10.

157 15 4
                                    

„Jak to šlo?"
zeptá se mě po deseti minutách jízdy v autě.
„Tančili jsme spolu a pak odešel. Nenechá nikoho aby se k němu přiblížil Jamesi"
„Tori, budeš to muset nějak udělat, jinak nás všechny zabije"
„Já vím"
pronesu a podívám se z okna. Mezi námi zavládlo ticho a všude okolo nás byla tma. Na nebi zářily hvězdy a mně přijde, že všechno na světě utichlo, ale to je jen pocit.

Když konečně zastavíme, vylezu z auta a zamířím do vily, která z venku vypadá jako by se měla každou chvíli zřítit k zemi. Dojdu do své kanceláře a zamknu se. Sundám ze sebe ten kus hadru, vyndám si kontaktní čočky a odlíčím se. Sundám paruku, vlasy si rozčešu a stáhnu do drdolu. Hodím na sebe pyžamo a lehnu si do postele.
„Tori?"
podle hlasu poznám že je to Sam a tak odemknu.
„Tom vyslal další dva z jeho gangu k nám.
Vyhrožuje, že nás všechny zabije, že to máme vzdát a je prý pěkně naštvaný. To nám řekli ti dva když jsme je chytli"
pronese Sam a já se zasměju. Tom je vážně blbeček, jestli si myslí že to jen tak vzdáme.
„Kde jsou ti dva"
zeptám se když si ze skříně vytahuju mikinu.
„Ve věznici"
„Zkontrolovali jste je?"
„Jo. Ani jeden sledovací zařízení nemá, ani nic jinýho. Jdeš tam?"
„Jdu, chci vědět koho poslal tentokrát a kolik toho vydrží. Jak se jmenují?",
„Hnědovlasý Gilem a černovlasý Sertem"
Vyjdu z kanceláře a zamířím k výtahu, kterým dojedu do věznice. Výtah se otevře a já se vydám za nimi.
Stojím před věznicí a vidím dva namakané kluky, kterým může být tak 23 let.
„Čau kluci"
řeknu a vstoupím dovnitř.

„A ty jsi zase kdo?"
zeptá se jeden z nich a podle popisu Samanty myslím, že je to Gilem.
„Proč vás sem Tom poslal?"
ignoruji jejich předešlou otázku a zeptám se rovnou na to, co potřebuju vědět.
„Do toho ti nic není"
uchechtne se Sertem a já protočím očima.
„Dobře, buď mi to teď v klidu řeknete a nebo to půjde po zlém. Stejně to z vás dostanu. Coul taky odmítal odpovědět a taky jsem z něj dostala co jsem chtěla"
pronesu a když jsem řekla jméno COUL, oba zvedli hlavu s nadějí v očích.
„Je naživu?"
optá se Gilem a já z hluboka vydechnu.
„Řekněme že jo. A až mi odpovíš, uvidíš ho"
řeknu a Gilem se podívá na Sertema, který záporně zakroutí hlavou.
„Chci vidět že je na živu. Pak ti odpovím."
Tak to bylo kurva lehké to z něj dostat....musí si být dost blízcí. Ale pořád mi tu něco nehraje.
„Vezměte Gilema za Coulem"
poručím bodyguardům kteří hlídají věznici.
Oba vstoupí a chytnou ho taky aby nemohl nic dělat. Ještě než ho odvedou, naposledy se podívá na Sertema a kývne na něj.

Cítím za sebou pohyb. Škubnu sebou a kopnu sertema do nohy. Ustoupí, ale tímhle to nekončí. Vrhne se na mě znovu a vrazí mi pěstí do břicha. Rána byla naštěstí malá, protože ve stejnou dobu mu moje ruce vráží ránu do obličeje. Dřív než něco stihne udělat, kopnu ho do kolena a on upadne k zemi. Chytí se za koleno a já se na něj pobaveně koukám.
„Kdo kurva jsi"
zeptá se nasraně a já se rozhodnu mu dát odpověď.
„Mike. Těší mě"
„Ty jsi Mike jo? Nedělej ze mě debila!"
křikne po mně, ale to už jsem na cestě za Coulem a Gilemem.
Coul ho varuje že jsem Mike, ale to mu může být jedno, protože mám stejně v plánu ho zabít. Vezmu si do ruky pistol a vejdu k nim co cely.
„Dlužíš mi odpověď"
napomenu ho a oba nahodí nečitelné výrazy.
„Neřeknu ti nic"
„Dobře. A jaké to asi bude když ti tu teď odstřelím bratra?"
zeptám se ho a jemu se v očích mihne strach.
„Tak proč vás poslal tentokrát, dochází mi trpělivost!"
křiknu po nich a Gilem začne mluvit.
„Chtěl aby jsme zjistili něco o Mikovi"
řekne a zadívá se na mě.
„Ale kdyby věděl že jsi holka, už by jsi byla mrtvá. Vypadáš na kurvu a tou taky určitě jsi"
dodá a já se k nim otočím zády.
„Copak? Snad nepláčeš děvko"
zasměje se a to už ho Coul napomene aby držel hubu. To je ale zbytečné.

Rychle se otočím a střelím ho do hrudi. Coul začne hrozně křičet a tečou mu slzy po tváři.
„Proč jsi to udělala"
řve a nadává, ale to už jsem na cestě zpět do kanceláře a mým mužům poručím ať uklidí tělo. Sertema si nechám na zítra.

It's Just a Game Right? | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat