Play With Fire

297 17 85
                                    

Yorumlarını ve oylarını unutma lütfen,
Fikirleriniz benim için önemli!!

BÖLÜM ON DÖRT
PLAY WİTH FİRE

Valeria, hastaneden geldiği an kendini duşa atmış, kendine gelmek için elinden geleni yapmıştı ancak pek etkili olduğu söylenemezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valeria, hastaneden geldiği an kendini duşa atmış, kendine gelmek için elinden geleni yapmıştı ancak pek etkili olduğu söylenemezdi. Geceye kadar hastanedeydi ve Chris'in on iki cevapsız aramasına yalnızca "sana geri döneceğim." Şeklinde cevap verip işine dönmüştü.

Neredeyse ağlayarak kendini yatağına attığında parmakları yorganını kavradı, başını yastığına gömüp nefesini kesmek istese de bunu yapmadı. En azından Chris için.

Love çoktan uyumuştu. Zaten gece dörtte uyanık olsaydı kafasına bir tane geçirmekten çekinmezdi. Bu saate kadar nöbette kalmıştı ve kan görmekten kendi canı çıkmıştı.

Yorgunluktan kalkmayan elinin arasındaki telefon, bildirim sesiyle titredi.

"Endişeleniyorum." Mesaja, gülümseyerek baktı. Onun mesajıyla birlikte sanki cana gelmiş bir şekilde doğruldu ve sırtını yatak başlığına yaslayıp sohbeti açtı.

Parmakları klavyeye uğramadan önce, Chris'in ismine kaydı. Adının yanına koyduğu kalp, en çok onun adına yakışmıştı sanki. "Tüm gün hastanede insan kestim ;)" yazarak gönderdiği mesajla derince esnedi.

"Eğer hastane seni yoruyorsa kişisel doktorum olabilirsin :P" gelen mesaja kıkırdayarak yanıt vermişti ancak o bunu bilmiyordu. Chris'in şu anda yanında olmasını gerçekten istiyordu.

Parmakları klavyeye dokunduğunda, hemen gerisi geldi ve bir sonraki mesajı yazdı. "Eminim ki bana dayanamazsın, üstelik benim maaşım oldukça fazla. Kısaca, beni karşılayamazsınız Bay Evans ;)"

Adamın kaşlarını çattığını görmüyordu ancak bilebiliyordu. Onu yirmi yıldan fazla ekrandan ezberlemişti. Gerçek gözle ise aylarca. "Senin aylık maaşın benim bir sahneme bedel olduğunu söylersem üzülür müsün? :P"

Valeria, aklına gelenlerle birlikte yorgunluğun arasındaki kahkahalarını atmıştı. "Güldüğünü biliyorum. Daha çok gül, Valeria'm. Daha sesli gül ki bende duyayım."

"Kişisel doktor işi bir an fantezik geldi." Yazıp gönderdiği an karşılığı da "bunu istemediğini söylersen Tanrı seni yakar." Cümlesiydi.

Valeria'nın Chris'in yanıtına cevap yazmasına fırsat gelmeden, "Valeria, seni duyabilir miyim?" Mesajı sohbette belirdi. "Bende akşama kadar düşman öldürdüm, bu dünyayı kurtarırken, oldukça zayıf düştüm sanırım."

"Ne gibi bir zayıflık mesela :O"

"Üşütmüş olmalıyım. Valeria bir yumruk atışım var görmen lazım, off Henry'e teşekkür etmeliyim. Dublörü Henry olarak hayal edince dövüş sahnesinin devamı geldi zaten, yanlışlıkla vurdum bir de adama."

𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐂𝐓𝐎𝐑, chris evansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin