Ale:
În urma cu 9 ani...
(Luna August)Ma trezesc cand telefonul imi vibrează sub perna si bag mana dupa el cu ochii inca tinandu-i închiși,apoi ma intind,dupa deschid un ochi și deblochez ecranul.
Ma incrunt putin cand citesc mesajul pe care l-am primit de la soarele meu.
Stefan:Urmeaza firul rosu.
-Ce fir?intreb cu o voce somnoroasa si las telefonul pe pat,apoi ma ridic in fund.
Vad o ata cum se pierde pe sub usa de la dormitor,iar continuitatea ei este legata de mine. Mai exact de degetul meu inelar de la mana mea stanga.
-Ce?intreb ca trasnita si ridic bratul in aer.
Ata atarna si ma uit confuza pentru ca nu înțeleg ce naiba se intampla,dar cu toate astea dau patura subtire de pe mine si cobor din pat.
Pasesc pe langa firul rosu și il umez exact asa cum mi-a cerut soarele.
Ies din dormitor si intru mai tare in ceata cand vad ata cum se pierde pe sub usa de la sufragerie prima data,apoi pe sub cea de la baie si nu mai are continuitate decat spre dormitorul cel mic.
-Ce Dumnezeu se intampla aici?intreb ca pentru mine,iar din cativa pasi ajung in fata ușii de la sufragerie,iar dupa ce o deschid,intru inauntru.
-Hm?scot un sunet ce exprima clar nedumerirea cand pe masuta din lemn vad o cutie de carton invelita intr-o hârtie roșie cu o funda imensa in mijlocul ei.
Ma apropii de ea,apoi inghit in sec in vreme ce incep sa o desfac.
„Dar ce a pus la cale? Nu sărbătorim astazi nimic,iar aniversarea lui e peste câteva zile...deci? Tot nu ma prind despre ce este vorba mai exact.”
-O doamne!exclam surazand imediat ce deschid cutia si vad teancuri peste teancuri de pachete cu ciocolata amara si aroma de portocala,iar pe ambalaj fiecareia sta lipita cate o foaie cu un mesaj.
Scot una si inima mi se umple de fericire cand vad cele cateva randuri scrise de soarele meu.„Impreuna inseamna aceeași durere,aceeași fericire,aceeasi bucurie,același vis si aceleași dorințe.”
Inspir brusc cand inima imi face o tumba in piept si mai scot o ciocolata din cutie.
„Impreuna inseamna imbratisari calde,mangaieri dulci,saruturi pline de dragoste.”
-Iar noi chiar avem parte din plin de asa ceva...soptesc pe un ton incarcat si mai scot o ciocolata.
„Impreuna inseamna intensitate împărțită la doi.”
Imi musc buzele emoționată cand imagini pline cu noi doi împărțind intensitatea la cote colosale imi apare in minte,apoi gem incet si pun ciocolatile pe masa,dupa imi trec ochii de la un capat la altul al primului rand.
Gestul lui imi provoacă un amalgam de trăiri intense in piept din cauza mesajelor pe care continui sa le citesc si imi duc o mana in dreptul inimii,apoi incep sa masez locul de deasupra ei,încercând astfel sa o potolesc putin ca sa nu ma trezesc ca-mi sare la un moment dat din piept.„Impreuna inseamna nopți nedormite,griji și lacrimi,durere și suspine,dar si zambete,rasete,extaz si placeri impartite la doi.”
„Impreuna inseamna sa ne ținem de mana pe timp cu soare,dar si cu furtuna.”
„Impreuna inseamna aceeași lume. De aceea tu esti întreaga mea lume.”
„Impreuna inseamna doua respiratii ce devin una.”
„Impreuna inseamna doua inimi ce bat pe același ritm.”
„Impreuna inseamna sa fim vii si arzatori,iar noi ardem,micuto. O facem zi si noapte.”
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Romansa1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...