Beşinci bölüm: Kahraman Toplantısı

260 18 9
                                    

(All Might bakış açısı)

Geçen günkü saldırıda ortaya çıkan çocuk yüzünden toplantı yapılıyordu. Bu toplantıda hem profesyonel kahramanlar hem de olaya şahit olan öğrenciler vardı. Şahsi olarak villainlerin içinde özellikle kendi öğrencilerimle aynı yaştaki bir çocuk olması beni rahatsız etmiş ve endişeli hissettir mişti.

Bir çocuk kötü şeyler yaşamadan kendi isteği ve tamamen kötü niyet ile beraber villain olabilir miydi? Bu bana çok rahatsız edici ve imkansız geldi. Çocuklar saf insanlardır ve onlara ne öğretirsen o şekilde büyüyüp yaşarlar. Bence o çocuk sadece kurtarılması gereken bir ruhtu.

Naomasa herkesin dikkatini çekmek için masaya vurup bir ses çıkardıktan sonra konuştu. "İlk olarak belirtmek istediğim şey Shigaraki ve diğer villainlerin çoğunun isminin kayıtlarda bulunmaması. Buradan anlıyoruz ki bu villainlerin çoğu takma ad kullanıyor. Aralarında en çok olay ve haber olan çocuğun adını ise UA öğrencisi Bakugo sayesinde öğrendik. Bu çocuk İzuku Midoriya. Kayıtlarda intihar ederek öldü diye geçiyor ancak hiç bir kanıt yok..."

Naomasa konuşurken Bakugo'ya baktım. Olaya oldukça yakın olduğu için o da toplantıda bulunuyordu. Açıkça rahatsız olmuştu ve olayla ilgili kendisini suçluyordu.

Konuşma devam ettikçe bir çok teori ortaya atıldı. Villainlerin düşünce şekli ve amaçları değerlendirilip tartışıldı. Müdür Nezu güvenlik önlemlerini sıkılaştırma kararı aldı. Kahraman Komisyonuda bir kaç fikir ortaya attı. Aizava tüm süre boyunca elinden geldiğince az konuştu. En sonunda neredeyse herkesin çok sitresli olduğu toplantı biter bitmez Bakugo resmen odanın dışına fırladı. hem Aizava hem de ben Bakugo'nun peşinden koşmaya başladık.

"Sen niye koşuyorsun?" yanımda koşan Aizava'ya baktım.

Aizava, "Bakugo kaçmadan onu sorgulamak için. Sende benimle aynı nedenle koşmuyormusun zaten?""

"Haklısın."

Aizava, bakugo'yu yakalama silahı ile yakalayıp bize yakınlaştırdı. Bakugou hemen sinirlenip yakalama silahına ve Aizava'ya isyan etti ama hızlıca sakinleşmeyi başardı.

Aizava sakin ve yorgun bir ses tonuyla konuştu, "Bakugo, o toplantıda ne kadar tuhaf ve şüpheli davrandığından bahsetmeyeceğim. Bize ne bildiğini açıkla. İzuku neden ölü olarak kabul edildi, Daha öncesinde ne yaşandı?"

Bakugo sinirle kükredi. Artık Aizava dahil herkes Bakugo'nun bağırarak konuşmasına alışmıştı, "Seni ilgilendirmez! Öğretmenimsin diye beni sorgulama hakkın yok!"

"Evet seni sorgulama hakkım var evlat. Şu anda olaylar arkadaşının hayatıyla ilgili. Bize cevapları vermek zorundasın." Dedim

Bakugo tereddüt etti. Hatırlamak istemediği şeyleri hatırlamış gibiydi.

Aizava, "Bak bakugo. Hiç bir şey geri alınamaz önemli olan aynı hatayı tekrarlamamak. Sen İzuku'yu yarı yolda bırakmış, onu kurtaramamış olabilirsin ama şimdi onu kurtarma şansın var. Bu yüzden bize her şeyi söyle."

Bakugo yenilgi ile beraber iç çekti, "O İzuku. Özgünlüksüz bir aptaldı. Ona Deku derdim çünkü kendisi tam bir Deku'ydu. Deku anlarsınya tam Deku..." Bakugo bir an durup kendi kurduğu cümleyi anlamaya çalışarak sustu. Daha sonra konuşmaya devam etti. "Özgünlüğüm ortaya çıktı ama onunki çıkmadı bende ona zorbalık yaptım. Yani sadece çocuktum... Ama galiba çocuk olmam yaptığım şeyi affettirmez. O bir gün okul çıkışı benden başka kimse yokken okul binasının çatısından atlayıp intihar etti. Onun cesedini gördüm ama cesedi sağlık ekipleri ve polisler geldiğinde yok olmuştu. O günden beri bazen İzuku'nun rüyalarımda olduğu rüyalar görürüm ve eminim ki o günkü saldırıda ki o çocuk İzuku'ydu."

Bakugou'ya baktım. Durumu anlamıştım. Muhtamelen geç gelen bir özgünlük sayesinde İzuku kurtulmuştu ya da birisi tarafından kurtarılmıştı. İzuku olaydan önce ya da sonra villainlerle tanışmış olmalı. Olaydan önce villainlerle bağlantılıysa konu daha çok karışırdı ancak olaydan sonra bağlantılar kurulduysa her şey daha kolay olurdu.

****
Bu sırada Villain Ligi:

İzuku, "hayatta olmaz! Daha fazla çalışmıyorum!"

Shigaraki, "Elbette çalışıyorsun İzuku. Benden sonra plan kurma işi olan tek kişi sensin."

Dabi, "Kurtuluş yok İzuku. Eğer tekrar berbat bir plan yapıp kaybetmemizi istemiyorsan."

Toga, "Oh plan kurma iznim varmı?! O zaman yarın UA binasına FBI ajanı gibi dalıyoruz! Daha sonra UA yemekhanesindeki çikolataları çalıp, öğretmenleri bıçaklıyoruz ve havalandırmafan kaçıyoruz!"

İzuku iç çeker, "İyi peki. Planı kuracağım."

Villain Deku (My Hero Academia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin