New York'ta yine rutin bir günün saat 17:30 sularında Başarılı bir polis olan Edward Alter özel odasında her zamanki gibi oturmuş ve yeni vakalar bekliyordu.O sırada ise kapıdan bir tıklatma sesi geldi-"Tık tık!" Edward ise-"Buyrun" dedi. İçeriye giren ise ofisin stajyerlerinden olan Emily elinde sıcacık cappucinosu ile içeriye girdi.Edward-"Çok ama çok teşekkürler Emily şöyle sıcacık bir cappucino bana gece vardiyamda uyuyakalmamama yarayacaktır"dedi.Emily ise tam Edward'a bir şey söyleyecekken"drıng drıng!"telefon çalar. Emily odadan çıkar ve Edward konuşmaya başlar"Alo yine New York'ta ne suç işlenmiş"der. Onu arayan şahıs ise-Beyefendi acilen Glyenhaal sokağına gelmeniz gerekiyor önümde bir suç işlendi fakat engel olamadım!"der.Edward ise"Beyefendi lütfen sakin olun ve bana sakince olayı anlatın"dedi.Adam ise"Tam olarak beş kişiydiler motorlarla geldiler ve önümdeki kadından para istediler ama kadın vermedi ve kadına acımasızca vurdular"Edward ise"Tamam beyefendi kısa bir sürede orada olacağım"dedi.Ve tam telefonu kapatacakken Adam"Durun bir şey daha var!"dedi.Edward ise"Evet sizi dinliyorum"Adam"Elindeki sprey boyalarla hepsi duvara bir köpek çizdiler"dedi.Edward ise şaşırarak"Köpekler mi?"dedi.Edward bu telefon konuşmasından sonra aldığı tüm vakaların tek bir ortak noktası vardı.Köpek grafitileri.Edward artık adeta çıldırmıştı.Köpekler artık rüyalarına giriyordu ve Edward bundan nefret ediyordu.Bu işin peşine düşmeliydi.Edward bu düşünceler kafasını kurcalarken her zamanki gibi arabasıyla polis departmanına gidiyordu ancak giderken bir köpek grafitisi farketti ve arabasını durdurup bakmaya gitti.Her zaman gördüğü köpekti bu her vakada olan grafiti buydu.Edward köpeği incelerken arkadan bir ses geldi "Edward".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duvar Köpekleri
ActionNew York Polis Departmanının baş belası olan Duvar Köpeklerinin Hikayesi