7. Bölüm

158 17 0
                                    

-Yazardan

Şilan uzun süre sonra tekrar arabanın durmasıyla yarı uyanık oldu. Miran yeni evlendiği karısının kapısını açıp onu kucağına aldı. Aslında Şilan şuan yarı uyanıktı bir kaç defa seslense uyanırdı ama şuan hissettiği şey uyanmasına engel oluyordu. Küçükken yatağı dışında bir yerde uyuya kalmış ve annesi veya babası tarafından yatağına taşınan küçük çocuklar gibi hissediyordu. Bu adam hep ona ailesi olduğunu her şekilde hissettiriyordu. Vakit çok geç olmuştu anahtarını cebinden çıkarırken karısını uyandırmamaya dikkat etti. Şilan' ın gözleri kapalıydı ama şuan olanları yarı uykulu olduğu için algılayabiliyordu. Miran 3 kat çıktıktan sonra artık karısıyla birlikte kaldığı odasına girdi. Şilan'ı yatağa bıraktı ama bu sefer düşmesin diye diğer tarafta olmasına özen gösterdi ve üstünde elbisesi olduğunu fark edince ne yapacağını düşündü. Elbise kadının vücuduna oturduğu için rahatsız hissedeceğini düşünüyordu ama kendisi de onun üstünü değiştiremezdi. Eğer üstünü değiştirmeyip yatakta yatarsa da bunun kız açısından rahatsız edici olabileceğini veya elbisesinin o deli gibi uyurken yukarıya sıyrılacağını düşündü. O yüzden güzel karısının üstünü örtüp kendine yerde yatak yaptı. Banyoya gidip pijamalarını giyip uyumaya başladı.

Bir kaç saat sonra Şilan uyandı ve Miran'ı yerde uyurken buldu. Hayal meyal hatırladığı kadarıyla onun rahatsız olabileceğinden endişe ettiği için yerde yattığını kendi kendine konuşurken söylediğini hatırladı. Şilan , genç adamın bu hareketinden çok etkilenmişti. İlk karşılaştıklarında dış görünüşü kızı zaten etkilemişti ama karakteri hakkında bir fikri yoktu. Yavaş yavaş yeni evlendiği kocasının karakterini de anlamaya başladığından daha da etkileniyordu ama korktuğu şey ise bu ilk defa hissettiği şeylerin karşılığının Miran da olmamasıydı. Şilan pijamalarını alıp banyoya gidip giydikten sonra Miran'ı hafifçe dürtmeye başladı. Genç adamın uykusu hafif olduğu için biraz sonra uyandı ve uykulu bir şekilde yatağa yattı. Şilan da yatağa geçip yüzünü Miran'ın yüzüne çevirdi. Miran, genç kadının küçük bedenini kolları arasına aldı. Şilan kalbinin atışının sesini her organından duyuyordu.

Her yerini ateş sarmıştı. Yeni yeni kendisine karşı bir şeyler hissetmeye başladığı adamın dibindeydi. Şimdi nasıl uyuyacaktı ki? Hem bir süre sonra diğer tarafa dönmeliydi. Derken Miran kollarını gevşetti ve Şilan diğer tarafa döndü. Tuttuğu nefesini bıraktı ve uyumaya çalıştı.

Ertesi Gün

Miran kahvaltıdan sonra şirkete gitmiş. Şilan ise kaç gündür canı çektiği için çiğ köfte yapmaya karar vermişti. Zelal' den Bawer Ağa ve Miran'ında çiğ köfte yemeyi çok sevdiğini öğrenmişti. Zelal ve Şilan malzemeleri aldı. Şilan demlediği bulgurun başına geçti. Zelal'a "Urfalıyam ezelden açsana Zelal havaya gireceğim." dedi. Zelal gülerek açtı ve hem şarkıya eşlik edip hem de çiğ köfte yapmaya başladılar. Zelal bu komik görüntüyü videoya alıp abisi Miran'a attı. Şilan bunu fark edince "Bi' rezil olmadığım kalmıştı o da oldu." dedi. Zelal ise "O senin kocan kocan rezil olmadın. Bence çiğ köfte yoğurmana vuruldu şuan." dedi. Bawer Ağa mutfağa girdi ve "Oo bukê döktürmüşsün. Hele bir tadına bakalım." dedi. Şilan bir tabağa bir kaç çiğ köfte koyup Bawer Ağa'ya uzattı.

