Changbin"Hyunjin?"
Changbin yeni uyanmıştı, yarı açık gözleriyle Hyunjin'e bakıyordu.
Hyunjin"Günaydın."
Changbin"Gözlük mü taktın sen?"
Hyunjin"Özüme döndüm diyelim."
Changbin"Gözlük sana çok yakışıyor."
Hyunjin çantasını hazırlarken konuştu.
Hyunjin"Arkadaşım olduğun için söylediğini biliyorum."
Changbin"Hayır ben ciddiyim."
Hyunjin"Ben gidiyorum görüşürüz."
Changbin"Görüşürüz."
Hyunjin okul yollarında yürürken rahatlamış gibiydi. Sanki üzerinden bir yük kalkmıştı. Şuan kimse ona dönüp bakmıyordu bile. Görünmez olmaktan şikayetçi değildi artık.
Sınıfına geçecekken kapıda kendisini bekleyen Jeongin'i fark etse de ona bakmadan sınıfa girdi. Jeongin birkaç saniye fark edememişti bile o kişinin Hyunjin olduğunu.
Jeongin"Hyunjin gelir misin biraz?"
Hyunjin"Dersim var gider misin? Burası spor değil inek fakültesi ne de olsa."
Jeongin'in kafasına dank etmişti bir anda. O günkü aşağıladığı kişi Hyunjin'di.
Jeongin"Hyunjin lütfen, birkaç dakika dinle beni, uzun sürmez."
Hyunjin henüz öğretmen gelmediğinden birkaç dakikalığına sınıfın önüne çıktı ve kollarını çaprazlayarak Jeongin'e baktı.
Hyunjin"Sırf gitmen için konuşmanı kabul ediyorum. Ne söyleyeceğin umrumda değil."
Jeongin"Haklısın, ilk başta sana kötü yaklaştım kabul ediyorum ama sana karşı hislerim var. Bunu o gece beni bırakıp gittiğinde fark ettim."
Hyunjin"Sen beni sevmedin Jeongin, beni sevmiş olsaydın gözlüklü halimle de severdin."
Jeongin"Ya tamam ilk başta güzelliğinden etkilendim zaten, sen sanki benim popülerliğimden etkilenmedin mi? Tanımıyordun bile beni."
Hyunjin"Tanıdım ve bana göre değilmişsin. Oldu mu?"
Jeongin"Beni kaybettiğin için çok pişman olacaksın."
Hyunjin daha fazla dinlemeye dayanamadan sınıfa girdi ve yerine oturdu. Neden bu kadar duygusallaşmıştı bilmiyordu, gözlüğünün altından akmak üzere olan gözyaşlarını sildi.
Seungmin"Hyunjin? Sensin değil mi?"
Seungmin tereddüt ederek arkadaşının yanına oturdu.
Hyunjin"Hayır değilim. Senin tanıdığın Hyunjin değilim ben."
Seungmin"Ne diyorsun?"
Hyunjin"Sosyalleşmekten nefret ederim, arkadaş edinemem zaten, ezik biriyim ben. Daima yalnızım."
Seungmin"Sen iyi misin? Biraz hava alalım mı?"
Hyunjin"Sürekli insanları kendimden uzaklaştırmaktan çok yoruldum."
Seungmin"Bayan Han? İzninizle biraz çıkabilir miyiz? Hyunjin hasta olmuş."
Öğretmenden izin aldıktan sonra Seungmin Hyunjin'i adeta zorla yerinden kaldırmış ve kolundan tutup dışarı sürüklemişti.
Seungmin"Jeongin'le aran mı bozuk? Minho'yla konuştum da Jeongin'in pek iyi olmadığını söyledi."
Hyunjin"Konu bu değil! Kimse anlamıyor beni şaka gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alter⚝changjin
FanfictionHyunjin sevdiği çocuğu etkilemek için dış görünüşünü değiştirir. 15.10.2023 16.12.2023