tanisalim:-)

81 4 1
                                    

Bu adamdan nefret ediyiyorum . Üvey baba bozuntusu bu adamın bana öz babam gibi davranmasina dayanamıyorum . Ama bu herşeyi en ince ayrıntısına kadar hesaplayan insan benim öz baba duygusunu yasamadigimi unutuyor .

Mrb ben Eylül 15yaşındayım . Lise 2 yani en berbat yaşındayım . Düne kadar anneannemle yaşıyordum . Fakat onu kaybettik. Daha doğrusu ben kaybettim . Annem bile uzulmedi çünkü
Anneannemle kuslerdi sebepde annemle babam evlenmeden bir ilişki yaşamış(ve bu kadın bana akıllı ol diyo ) babam annemle tek gecelik düşünüyormuş . Fakat aniden ben ortaya cikmisim babam aldir kurtularim demiş ama benim annem hayır onu yani beni istediğini söylemiş .

Babam mecburen evlenmiş fakat 2 hafta sonra annemi terk etmiş . Annemde beni 9 ay babamla tutkuları evde dogmami beklemiş ve bingo ben dogmusum 1hafta sonra annem anneannemin yanına gitmiş biz bosandik demiş ve artık anneannemle yaşamaya başlamış 5 yaşına kadar dayanmış sonra bu üyeyle tanışmış ve evlenmiş adaminda bir oğlu varmış .

Annem beni bırakıp o adamın oğluna bakmaya gitmiş bana aşık oldum diyo ama yemiyorum uveyin manisi olmasaydı aşk falan boş olurdu ışte ondan sonra haftada beni bir almaya gelirdi akşam bırakır ve o mesut hayatına geri dönerdi ve ben bu hiç görmediğim adamın soy adını taşıyorum neden demeyin çünkü bende bilmiyorum .

Anneannemi aniden kayıp edince mecburen bu adamların yanına taşındım . Bakalım kim kimi ilk öldürücü

Pislik:-):-(:-(Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin