32

327 26 3
                                    

"Bojuješ? Natáhnul sis sval nebo co?" obořil se do Edwarda Jacob jakmile se Sethem přišli. "Dělá to kvůli mě jasný?" řekla mu Bella. "Ty bojuješ?" obrátil se ještě na Jaspera Seth. "Jo. Přes noc budu s Daisy, ale na boj budu tady" řekl mu. "Řekněte nám plán" pobídl je Jacob.

"Tohle pole nám poskytne výhodu v bitvě. Musíme nalákat novorozence na Belly a Daisy pach. Musí to skončit tady" vysvětlil mu Jacob a starostlivě pozoroval Daisy. Nelíbilo se mu, že je z ní trochu návnada. "Půjdeme do tábořiště, ale ikdyby nás s Daisy nesli Edward s Jasperem, ucítili by nás pach" vysvětlovala Bella. "Váš smrad ovšem je odpornej" pronesl Edward.

"Edwarde" řekla varovně Daisy a Jacob se na ní usmál. "Doufám, že si teď nechceš srovnávat smrad" řekl mu naštvaně Jacob. "Myslí tím, že váš pach zakryje nás když nás ponesete. Sam se smečkou se připravujou, ale Seth stejně nebude bojovat" řekla jim Daisy.

"Proč ne?"zeptal se dotčeně Seth. "Máme o tebe jen strach. Jsi ještě mladej" usmála se na něj něžně Daisy a Seth jen přikývl ikdyž se mu to nelíbilo. "Platí" řekli oba dva najednou.

"Vyjde to" řekl Jasper a Daisy poznala, že tím uklidňuje hlavně sám sebe. "Zkusíme to" řekla Bella. Daisy se rozešla k Sethovi a Bella k Jacobovi. "Držíš se?" zeptal se pobaveně Seth když jí zvedl do náruče. "Vlčí kolínská už jde" řekl kousavě Jacob. "Běž" zavrčela už lehce podrážděná Daisy. A tak se oba vlkodlaci dali do běhu.

"Chtěl bych bojovat" řekl naštvaně Seth. "Ale notak!" zamračila se na něj. "Vždycky jsi byl můj oblíbenej člověk a mrzí mě, že jsem s tebou netrávila tolik času, ale mám o tebe strach a smečka taky. Jednou se přidáš do boje, ale ne dnes" řekla mu a jemně ho poplácala po tváři.

"Já vím, ale ja nechci bejt ten nejmladší a nejslabší" pokračoval. "Nejsi nejslabší" zamračila se na něj naštvaně Daisy. "Jsi jen mladý a upíri jsou bezcitný a dokázali by tě zabít během sekundy. Nespěchej tolik" řekla mu jemně s pochopením. "Asi máš pravdu" povzdechl si.

"Všechno co jsem zachytil byl vlčí pach. Žádná Bella nebo Daisy" řekl spokojenější Jasper a objal Daisy okolo pasu jakmile se vrátil. "Tohle nám vyjde" řekl ještě jednou. "Neboj se. Bude to dobrý" políbila ho Daisy.

Jakmile přijeli domů ve vchodu viděli Charlieho a Alice. "Co tady dělá Alice?" zeptala se zmateně Bella. "Domlouvá nám přespáváni" řekla jednoduše Daisy a obě vystoupily. "Vaše alibi jsou zařízené" usmála se na sestry Alice když se rozloučila s úsměvem s Charliem.

"Vážně?" zeptala se Bella. "Řekla jsem mu, že celá moje rodina pojede campovat takže vy přespíme u nás" usmála se na ně Alice. "Charlie stejně pojede na ryby" dodala ještě. "Charlie? Takže ty mu už tykáš?" zasmála se Daisy. "Jo, a měla by jsi mu říct už o tom zasnoubení" zazubila se na ní Alice a Daisy si povzdechla.

"Ještě jsi mu to neřekla?" zeptala se zmateně Bella. "Vždyť víš jak je ochranitelskej. Má Jaspera rád, ale chci chvilku počkat než se přeženou ty novorozenci a Viktorie a pak mu to v klidu říct" vysvětlila oboum a zasněně se podívala na svůj prsten.

"Ty, Edward, Daisy a Jasper máte dnes dům pro sebe" řekla jim ještě Alice. "Jakto?" zeptala se Daisy zmateně. "Musíme se před bojem posílit. Jdeme na lov" vysvětlila Alice. "Jasper půjde taky. Nemůže hladovět když půjde nakonec do boje taky" namítla naštvaně Daisy. "To si vyřiď s ním" povzdechla si Alice.

"Ahoj, máte hlad?" zeptal se Charlie když vešli do domu. "Ne" odpověděli obě najednou. "No, ta sestra se mi líbí" začal Charlie. "Alic? Jo je skvělá a hodná" usmála se na něj Daisy. "Jaspera máš přece taky rád" řekla mu ještě. "Jo to trochu mám" zasmál se. Nikdy nebyl moc na vyjadřování citů.

"Půjdu do pokoje" usmála se na Charlieho a Bellu a odešla. Nahoře jí čekal Jasper. Hned jak ho uviděla tak se na něj zamračila. "Půjdeš na lov" řekla mu naštvaně. "Chci být s tebou Daisy" řekl jí jemně a přešel k ní. "Ale musíš bejt připravenej. Musíš se posílit a nenechat se zabít jen protože jsi chtěl bejt se mnou" namítla Daisy. "Stejně budu spát. Buď se mnou dokud neusnu a pak běž na lov" usmála se na něj. Chápala, že chce bejt i s ní.

"Dobře, ale až usneš" řekl jí rozhodně. "Usnu brzo" usmála se na něj. "Co když se ti budou zdát noční můry a já tam nebudu?" zeptal se lehce zoufale. "Ja to bez tebe zvládnu lásko. Zdáli se mi už tolikrát když si tady nebyl" řekla mu smutně. "Promiň mi to" objal jí a cítil se opravdu mizerně. Nikdy se neodpustí, že jí tak ublížil.

"To je dobrý, odpouštím ti" usmála se na něj. "Nezasloužíš si tvoje odpuštění" namítl potichu. "Lae ano, zasloužíš. Podívej se na mě. Jsi ten nejůžasnější kluk na světě a teď už i můj snoubenec a já vím, že jsi mě chtěl jen chránit a už to nedělej" řekla mu a pevně se mu dívila do očí. "Miluju tě celým svým srdcem a nic to nezmění" řekla mu do očí. "Já tebe víc" řekl jí s láskou v očích Jasper a políbil jí.

Večer a Bellou vešli do domu Cullenových. Bella pokračovala dál najít Edwarda a u Daisy se hned objevil Jasper. "Chyběla jsi mi" řekl jí s úsměvem. "Ty mě mnohem víc" zašeptala nazpátek a políbila ho. "Co budeme dělat?" zeptala se ho zvědavě. "Budeme ležet u mě v posteli a koukat na film než usneš a já půjdu na lov" řekl jí jednoduše Jasper. "A u toho si tě pořádně rozmazlým" dodal s potěšeným úsměvem a vedl jí k němu do pokoje.

"Tvoje postel je tak strašně pohodlná" zasmála se a stáhla ho vedle sebe. "Ale ta nejlepší věc v celým domě stojí přímo přede mnou" zašeptala mu. "Budu se červenat" zažertová a stáhl si jí do náruče. "Jsi ta nejkrásnější žena jakou jsem za celej svůj život viděl" řekl jí jemně a věnoval jí pořádnej polibek. Daisy polibek nevědomly prohlubovala a Jasper se vůbec nebránil. Spíš na opak.

Nepřestávali v polibkách a oba se zvedli na kolena. Daisy mu po hmatu prohmátavala celý tělo až našla to co hledala a košili jemně rozepnula než ho z ní strhla. Jasper jí naoplátko hladil po celým těle a když zpozoroval, že nemá košili na chvíli se na ně usmál než i jí stáhl triko přes hlavu. "Vypadáš nádherně" pronesl potichu a znovu spojil rty. Takhle to pokračovalo dál. Daisy se divila, že to neutnul, ale oba dva po sobě tak moc toužili. Ani jeden na tu noc nikdy nezapomene to věděli už na začátku.

Daisy hned po krásným okamžiku ulehla do postele a usnula tvrdým krásným spánkem.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat