02

46 8 8
                                    


ජිමිනුයි මායි හොඳම යාළුවෝ වුණා . ඒත් එයාගේ ඇස් හරිම අමුතුයි . ඒව දිලිසෙනවා . මේ winter season එකේ අනිතිම කාලේ .

මගේ හැල්මොනී නැතිවුණාට පස්සෙත් මං මෙහෙම නතර වුණා .කලින් නම් මං කොහොමත් මෙහෙන් යන්න ඉඳියේ ඒත් ජිමින් නිසා මගේ හිත මේ නගරෙට ආදරේ කරන්න පටන් අරන් .

" දන්නවද ජීසූ .. මෙහේ හරිම ලස්සනයි . මේක තාක්ෂණික වශයෙන් කොරියාවේ දියුණු නගරයක් ." එයා එහෙම කිව්වේ හරිම සැහැල්ලු හිතකින් " ඒත් මෙහෙ පරිසරය හරිම ලස්සනයි සෝල් වලට වඩා ... එහෙ හරිම කලබලකාරී . ඒත් මෙහෙ ඒක වෙනස් .. හරිම සැහැල්ලුයි . මට එහේ ඉද්දි හුස්මක් ගන්නවත් ඉඩක් නෑ . ඒත් මෙහේ මට මගේ පෙනහලු දෙකම සම්පූර්ණයෙන් ඔක්සිජන් වලින් පුරවගන්න පුලුවන් "

මං හිනාවෙලා කියද්දී ජිමින් " ඔයාගේ අතේ තියෙන්නෙ මොකද්ද ? " එයා අහද්දී මං ලැජ්ජාවෙන් " ඒක පොතක්නේ " කියද්දී " ඒත් ඒක ඩාර්ක් රොමෑන්ස් එකක් නෙහ් " එයා හයියෙන් හිනාවෙලා කියද්දි මං ලැජ්ජාවටම රතු වෙලා ගියා .

ඒත් එකපාරටම එයාගේ උණුසුම් තොල් මගේ තොල් අතර එහාමෙහා ගියා . මං පුදුම වුණා . ජිමින්ගේ ඇස් හරිම වෙනස් වගේම මගේ හාර්ට් බීට් එකත් එක වේගවත් වුණා .

" මං ඔයාට ආදරෙයි .. ඔයත් මට ආදරෙයි නේද ? " ජිමින් එහෙම අහද්දි මං හිනාවෙලා ඔලුව වැනුවේ හරි ඉක්මනට ...

.

.

අපි දෙන්නම කල්ගුක්සු අවන්හලකට ගොස් බඩපිරෙන්න කෑම කෑවා . ඒක date එකක් වුණත් අපේ බැඳීම හරි අමුතු විදිහට ගලාගෙන ගියා .

" ජිමින් අපිත් snow man කෙනෙක් හදමු " මං එයාගේ බාහුවක එල්ලිලා ගමන් කරේ හරියට පොඩි ළමයෙක් වගේ " ඔහ් එහෙනම් හදමු " කියන ගමන් එයා එයාගේ ගෙදරට මාව එක්කන් ගියා . ඒක ගොඩක් ලොකු ගෙදරක් . එයාගේ ඔම්ම වගේම අප්පත් ඉඳියා . එයාලා මාත් එක්ක හිනාවෙලා කථා කලා . මට අපහසුතාවයක් දැනුණේ නැහැ .

" කෝ එන්න " ජිමින් මාවත් ඇදන් මිඳුලට දිව්වා . දැන් හිම දියවෙන්න පටන් අරන් තිබුණත් අපි snow man කෙනෙක් හැඳුවා . ඒ වගේම හිම බෝල ගහගත්තා .

.

.

මාව රෑ වෙන්න කිට්ටු වෙලා ගෙදරට ගෙනත් දාපු ජිමින් නම් දුකින් ඉදියේ . මොකද හෙට ඉඳන් මං මගේ job එකට යන්නනේ ඉන්නේ . මං විද්‍යාගාරය වැඩ කරන්නේ.  ජිමින් නම් restaurant එකක් කරන් යනවා .

මං සතුටු වුණා . කාලයකට පස්සේ. එයා මගේ ජීවිතේට එන්න කලින් මං ගත කලේ හරිම විඩාබර ජීවිතයක් ඒත් දැන් නම් මට ඒ කාලේ මතකවත් නෑ . එයා එයාගේ ආදරයෙන් ඒ තරමටම මාව පිරෙව්වා . ඉරිතලලා ගිහින් තිබුණ හිතේ අස්සක් මුල්ලක් නෑරම . ඒ හිනාව භාවනාවක් වගේ .

ආදරය මගේ ජිවීතේ වෙනස් කලා .

වගේම ජීවිතය විනාස වෙන්නත් යන්නේ තත්පර කිහිපයයි . මේ ආදරේ නැවතුම කොහොම වේවිද ?

~~~~~~

කතාවේ හැමවචනයක් ගැනම හිතන්න ... මං දන්නවා මේක boring කියලා .

පරිස්සමෙන් ඉන්න පැටවු 💗

ℐ ℒℴ𝓋ℯ 𝒴ℴ𝓊 |KJ || GxB✔Where stories live. Discover now