Part 19

16 1 1
                                    

Hb"ဟင်နမ်ဂျွန်း..မင်းဘာလာလုပ်တာလဲ..ထွက်သွား"
Nj"ဟိုဆော့..ငါတောင်းပန်ပါတယ်ကွာ..ငါ့ကိုခွင့်လွှတ်ပါ..မင်းဘယ်လိုခံစားနေရလဲငါသိပါတယ်"
Hb"မကြားချင်ဘူး..သစ္စာဖောက်ကောင်..မင်းကိုမြင်လည်းမမြင်ချင်ဘူး..ထွက်သွား"
လို့ပြောရင်းအတင်းတွန်းထုတ်နေသည်..နမ်ဂျွန်းကတော့..ခေါင်းငုံခံရင်းနဲ့ဘဲငိုကြွေးနေ‌သည်
Nj"မင်းငါ့ကိုထိုးလိုက်ပါ..မင်းငါ့ကိုကြိုက်သလောက်ထိုးလိုက်..ငါ့အမှယးငါသိတယ်ပါတယ်..ဒါမဲ့"
Hb"ဒါမဲ့ဘာဖြစ်လဲ..မင်းငါ့နှလုံးသားကိုအစိတ်စ်တ်အမွှာမွှာဖြစ်အောင်လုပ်ချင်လို့မလား..မင်းငါ့ကိုခံစားစေချင်နေတာမလား"
Nj"မဟုတ်ပါဘူးကွာ..ငါအခုထိမင်းကိုချစ်‌ေနတုန်းပါ"
ဟိုဆော့ခနရပ်တန့်သွားသည်..ပြီးမှ
Hb"လူလိမ်ကောင်..သစ္စာဖောက်..အောက်တန်းစားကောင်..မင်းအခုထိငါ့ကိုလိမ်တုန်းဘဲနော်..တော်"မျက်နှာပြောင်တိုကိတဲ့ကောင်ဘဲ..ငါမင်းကိုမုန်းသထက်မုန်းနေပြီ..အဲ့တာမင်းသိလား"
ဆိုပြီးငိုပါတော့သည်..
နမ်ဂျွန်းကဟိုဆော့ကိုသူ့ရင်ခွင်ထဲထည့်ပြီး
SJ"ငါ့မှာမိဘတွေမရှိတော့ဘူး..ငါအခုတွဲနေတဲ့ဆော့ဂျင်က..ဆေးရုံပိုင်ရှင်ရဲ့သားလေ..ဂျင်ကသွေးကင်ဆာဖြစ်နေတာ..အချိန်မရွေးသေသွားနိုင်တယ်..အဲ့တာကြောင့်သူ့အဖေနဲ့ငါအပေးအယူလုပ်ခဲ့တယ်"
~~
Sj'dad"ဦးရဲ့သားလေးကရောဂါသည်လေးကွ"
Nj"ဘာရောဂါလဲဟင်"
Sj'dad"သွေးကင်ဆာလေ..အချိန်အတိအကျမသိရဘူး..အချိန်မရွေးသေသွားနိုင်တယ်..ဦးတို့လည်းတက်နိုင်သမျှသူ့ကိုပျော်အောင်ထားတာပါဘဲ..ဒါမဲ့သူကသူ့အခြေအနေသူသိနေတယ်"
Nj"ဟုတ်"
Sj'dad"အဲ့တာ..ဦးမင်းနြဲအပေးအယူတစ်ခုလောက်လုပ်ချင်တယ်"
Nj"ဗျာ..အ‌ေပးအယူ?"
Sj'dad"အင်း..ဦးရဲ့သားလေးကိုပျော်အောင်ထားပေး..သူငယ်ချင်းအဆင့်ထက်ပိုသွားလည်းဘာမှမဖြစ်ဘူးကွာ..ဘာလို့ဆိုသူကယောက်ကျားအစစ်မဟုတ်ဘူးကွ..အရင်ကလည်းသူယောက်ကျားချင်းတွဲဖူးတယ်..ထားပါတော့..ဦးပြောချင်တာက..ဦးရဲ့သားလေးသာပျော်လာမယ်ဆိုရင်..မင်းမိဘတွေရဲ့ဆေးရုံစရိတ်ကို..ဦးဒကာခံမယ်"
Nj"ဗျာ!သိန်း30လုံးကိုလား"
Sj'dad"ဟုတ်တယ်...အဲ့ထက်ပိုကျဦးမှာ..ကုန်ကျသမျှအကုန်ငါပေးမယ်..ပြီးတော့မင်းမိဘတွေကိုလည်းကိုယ်စွမ်းဉာဏ်စွမ်းရှိသလောက်ကုပေးမယ်..ဘယ်လိုလဲ"
Nj"………"
နမ်ဂျွန်းတော်‌"စဉ်းစားနေသည်…သူဟိုဆော့ကိုအစ္စာမဖောက်ချင်ပါ..ဒါပေမဲ့
~~
Nj"အဲ့တာနဲ့..ငါလည်းလက်မခံချင်ဘဲလက်ခံလိုက်ရတယ်..ပြီးတော့ဂျင့်ဆီချဉ်းကပ်တယ်..ချစ်သူဖြစ်အောင်လုပ်တယ်..သူ့ကိုပျော်အောင်ထားတယ်..ဒါပါဘဲ..ငါ့နှလုံးသားထဲမှာတော့မင်းဘဲရှိတာပါ..မင်းယုံပေးပါနော်"
ဟိုဆော့ဝမ်းနည်းသွားသည်..အကြောင်းအရာကိုသေချာမသိဘဲ..နမ်ဂျွန်းကိုမုန်းတီးနေမိတာ
Hb"ငါတောင်းပန်ပါတယ်နော်..သေချာမသိဘဲမင်းကိုစိတ်ရှုပ်စေမိပြီ..ငါမြန်"နေကောင်းအောင်လုပ်ပြီး..ဆော့ဂျင်ရှီးကို..တူတူပျော်အောင်ထားကြတာပေါ့..သူ့နောက်ဆုံးအချိန်ထိလေ"
Nj"အင်း"
သူတို့တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်ပွေ့ဖက်ထားပေးကြသည်
Nj"အော်ဒါနဲ့..ခနနေရင်ဂျင်လာလိမ့်မယ်နော်.."
Hb"အော်ကောင်းပြီ

