Sziasztok, szóval Sae vagyok 18 éves és jelenleg egy repülõn ülök és Korea felé tartok. Már az útnak a felén túl vagyok szerencsére. Apa elméletileg kijön értem, aminek örülök hiszen most járok életemben elõször Koreában. Igen tudom hihetetlen de mivel apáék elváltak és én anyával maradtam így még nagyon kicsi voltam mikor elhagytuk Koreát. Ezért nagy részt csak angolul tudok beszélni, de már elkezdtem tanulgatni a koreai nyelvet is. Egy jó 3 óra múlva már le is szállt a gép, miután meglett a cuccom apát keresve nézelõdtem. Nem volt nehéz megtalálni hisz õ a híres JPY cég vezetõje szóval elég látványosan sok paparazzi és testõr vette körül. De amint meglátott elindult felém és egy nagy ölelésben részesített.
-Szia kincsem, minden rendben volt az úton?- kérdezte miután elengedett, közben pedig elindultunk kifelé.
-Igen minden rendben volt apa. Köszönöm hogy kijöttél elém.- mondtam nagy mosollyal az arcomon igaz nem láthatta hiszen maszk takarta az arcom de nem baj.
-Figyelj, most elõször be kell mennünk a céghez, utána mehetünk haza. Vagy haza vihetnek ha úgy megfelel.- mondta miközben beültünk a kocsiba.- Ááá megyek veled, ameddig te elvagy foglalva addig ha az egyik stúdió üres akkor azt befoglalom oké?- kérdeztem izgatottan, tudja mennyire szeretem ezeket csinálni hiszen õ ajánlotta hogy jelentkezhetnék ide.- Rendben majd addig valakit melléd állítok hogy ne legyen baj.- mondta amire én már csak bólintottam hisz lefoglalt a táj. Egy bõ 20 perc múlva már az épület elõtt álltunk és mentünk is be. A recepción bemutatkoztam és mentünk is keresni nekem egy szabad stúdiót. Szerencsére nem kellett sokat keresgélni. Miután apa elment lekaptam a pulcsim és elindítottam a kedvenc zeném amire táncolni szoktam. Ez a szettem btw:
Billie Eilish-tõl a Lovely-ra táncoltam. Ennek a táncnak a koreoját én raktam össze és nagyon büszke is vagyok rá. Közben általában éneklek is, ami most sem maradt el. Már a tánc közepén jártam amikor hallottam hogy nyitódik az ajtó, azonban nem foglalkoztam vele mert azt hittem hogy apa az. De mint kiderült nem hisz ahogy a tükörbe felnéztem le is fagytam és megálltam a táncban. 8 srác állt az ajtóban és csak nézett. Hogy jöhettek be hisz a testõrnek megmondtam hogy ne engedjen be senkit, de úgy látszik nem értette azt a szót hogy senkit. Még mindig csak állok és nézem az ajtóban állókat azonban ezt apa zavarja meg. A zene már megállt így tisztán hallottam hogy mit mond apa.
-Gyere kincsem! - szólt be az ajtón, majd ment volna el de észre vette a fiúkat.- Hát ti meg mit csináltok itt? Próbálnotok kellene.- mondta rosszallóan. Én közben össze szedtem a cuccom és elindultam kifelé. Egy srácon megakadt a szemem, mintha láttam volna már valahol.
-Bocsánat JPY csak itt szoktunk próbálni viszont az az õr nem akart minket beengedni de most már értem miért. Bocsánat hogy megzavartunk.- mondta az egyik srác és meghajolt. A többi meg követte. Csak legyintettem, és kimentem. Azért egy csúnya nézést adtam a testõrnek, nem szeretem ha tánc közben zavarnak. Kifelé menet apa elmondta hogy õk az egyik fiú idol csapat, és hogy sajnálja hogy így megzavartak.
-Semmi baj apa, csak menjünk haza fáradt vagyok.- ahogy ezt kimondtam megkordult a gyomrom- és éhes is. - nevettem fel, este még beszélgettünk egy kicsit majd mondtam neki hogy holnap is megyek vele mert fel akarok venni egy covert. Másnap reggel nem keltünk olyan korán szerencsére. Indulas előtt még pakolásztam egy kicsit és végül e mellett a szett mellett döntöttem:
Kis egyszerű hisz ma nem táncolni megyek, a sminkem is ilyen egyszerű lett. Egy gyors reggeli után amit en csinaltam magunknak mentünk is a céghez. Apa meg szeretne hallgatni így előbb az ő dolgát csinálta meg én addig lementem az épület kávézójába.
