Wattpadle inatlaşıp bir de hesabımı sildirmem yok mu..?
Bölüm başı fotoraflarını tam hatırlamıyorum hatırladığıma yakın olanları koydum
Kasabadaki herkes muhtemelen bilmem kaçıncı rüyasını görürken henüz odama yeni girmiştim. Kasabanın gençleri olarak toplanıp biraz kafa dağıtmak istemiş akşam saatlerinde çokta uzak olmayan bir tepeye çıkıp içmiştik.Bazılarımız içkiyi fazla kaçırmışken ben tek başıma evime dönebilecek kadar iyi durumdaydım. Annemler çoktan uyumuştu yirmi yaşına girmiş oğullarına biraz özgürlük tanıyorlardı. Üstümdekileri çıkartıp üstüme sadece geniş bir tişört geçirdim. Havanın çok sıcak olması bir yana uyurken altıma bir şey giymekten nefret ederdim. Ne kadar bol giyersem giyeyim kalın uyluklarımı rahatsız ediyordu.
Biraz olsun esmesi için camı açık bırakıp yatağımdaki ince pikeyi kenara atıp yatağa girdim. Nefret ederdim sıcak havalarda üstümde fazladan herhangi bir kumaş parçası olmasından. İçki istemsizce hareketlerimi dengesizleştirip yavaşlatırken telefonumu yatağın yanındaki prize takmam bile oldukça uzun zaman almıştı. Sonunda yüzüstü uzanıp kendimi uyku moduna aldım. Tam dalacağım sırada camdan gelen sesle yerimden sıçradım. Biri içeri girmişti. Korkuyla karanlıkta karşımdaki bedenin yüzünü seçmeye çalışırken aynı zamanda derin nefesler alıyordum.
"Hyung?"
Duyduğum tanıdık sesle rahat bir nefes alırken gerdiğim bedenimi serbest bıraktım. Artık yüzünü az çok seçebildiğim Hyunjin'e bakarak konuştum.
"Ödümü kopardın niye hırsız gibi camdan giriyorsun Hyunjin? Bir sorun mu var bu saatte? Daha yeni dağıldık."
Toplandığımız grupta Hyunjin'de vardı ve kesinlikle en çok kafayı bulanlardandı. Bugün kötü bir modda gibiydi ve gereğinden fazla içmişti. En son bıraktığımda tek başına ayakta bile duramıyordu şimdi nasıl ikinci kattaki pencereme tırmanmıştı?
Ben bunları düşünürken Hyunjin savsak adımlarla yanıma yaklaştı. Ben ne olduğunu anlamadan tüm ağırlığını üstüme bırakmış yatakta durduğum oturur pozisyonu bozarak geriye düşürmüştü. Haline gülerek boynum ve omzum arasında duran başını okşamaya başladım. O kadar samimi değildik aslında ama kendini kötü hissettiği belliydi ve bu durumda bana gelmişse onu geri çeviremezdim. Onunda istediği buymuş gibi saçlarıyla oynamaya başladığımda başını bulunduğu oyuntuya iyice gömmüş kollarını sıkıca belime sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nox•° HyunHo [Oneshot]
Fanfiction"Acınasısın Hwang Hyunjin..." Sinirlenebileceğini düşünsemde ifadesini bozmayıp dudaklarımız birbirine değene kadar yaklaştı bana. "Evet hyungie... Söz konusu sen olduğunda acınası birine dönüşüyorum. Şimdi beni bu cendereden kurtarıp cennetine alır...