4 | Serseri

16 0 0
                                    


Bazen Hayat öyle bir şeyler getirir ki. Hiç beklemediğin bir Anda, hiç unmadığın bir anda bir Süprizle karşılaşırsın.

Kendini çok fazla kaptırma Nehir, çok fazla Kaptırma Nehir!

Lan Mahir bana yazdı! İlk defa kendiliğinden yazdı! Bir haftadır hep ben yazıyordum, ben yazmazsam da yazmazdı.

M.Efee: küstün mü?

Fleuvenhr: Hayır! Sana hiç küser miyim ben Hurma Gözlüm!

M.Efee: tüh bende belki küstün de bir daha yazmazsın hatta engellersin diye düşündüm.

Fleuvenhr: bence merak ettin beni, yoksa ilk sen yazmazdın.

M.Efee: yoo

M.Efee: canım sıkıldı, sonra dedim boş yapan kız niye yazmıyor acaba. Kına yakacaktım beni engelleseydin.

Fleuvenhr: çok istiyorsan sen engelle!

Fleuvenhr: Adama bak!

Fleuvenhr: Engellemicem lan ben seni!

Fleuvenhr: hatta sana her gün yazacağım!

M.Efee: bir gün bıkacaksın benden daring girl.

Fleuvenhr: Cesur Kız?

M.Efee: benim gibi bir Adama yazıp hatta böyle cesurca konuştuğun için cesaretli bir Kızsın.

Fleuvenhr: nesin sen? İngiltere Prensi mi?

M.Efee: hahahha!

M.Efee: İngiltere prensi kimmiş ben varken?

Fleuvenhr: Prens*

M.Efee: hayırdır beni mi taklit etmeye başladın?

Fleuvenhr: Seven sevdiğine benzer derler.

M.Efee: yanlış demişler.

Fleuvenhr: yooo doğru.

M.Efee: bana bak fleu nvrjskk bilmem ne, habire beni sevdiğini söylüyorsan ama bence sal artık.

Fleuvenhr: Fleuvenhr* olacak o! Bari İsmime değer ver.

M.Efee: gözümde değeri olmayan şeylere değer vermem.

Fleuvenhr: bu lafları sana bir gün yedircem Mahir.

M.Efee: Kesin.

M.Efee: Ve bana Mahir diyip durma!

Fleuvenhr: Mahir.
(Görüldü)

Bende başka bir şey yazmadım. Sinirlerimi bozsa bile yine de mutluydum, bana yazdığı için. Ufak şeylerden mutlu olabilecek bir Kızım bende işte.
Onu düşünerek yatağıma uzandım, onu düşünmek bana iyi geliyordu. Başka şeyleri düşünmüyordum o zaman, sanki gerçek dünyadan, hatta benliğimden bile çıkıp sadece onun olduğu bir Dünya düşünüyorum. Bu belki Problemlerden bir kaçış da olabilir belki de Mahirin benim siyah dünyamı renklendirdiğini gösterir. Bunu da zamanla belki öğrenecektim ama Takıntı değildim o kesin.

Okul yine her zamanki gibi gürültülüydü. Nereye baksam, aşırı geveze İnsanlar vardı. Aşırı gevezeler çünkü o gevezelerin tek derdi Aşk meşk, sevişmek gibi işlerdi ve Okulu asla takmayan tiplerden.
Onların yanından yüzümü buruşturarak geçtim, ve gözlerim Mahiri ararken onu buldu. Kantinin önünde her zaman takıldığı Arkadaşları vardı yanında. Gökay ve Tahir. Gökay da aşırı boş bir çocuktu, iyi hoş ve komikti. Tahirse aşırı ciddi ve mantıklı bir Çoçuk. Yüzünün güldüğünü çok nadir görmüşümdür, belki o da dıştan benim gibi Buz dolabıdır ve içten içe aşırı eğlenceli. Bu yüzden kimseyi yadırgamıyordum. Mahirse... Mahir işte. İsterse ciddi, isterse komik, isterse zeki, ve isterse belki romantik de olabilir... diyecem ama yok bu çoçuk odunun önde gideni!

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin