Luna ve Bert aynı anda bana baktı.
Gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Olaya ilk el basan Luna oldu.
"Aslında çok mantıklı ama farklı kişi olupta suç ortağıda olabilirler."
Bert hala anlamamış bir biçimdeydi. Surat ifadesinden de belli oluyordu.
Aklıma bir an okulda Luna'yı ararken gördüm siyah kapşonlu figür geldi. Neden geldiğini bilmiyorum ama herhalde öylesineydi diye geçiştirdim.
3 arkadaş olaylar hakkında konuşarak benim evime geldik. Bu gece yatıya kalıcaklardı.
Annem ise yatıyordu. Luna ve Bert ile bir korku filmi izlemeye karar kıldık. Luna patlamış mısır yapamaya gitmişti. Ben ve Bert ise korku filmi bakıyorduk. En sonunda ise bir tanesinde karar kıldık ve açtık.
Açtığımız bu film vampir konuluydu.
Aptal bert korkmuştu. Çünkü vampir avını kestirmiş ve onu bir ara sokak 'ta dişliyordu. Adam bağıramıyordu ve giderek halsizleşiyordu. adam son dakkalarını yaşarken son sözlerini söyledi."BANA YARDIM EDİN"
Bu olay nedense bende bir deja vu hissi bıraktı.
Sonra ışıkların açılmasıyla hepimiz irkildik."çocuklar gece gece ne yapıyorsunuz. siz daha büyüme çağındasınız ve uyumalısınız."
Anneme baktım ve ofladım. salona iki tane yer yatağı serdim. Ve üç arkaş uykuya daldık.
Ertesi sabah herkesten önce kalktım ve kahvaltı hazırladım.
"Vay Alex sen bu kadar iyi bir aşçımıydın."
Duyduğum sesle arkamı döndüm ve alınan iltifatla sevindim.
"Luna sen benden daha güzel yemek yapıyorsun ama kendini hiç övmüyorsun."
Lafımı bitirmemle Bert'ün köpek burnu devreye girdi ve kokuyu koklayarak mutfağa kadar geldi.
Tam yemek ten bir lokma alıcakken Luna eline vurdu.
"İlk önce Mila teyzeyi bekleyelim."
Bert alt dudağı büzerek Mila teyzenin gelmesini bekledi.
Herkes kahvaltısını yapınca 3 arkadaş sofrayı toparladık. Ve dışarı çıkma kararı aldık. Lunaparka gidicektik.
Evden çıkmadan önce annemi öpüp vedalaştıktan sonra evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LAST BREATH
VampireOkulda olan bir takım olaylardan sonra bir vampirin esiri altına alındım.