Щойно Кім У Джин увійшов в мій номер, він пішов до ванної кімнати. Тим часом я знайшов аптечку.
— Є ще поранення? — запитав я Кім У Джина, який вже вмився. Він похитав головою з червоними щоками, напевно, тому, що щойно був під душем.
— Ти не розтягнув щиколотку?
— Нічого серйозного.
— Сідай.
Я вказав підборіддям на диван переді мною. Я схопив Кім У Джина, який сидів і тупо дивився на мене, за щиколотку і потягнув за неї.
— Уваа!
— Зрозуміло. Якщо так, просто заклеїти, то завтра все пройде.
Якби вона сильно набрякла, йому довелося б їхати в травмпункт або нетерпляче чекати, коли відкриється лікарня. Я відчув полегшення.
— ...Ей, я зроблю це.
— Ти знаєш, як це заклеїти?
Кім У Джин люто подивився на мене з набагато червонішим, ніж раніше, обличчям, можливо, тому, що йому було дуже соромно бути спійманим кимось іншим.
— Тоді звідки ти знаєш, як?
Незважаючи на те, що я робив це для тебе, ти все одно здійняв галас.
— Замовкни і заспокойся.
Якби він побурчав ще раз, я б без вагань зупинився, але, можливо, помітивши мої думки, Кім У Джин тихо заткнувся і дозволив мені заклеїти йому ногу.
Після того, як я закінчив бинтувати, я швидко вмився і переодягнувся в зручний одяг. Позіхаючи, я зайшов до спальні, а потім зрозумів, що на моєму мобільному телефоні було повідомлення, на яке я не звертав уваги після сьогоднішньої зустрічі з Кім У Джином.
— Що таке?
Потираючи втомлені очі, я увімкнув телефон, щоб побачити повідомлення.
[Чхон Са Йон: Ти приїхав?]
Чому цей хлопець продовжував писати мені...
Повідомлення прийшло дві години тому.
— Хмм.
Я привів назад того, кого він відправив додому, тож я мав би пояснити ситуацію Чхон Са Йону, але я не мав жодного уявлення, що написати.
Насправді я випадково знайшов Кім У Джина
, за яким гнався бандит, і врятував його, але коли я почув про ситуацію, він видався мені трохи жалюгідним, тож я попросив його повернутися до мене в кімнату... ой, це занадто довго.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
РазноеУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...