Zilin çalmasıyla yerimden sendeleyerek dağınık bir şekilde yürümeye başladım. Başım çok kötü sızlıyor ve başım dönüyordu. Sınıfa vardım, Taehyung hayla sırasında oturmuş uyuyordu. Onu dürttüm birdaha dürttüm bana pas vermeyince konuşmaya başladım.Chw- Taehyung çıkarmısın bak oturmam ve ilaç içmem lazım.
Kıpırdandı kafasını bana çevirdi beni dikkatlice süzdü sanki bir şeyi anlamaya çalışıyordu. Artık baş ağrım iyiden kötüye gidiyordu şimdi bayılabilirdim!
Chw- hadi a-ama çık başım dönüyor..
Yerinden kalktı tam sırama geçecekken bir anda etrafım siyah perdeye döndü en son gördüğüm şey sadece beni tutmuş olan bir adet Taehyung gördüm.
-Taehyung'dan-
Avıma inat yerimden çıkmamıştım, son dediği şeyler yüzünden hızlıca yerimden kalktım, bu kızda bir haller vardı ama neyse. Yerine geçiçeği sırada sendeliyip tam düşüşecekken onu tuttum, bir telaşla yerimden kalkıp hızlıca revire yöneldim koşar adımlarla. Herkes bize bakıyordular neden bakmasınlar ki?. Revire girip olan biteni anlattım, Chaewon'u sedyeye koydum sonrada odadan çıktım.
Neden böyle bir şey yaptığımıda bilmiyordum, bir insana ilk defa yardım etmiştim, bu ilkimi bu kıza yardım etmem olmuştu. Kızın kokusu her yerdeydi galiba kan alıyordular. Kıza hayla ısıramıyordum o kalkan bana çok kötü bir sızı hissettiriyordu acı veriyordu o yüzden her ısırmaya gitsem o kalkan çıkıyordu kızı her dakika her saniye ne yaptığını izliyordum, çok tuhaf hareketleri vardı hayatını 7/24 kitaplarla geçiriyordu ve fazlasıyla saf bir kızdı.
Bu düşünceleri bir kenara koyup ellerimi pantalonum cebine koyup bir serserice yürümeye başladım.
-Chaewon'dan-
Gözlerimi açtığımda revirde olduğumu fark ettim, yerimden biraz doğruldum kaç saat uyuduğumu bile bilmiyordum. Yanıma baktığımda sandalyenin üzerinde yallanmış ve beni öldürecekmiş gibi bakan Taehyung'u gördüm bunun burada ne işi vardı!?
Chw- senin burada ne işin var acaba?
Th- bayıldığın için seni revire götürdüm sana iğne verdiler bende sen uyanana kadar yanında kaldım.
Chw- niyeki gitseydin.. ben kaç uyudum acaba..
Th- en son baktığımdasaatin 8 olduğunu gördüm. Baktım gece olmuş ve hayla uyanmadığin için bende bir erkek olarak yanında kaldım. Şu anda galiba okul kapandı. Odadan dışarı hiç çıkmadım ve heryer kapkaranlık.
Chw- ahhh! Şansıma ben, keşke erken kalksaydım. Ne yani bu gece burda mı geçircez?
Th- evet.
Chw- burada kalıcaz?
Th- evet...
Chw- seninle mi?
Th- lanet olsunki evet!
Chw- ha.. (biraz kısık sesle) ben bu kendini havalı zanneden bir malla neden kalıyorum ki..(yazar çarpılacak😵)
Th- ne dedin sen bir daha söyle.
Chw- ne demişim ben.
Bilmemezlikten geldim.
Th- az önce dediğin şeyi!
Chw- az önce ne dedim?
Th- bak kızım bilmiyorum sanma beni ben ne dediğini gayet iyi biliyorum ve bence fazla kaşınıyorsun sen, seni şuracıkta öldürebilerim.
Chw- peki tamam öldür istediğin şeyi yap zaten ben ölmek için doğmuşum kaç kere intihar etmeyi denedim, denedim ama olmadı işte bende artık birinin beni öldürmesini istiyordum artık buraya kadarmış demekki :/