[NAME] KUROSAKI

1.4K 28 11
                                    

'' IᑎTᖇOᗪᑌᑕIᑎG ,,

𝐅𝐔𝐋𝐋 𝐍𝐀𝐌𝐄 ; [𝐍𝐀𝐌𝐄] 𝐊𝐔𝐑𝐎𝐒𝐀𝐊𝐈 (黒崎)

𝐀𝐆𝐄 ; 𝟏𝟓

𝐁𝐈𝐑𝐓𝐇𝐃𝐀𝐘 ; 𝐃𝐄𝐂. 𝟐𝟒, 𝟐𝟎𝟎𝟓

𝐇𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓 ; 𝟓'𝟒

𝐆𝐄𝐍𝐃𝐄𝐑 ; 𝐅𝐄𝐌𝐀𝐋𝐄

𝐒𝐏𝐄𝐂𝐈𝐄𝐒 ; 𝐃𝐇𝐀𝐌𝐏𝐈𝐑 (𝐇𝐔𝐌𝐀𝐍 𝐕𝐀𝐌𝐏𝐈𝐑𝐄)

𝐐𝐔𝐈𝐑𝐊(𝐬) ;

𝐅𝐑𝐎𝐒𝐓 : 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐬 𝐮𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐧𝐢𝐩𝐮𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬. 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐢𝐭𝐬 𝐬𝐢𝐳𝐞, 𝐬𝐡𝐚𝐩𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡. 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐟𝐫𝐞𝐞𝐳𝐞 𝐨𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞, 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐞𝐥𝐝𝐬, 𝐰𝐞𝐚𝐩𝐨𝐧𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐧𝐬𝐞. 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐢𝐫, 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐢𝐬𝐭. 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐮𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐚 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐬𝐭𝐛𝐢𝐭𝐞.

𝐃𝐑𝐀𝐖𝐁𝐀𝐂𝐊𝐒 : 𝐟𝐫𝐨𝐬𝐛𝐢𝐭𝐞 & 𝐟𝐚𝐭𝐢𝐠𝐮𝐞.

𝐄𝐍𝐄𝐑𝐆𝐘 𝐌𝐀𝐍𝐈𝐏𝐔𝐋𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 : 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐧𝐢𝐩𝐮𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲, 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐧𝐞𝐭𝐢𝐜, 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐚𝐥, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲. 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐫𝐛 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠𝐬, 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐭𝐬, 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐤𝐢𝐧𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 & 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲. 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐧𝐬𝐞, 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐭𝐬, 𝐬𝐡𝐢𝐞𝐥𝐝𝐬, 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐫𝐬, 𝐞𝐭𝐜. 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐟𝐥𝐲 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬.
𝐃𝐑𝐀𝐖𝐁𝐀𝐂𝐊𝐒 : 𝐟𝐚𝐭𝐢𝐠𝐮𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲. 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐚 𝐬𝐮𝐫𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝𝐧𝐞𝐬𝐬.

𝐕𝐀𝐌𝐏𝐈𝐑𝐄 𝐁𝐋𝐎𝐎𝐃 ; 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤, 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝, 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐟 𝐯𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞. 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐚𝐧𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐞𝐞𝐝, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐛𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝. 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫, 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐟𝐚𝐫 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 (𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦𝐞𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝). 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐟, 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐡𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝. 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐯𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝, 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠/𝐫𝐞𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐢𝐧𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞. 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐬𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 (𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐠𝐞𝐭𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐫𝐠𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥) 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 (𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐤𝐢𝐧𝐝) 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐧𝐜𝐫𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐡.

ETHEREALWhere stories live. Discover now