. Με όλο το θάρρος θα ήθελα την βοήθεια σας.
Ιακ. Καταρχάς να μιλάμε στον ενικό;
Α. Εννοείται.
Ιακ. Λοιπόν σε ακούω. Πως μπορώ να βοηθήσω;
Α. Θέλω να κάνω πρόταση γάμου στην Μαρία. Και θα ήθελα την βοήθεια σου. Χωρίς βέβαια να μάθει κάτι ή Αθηνά.. Δεν ξέρω κιόλας αν με συμπαθεί μετά τα τελευταία γεγονότα.
Ιακ. Οπα. Καίει καρδιές η πεθερούλα μου.
Α. Έτσι ακριβώς. Λοιπόν θα με βοηθήσεις;Ο Ιάκωβος δεν πρόλαβε να απαντήσει γιατί κατέβηκαν η Μαρία με την Αθηνά. Αλλά ο Ιάκωβος έκανε νόημα στον Αντρέα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanficΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...