A few minutes later...
Sj"Hello!ဂျင်ရောက်ပါပြီခင်ဗျာ..ဟိုဆော့ရှီး..ဒီမှာဟိုဆော့ရှီးစားဖို့..မုန့်တွေလုပ်လာတယ်"
Hb"ဟာ..ဆော့ဂျင်ရှီးကလည်းဗျာ..အလုပ်ရှုပ်ခံပြီးလုပ်မလာပါနဲ့"
Sj"ရပါတယ်ဗျာ..နေမကောင်းတဲ့သူ့ကိုပြုစုပေးရတာကုသိုလ်ရပါတယ်"
Hb"ဟုတ်ပါပြီဗျာ"
Sj"ဂျွန်းရောဟင်"
Hb"သူtoiletခနသွားတယ်"
Nj"လာပါပြီဗျာ..ဘာကိစ္စတုန်းပြော"
Sj"မတွေ့မိလို့ပါဂျွန်းရဲ့..ဂျင်မုန့်လုပ်လာတယ်..တူတူစားကြမယ်လေ"
ပျော်"ရွှင်"နဲ့မုန့်စားကြသည်

ဒီလိုနဲ့ရက်သတ္တပတ်အနည်းငယ်ကြာတော့..သူတို့တွေခင်မင်သွားကြသည်

Sj"congratulations!ပါဟိုဆော့..မင်းဒီနေ့ဆေးရုံဆင်းရတော့မယ်ဆိုတော့ပျော်နေတယ်မလား"
Hb"ဒါပေါ့ကွာ..ပြီးတော့..ဂျီမင်းမင်္ဂလာပွဲကိုလည်းသွားရဦးမယ်ဆိုတော့..တက်ကြွနေတာပေါ့"
Nj"ငါတို့လည်းပွဲတက်မှာဆိုတော့..တစ်ခါထဲမင်္ဂလာပွဲကိုသွားကြမလား"
Hb"ဟင့်အင်း..ငါ့အိမ်ကိုအရင်သွားမယ်..လက်ဖွဲ့ယူရဦးမယ်"
Nj"အော်..ok"

Time Skip

At the Wedding 💒
Th"ဟိတ်..ဂျီမင်း..ခန့်နေပါလားကွ..ညီမလေးလည်းလှတယ်နော်"
Jm"အမယ်..မင်းတို့က..တွဲနေကြပြီဆိုတော့.. couple shirt တွေနဲ့ပါလား"
Th"အဲ့မောင်ပေါ့..ငါကအဖြူဘဲဝတ်ချင်ပါတယ်ဆို..သူနဲ့တူအောင်ဆိုပြီးအမဲကိုအတင်းဝတ်ခိုင်းတာ"
Jk"ထယ်ကလည်းကွာ"
Jm"ကဲပါတော်ကြတော့..ဟိုဆော့ဟျောင်းတို့မလာသေးဘူးလား..ပွဲကစတော့မှာကို"
Th"မသိဘူးလေ..ဟိုဆော့ဟျောင်းက..ဒီနေ့မှဆေးရုံဆင်းမှာဆိုတော့"
Jk"ဟော..ဟိုမှာလာပါပြီဗျာ"
Th"ဟိုဆော့ဟျောင်း!!!!!"
လို့အော်ပြီးပြေးဖက်လေသည်
Hb"အောင်မလေး..ဖြည်း"လုပ်ပါထယ်ရယ်..ဟျောင်းအားနည်းနေသေးတယ်ကွ"
Th"aww..sorry..ဟီး"
Hb"ဂျီမင်း..ရော့.."
Jm"အာ..ကျေးဇူးပါဟျောင်း"
Jn"အကိုတို့ပွဲထဲသွားကြတော့လေ..ပွဲစတော့မှာ"
Th"အော်အင်း..သွားကြရအောင်..အော်ဒါနဲ့..ဘာကျွေးမှာလဲဟျောင့်"
Jm"ဘာမှမကျွေးဘူး..လက်မဆုတ်"
Th"ဒီfucker!!!"
Hb"ကဲ..ဒီကလေးတွေကတော့..တော်ကြတော့..ပွဲထဲသွားမယ်"
Th"ဟုတ်ကဲ့"
~~

Diary ( Since In 1962 )SWhere stories live. Discover now