Pov nova:
Ik sta te wachten op milo en koen. Tot ik opeens gesnik hoor uit de bosjes achter het schuurtje. Ik loop er heen en ik zie pap daar zitten, ik geef hem meteen een knuffel. "Pap wat is er?" Vraag ik. "Mhh" komt er als enigste uit, "moet ik papa voor je halen?" Vraag ik maar en hij schud hevig zijn hoofd. "Oh uhm wil je mee zwemmen?" Vraag ik. Hij twijfelt en dan zegt hij zacht "met wie ga je zwemmen? En je weet dat je nogsteeds sneeën op je armen hebt" ohja kut das waar ook. "Uhm ja maar ik wil gwn zwemmen.. en ik ga met koen en milo" hij knikt en knuffelt me stevig. "Aaaa pap je plet me" zeg ik zover er nog geluid uit komt. "Sorry ik had het gwn nodig" zegt pap zacht en een beetje schuldig. "Maakt niet uit :) wil je nog mee zwemmen?" Vraag ik nog een keer. Hij schud zen hoofd, "moet ik je alleen laten?" Hij knikt en zegt "tegen niemand vertellen waar ik zit okey?" "Is goed" zeg ik en hij geeft me nog een kus op men hoofd en ik loop terug naar het zwembad waar koen en milo staan te wachten."Waar was je?" Vraagt milo. "Kijken voor floaties in de schuur" lieg ik. "Die hebben we niet eens domme" zegt koen, "wat ga jij mij domme noemen ginger" zeg ik fel terug. "Ohhhh" zegt milo en koen kijkt hem boos aan. Milo knikt naar mij en ik ren op koen af en duw hem in het water. Dan tilt milo mij op en geef me snel voordat koen bovenwater is een kusje op mijn mond. Dan komt koen boven water "moest dat?" Vraagt hij chagrijnig. "Ja" zeg ik droog, dan voel ik ineens geen armen meer om me heen en voor ik het weet lig ik ook in het zwembad. "MILOOO" zeg ik "ja schat?" Zegt hij en ik kijk hem boos aan "nu ben ik nat" zeg ik. "Nee echt meen je?" Zegt milo weer. "Schat?🤨" Zegt koen, "hij voelde zich wrss te single dus zegt hij heel random schat ofzo" lieg ik. "Ja dat ja" zegt milo en kijkt me aan van is dit het beste wat je kan verzinnen. Ik knik en voel ineens men armen prikken. Ik kijk naar men armen, shit er zit nog verband op. Ik ga snel uit het zwembad en ga op een ligbedje zitten. Milo komt naast me zitten terwijl ik het verband er af haal, "hzo heb jij verband" vraagt milo en ik slik. "N-nou zegmaar...." Het verband is er af en ik kijk naar men armen en het is aan het bloeden "kijk" zeg ik en hij kijkt geschokken naar men armen. "Ik ga je vader ff halen" zegt milo. "Welke Pap of papa?" vraag ik, "uhm ik weet niet wie wie is" "papa is die kleine en pap is die grote" "BAHAHHAHAAHA ZE NOEMT ROB KLEIN BAHAHAHA" zegt koen. "Ja dat weten we nu wel koen😭 uhm ik ga denk ik papa dan halen" "nee niet hij... Hij wordt weer boos" zeg ik een beetje bang. "Ja maar ik weet niet waar matthy is" "dan haal je niemand" "ja maar ik weet niet wat ik moet doen" zegt milo. "Mhh" komt er uit mijn mond, en ik zie milo weg lopen en even later komt hij terug met papa. "WAT ZEI IK NOU, NIET HIJ" schreeuw ik boos. "Ja noof dat moet wel! Ik weet toch ook niet wat ik moet doen" zegt milo en ik kijk hem boos aan. Papa komt op me af lopen "hoe is dit gebeurt?" Vraagt hij al een beetje boos ofzo. "Ik zei het toch milo hij wordt boos" zeg ik en ik negeer papa. "Hij is Helemaal niet boos" zegt milo "nou dan ken je hem nog niet zo goed" zeg ik. "Hoe is dit gebeurt?" Vraagt papa nog een keer met een stem verheffing. Ik wijs naar het zwembad, "ja tuurlijk je gaat in het zwembad en ineens bloeden je hele armen" zegt hij nog harder. "Ja dat zeg ik toch ben je zo dom" zeg ik en ik had dat beter niet kunnen zeggen. "NOEM ME NIET DOM JONGE DAME EN JE GAAT ME NU DE WAARHEID VERTELLEN" schreeuwt papa. "Je bent toch dom😒 door het zwembad dat zeg ik toch" "DE WAARHEID NU!" Schreeuwt papa weer en pakt me bij men boven arm waar geen bloed zit. "AUWW" ik schreeuw het uit van de pijn. "JIJ KLOTE MONGOOL" Schreeuw ik. "JE GAAT NU HEEL GAUW NORMAAL DOEN" schreeuwt papa. "Milo ik zei toch dat hij boos zou worden" zeg ik. "Sorry ik wist het echt niet" zegt milo. "Mhh" zeg ik. Voor ik het weet ligt papa in het zwembad en wordt ik opgetilt door pap. "ROB JE GAAT NORMAAL DOEN TEGEN HAAR ZE HEEFT HET AL MOEILIJK GENOEG" schreeuwt pap en hij loopt naar binnen met mij. "Kom we gaan eerst even je armen schoonmaken en een nieuw verbandje om doen" zegt pap. "Okey dankje pap" zeg ik "geen probleem meissie". We gaan naar de badkamer en ik maak men armen schoon."het ziet er goed uit" zegt pap en hij doet er weer verband omheen. Ik knuffel pap en hij knuffelt terug alleen ik zie hem moeilijk kijken als we uit de knuffel komen. "Pap wat is er? Heb ik je pijn gedaan?" Hij knikt voorzichtig en er rollen een paar tranen over zen wangen. "Sorry" zeg ik. "Nee mnu is men eigen schuld" zegt hij. "Hzo?.. waar heb je pijn" zeg ik en hij wijst naar zen buik. "Mag ik kijken?" Vraag ik. Hij knikt voorzichtig en ik doe zen trui omhoog. Ik die allemaal verse sneeën. "Is dit van vandaag?" Vraag ik en hij knikt. "We moeten het ff schoonmaken anders gaat het ontsteken en dat is vervelend. Hij maakt zijn buik schoon en ik doe er verband omheen, "dankje" zegt hij "geen probleem pap" zeg ik lief. Hij kijkt me aan en vraagt dan "zin om iets leuks te doen?" Ik antwoord "ligt eraan wat" "nou we gaan met zen 2en ergens naar toe zonder iets te zeggen tegen iedereen" zegt hij, wat een facking goed idee laten we het doen😭. "Dus eigenlijk wij samen op een soort mini vakantie zonder iets te zeggen?" Vraag ik voor de duidelijkheid. "Prc dus ja?" "Tuurlijkk" zeg ik, "okey pak je tas in en zet hem dan in men auto" "is goed pap" zeg ik en ik loop naar men kamer en pak mijn tas in. Dan komt pap binnen en pakt mijn tas "kom je" zegt hij. Ik knik en we lopen samen naar zijn auto, "okey als iemand je appt van waar ben je niet reageren" "is goed pap" we stappen in de auto en we rijden weg. Waarheen? Geen idee...
~1149 woorden~
JE LEEST
gepest, maar wrm? FT: mabbie
Fanfictionmatthy en robbie hebben een relatie(weten de fans niet), samen hebben ze ook een dochter nova het lam (13 jaar) hun dochter weet niet dat der vaders een youtube kanaal hebben genaamd de bankzitters ze kijkt geen youtube maar heeft wel wat over de ba...