Selamlarrr LGS öğrencisi olarak günüm çok yoğun bundan dolayı sıksık bölüm atamıyorum kusura bakmayın.
Bu bölümü beni enn çok seven:) ecrin adındaki okuyucuma adıyorum.
Korkuyordum.Zihnimin düşünceleri korku ile doluydu.Daha önce ailem olmamıştı,ne gerçek bir aile ortamımmnede kardeşim diyebileceğim bir arkadaşım.Asıl korkum aile ümidiyle yanıp tutuşurken,testin negatif çıkmasıydı.
Topuklularımın çıkardığı ses hastahane de yankılanıyordu.Resepsiyondan öğrendiğim odaya doğru dönüp derin bir nefes ile kapıyı tıkladım.Gelen ses ile içeri girdim.
İçeride 6 erkek ve 2 kadın vardı,6 erkekten 5 ı genç yaşlarda 1i orta yaşlarının sonundaydı, kadınlardan 1i de benim yaşlarımda diğeride adamın eşi olarak düşündüğüm biriydi.
Anladığım kadarıyla bir ailelerdi.
Kadın kızına sarılmış saçını okşuyordu.İçeri Doktor'un girmesi ile bakışlarımı onlardan çektim.Hızlıca DNA testleri yapıldı,bir kaç saat sonra kalbimi binlerce parçaya ayıran o cümle dudaklarının arasından çıktı.
"Mine Doğan %96,7 Mustafa Manolya nın kızı"
Doktor açıklamasını yapıyordu.Umrumda değildi.Ben buraya karşımda ki aile tablosuna dahil olmaya gelmemiştim,onlara bunca yıl sonra dahil olamazdım.
Kalbim ağrıyor, ellerim sinirden kasılıyordu(sinirli insanlar anladı),bunca yılın hatasını karşımdaki şefkatle sevilen kız değil, ben çekmiştim.İçimde istemsiz yada istemli farketmeksizin bir kin oluşmuştu.Onların benim ailem olması gerekirdi, sevilen ben olmalıydım, annemin omzunda ağlayan ben olmalıydım.O kız değil.
Zihnimde kalan tek an,kapıyı çarparak birbirine teselli veren aileyi başlamadan terk etmekti.
Benim bir ailem yoktu,biyolojik olması birşeyi değiştirmezdi,sanki sevebilecek ler miydi beni.
Sahi,sevemezler miydi beni?Kalbimin kırık parçaları, bedenime batıyor, parçalıyordu.Anlıyordum bu hissi.
Artık benim kalp kırıklarım bileğime dayalıydı...1 ay sonra
"Hocam!"
Gelen sesle kafamı kaldırıp Ali ye baktım.
"Efendim Ali"
"-Size göre Kalp nedir? "
Güldüm bana aşkı değil, kalbi sormuştu oda biliyordu, sevgi veya aşk yalancıl bir kaç histen ibaretti sadece."Bugünün konusu bu olsun o zaman,ilk ben size sorayım kalp nedir çocuklar?"
Ece ye söz vererek, bilimsel açıklamasını dinledim."-Kalp, vücudumuza gerekli besin maddelerini ve oksijeni sağlayan kanı, dolaşım sistemimiz içinde hareket ettiren, çok dayanıklı kas grubundan oluşan bir pompadır hocam."
"Yanlış,dersimiz anatomi değil gençler, edebiyat dili konuşalım lütfen"
Bu sefer Sanemin el kaldırmasıyla sözü ona verdim.
"Evet sanem kalp nedir? ""-Sekkâkî, bir şairin ortaya attığı bir fikrin daha sonraki bir şair tarafından ele alınıp tersinin savunulmasına "anlam kalbi" demiştir. Bu türe Harîrî daha önce "aks" adını vermişti"
"Buda çok bilgi barındırıyor, bana soyut ama somut kendi içinizde hissettiğiniz o tanımı verin"
Bir süre bekledim
"Pek hâlâ Kalp demek,hem zihninizde hemde ruhunuzda bulunan o hiç silinmeyen anıdaki histir, tabi bu bana göre bir tanım""-Sizinki ne hocam"
"Hayal kırıklığı ve kin"
Ece'nin
-anlatsanıza hocam
Demesiyle derin bir nefes alarak sandalye ye oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Novela Juvenil-Sen artık bir öğretmen Mine Doğan sın Alexandera, Özel Manolya Lisesinde bir edebiyat öğretmeni olarak görev yapıyorsun, yaşın 24 detaylı bilgilerin dosyada yer alıyor rolüne iyi çalışmalısın,görev amacın teröre çalışan bir öğretim görevlisinin oku...