- Jó napot! Egy fehércsokis frappuccinot kérnék, és egy sima sajttortát.- adtam le mosolyogva a rendelésem. Leültem egy asztalhoz és várakozás közben elkezdtem telefonozni. Megnéztem pár covert arról a számról amit én is akarok énekelni. Hirtelen nagy ricsajra leszek figyelmes így a fejhallgatóm leveszem a fejemről és körbe nézek. Ahh ezek azok akik rámtörtek gyakorlás közben. Remélem most nem fog előfordulni. Nem a legszimpibbek számomra. Ezen gondolkozva veszem észre hogy épp hozzák a rendelésem.
- Itt a rendelése.- mondja kedvesen a csajszi.
- Köszönöm!- mondom mosolyogva, igazaból csak akkor vagyok kedves ha nagyon muszáj. Nem vagyok nagyon szocializált ember, szóval kb egy baratom sincs. De nem baj. Nagyban iszogatam a kávém, mikor már nagyon égetővé válik hogy folyamatosan néznek. Nem a legszebb nézésemmel abba az irányba nézek és akkor látom hogy biza az egész bagázs engem bámul. Gyilkos szemeimet bevetve nézek rájuk, majd az utolsó szeletet megéve a sütimböl állok fel és távozok a kávézóból. Közben anyát hivom fel hogy megkérdezzem hogy van.
-Ah anya, hogy vagy? Tegnap már nem volt nagyon energiám felhívni. - kezdtem el egyből beszélni angolul amint felvette. Addig beszélgettünk míg be nem értem apa irodájába. Anyától elköszönve léptem be a helyiségbe.
- Appa, mikor próbálhatok?- kezdtem el egyből, már nagyon le akarom ezt tudni. Bent viszont egy nem várt személy volt. Egy szőke hajú szeplös gyerek.- Umm, szia? Nem láttad apát?- térek egyből a lényegre.- Btw Sae vagyok, Park Sae és te? -kérdeztem a lehető legkedvesebben.
-Szia Lee Felix vagyok, és nem tudom hol van JYP én is őt keresem mert kellene egy pár nekem egy számhoz.- mesélni nagy beleéléssel.
- Milyen számhoz? - kezd kíváncsivá tenni. Alapjáraton az én dalomhoz is két fő kell, de mivel nincs senki aki bevállalná így én éneklem mindkét részt.
- Egy páros számhoz kellene. Vagyis nem az de úgy akarom csinálni a covert hogy egy női hang is megjelenjen benne. - hmm elgondolkodtató. Felajánlhatnám magam, és lehet szereznék egy barátot is végre.
- Mi lenne ha én segítenék? - tettem fel a kérdést, amire eléggé meglepődött. Nagyon gondolkozik. - Persze ha nem szeretnéd akkor nem eröltetem csak egy felvetés volt. - tettem fel védekezően a kezem, na ezt jól megcsináltam. Biztos nem akar velem együtt dolgozni.
- Nem erről van szó!- mondja hirtelen.- Csak megleptél, szivesen dolgoznék veled együtt.- mondja nagy mosollyal. Amugy nagyon meglepő ilyen angyali arc mellett nagyon mély hang.
- Szuper, mikor akarsz kezdeni? - kérdezem izgatottan. Ez az első alkalom hogy mással dolgzok együtt.
- Ha szeretnéd akkor most is kezdhetünk. Menjünk egy stúdióba és beszéljük át a részleteket.- mondta és elindult kifelé, én csak követtem csendben. Igazaból addig csendben voltunk míg el nem érkeztünk a kitűzött helyig.
- Szóval, a szám amit énekelni szeretnék duettben az a Alive(it's a lie) Kyle Hume-tól. (🔝) - nagyon szeretem ezt a számot.
- Uuu ezt ismerem, és nagyon imadom.- mondom izgatottan.
YOU ARE READING
Sugar and Spice~ L.M.~
Fanfiction18 évet töltöttem távol otthonomtól, most eljött annak az ideje hogy haza térjek. Napjaimat Ausztralia partjain tengettem édesanyámmal és az iker húgaimmal, de most vissza térek Koreába apámhoz. A nevem Park Sae, Park Jin-young legidősebb lánya vagy...