Az előző rész tartalmából:
Lassan egymásra néztünk és méglassabban bólintottunk egyet és felszegett állal elindultunk befelé...
És ott és akkor nem is tudtam hogy az a nap fogja megváltoztatni az életem.Beléptünk úgy nézhettünk ki mint két kisgyerek a cukorkás boltban. De komolyan . Csak nagy szemekkel nézelődtünk és azt se tudtuk hogy merre nézzünk.
-Khm hallottunk egy mély torokköszörülést amire mind a ketten összerezzentünk.És ott ált a nagybetűs Ő Zak Brown akitől függött a jelenem és a jövőm egyaránt.
-Üdvözlöm a fiatalságot szerény bazisunkon , szólt amerikai akcentusos hangján.
-Kérlek kövessetek , mi pedig össze néztünk Oscárral és némán követtük a talán jövőbeli főnökünket .Át sétáltunk a gyárkomplekszumon és megérkeztünk AZ irodához. Zak kedvesen kinyitotta nekem az ajtót és előre engedett utánam jött Oscar ő leült mellém és már csak egy ajtó csukódást hallottunk.Leült velünk szembe és ránk nézett először Oscarhoz szólt :
-Kedves Oscar!A tavalyi formula 2-ben nyújtott teljesítményed alapján szinte beénekelted magad hozzán az egyéni Bajnokságban 2.lettés szorosan Bogi mögött nem több mint 7 ponttal a Csapat Bajnokságot toronymagasan megnyertétek több mint 150 ponttal ez lenyűgöző teljesítmény mindkettőtöktől Oscar te az Alphin junior programjábam voltál ezért ha téged választanánk hosszas jogi csatára számíthatunk .Ezután rám nézett és így szólt
-Kedves Bogi!-Inkább maradjunk a Niconál ha kérhetem ,szóltam mert hallottam hogy elég nehezen mondja ki a nevem.
-Rendben szóval Kedves Nico!Szintén le voltunk nyűgözve a tavalyi eredményeid alapján férfiak között akkor mégy csak 19 évesen.Meg nyerted a Világbajnokságot amiért igaz jól megküzdöttél Oscarral de így legalább egy remek szezonja volt a formula 2-nek. És akkor ugye a Csapatbajnokság 1 hely Oscarral szépen össze tudtatok dolgozni ha kellett és ez remek nem sok pilóta hajlandó összedolgzni a tásával mert mindent egyedül akár megoldani de ez sokszor nem vezet jóhoz ugyebár.És ha információim helyesek te a RedBull akadémia kiváló tagja voltál .
-Fiatalok- fiatalok nagyon nehéz döntés elé állítottatok de megvan a végleges föntésünk .Az ülés jövőre nem másé mint ....
Folytatása következik...
YOU ARE READING
Az Én Történetem Formula 1 f.f.
FanfictionBevezető: Monoton labda pattogás törte meg a padocc reggeli csendjét .Egy röplabda ki-ki látszott a két motor home között elég érdekes látványt nyújtva az épp arra sétálóknak kora reggel . Sokan gondolnák hogy egy pilóta a foci labdával dekázik va...