(Bukê= Gelin)

(Bavo= Baba)

Şilan "Tadı nasıl Bavo?" dedi. Bawer Ağa ise "Bukê daha tadını anlamadım sen bir kaç tane daha koy." dedi gülerek. Çok beğenmişti gelinin yaptığı çiğ köfteyi. Mutfaktan içeriye Bawer Ağa'nın eşi Mizgin Hanım gelmişti. Gülerek "Bakıyorum da Ağam gelininle pek iyi anlaşıyorsunuz." dedi. Bawer Ağa ise "Sorma , bukê çok güzel çiğ köfte yapıyor valla." dedi. Mizgin Hanım "Bawer Ağa yarın akşam evde değil misin?" diye sordu. Bawer Ağa ise "Evde değilim. Diğer aşiretlerle toplantı yapacağız." dedi. Mizgin Hanım "Hayırdır inşallah ağam ne olmuştur ki?" dedi. Bawer Ağa ise "Sorguya mı çekiyorsun beni Mizgin Hanım? Reşit Ağa ile ilgili olacak." dedi. Şilan kimseye çaktırmadan bu konuşmayı kaydetti beynine. Bu toplantıya o da katılacaktı. Reşit Ağa'yı da İstanbul'daki bir arkadaşına soruşturacaktı. Artık bir yerden başlaması gerektiğini düşünüyordu. Şilan ile Zelal sofrayı kurmuştu. Miran'da gelmişti. Şilan'ın çiğ köftesi herkes tarafından sevilmişti ama özellikle Miran Karaman tarafından.

Akşam Yemeğinden Sonra

-Şilan Akkan'dan

Ezgi ve Melis'le gruptan mesajlaşıyorduk.
Konu nasıl geldi bilmiyorum ama Ezgi , Miran'ın arkadaşı Yekta'ya anonimden yazmak istediğini söyledi. Ben zaten ikisini shiplemiştim ve bence Ezgi' de bir şeyler hissetmeye başlamıştı çünkü isteme gününden beri onunla uğraşıyorduk. Koca da buldun , hadi yine kısmetin açıldı diye. Arkadaşımıza isim soyisim verdik bir şekilde numarasını buldu. O arkadaşıma Reşit Ağa'nın soyunu sopunu da araştırtacağım. Madem toplantıya katılıyoruz biz de bilgi sahibi olalım ama değil mi? Neyse işte Ezgi en son bizimde yakıştırmalarımız sayesinde Yekta'ya anonimden yürüyecek. Sanırım şu yaşımıza geldik ama hâlâ akıllanmadık. Olmuyor işte yapamıyoruz.

Ezgi ve Yekta Mesajlaşma

+9052...= Selamm aşkomm.

Yekta= Aşkom? Kimsiniz acaba?

+9052...= Kimim? Ksnxjskzbskmzksks

Yekta= İyi misin birader sen? Kimsin söyle yoksa engelliyecem. Uğraşamam seninle.

+9052...= Ben şahsen kocamın karısıyım beyefendi. Yani sizin karınızım.

Yekta= Benim bundan niye haberim yok bacım?

+9052...= BACIM NEE?! KARIM DİYECEKSİN AŞKOM!

Yekta= Tamam karım. Kimsiniz acaba kimin kocasıyım?

+9052...= Kimim acaba? Kimin kocasısın?

Yekta= Bende onu soruyorum ya zaten kardeşim.

+9052...= İki dakika kibar kal be ayı! Ayrıca da ben senin kardeşin değil karınım. Hatta ve hatta anoniminim.

Yekta= Aa senin anonim. Bu arada ben ayı değilim hanımefendi. Bana niye yazıyorsunuz? Biz şuan niye konuşuyoruz?

+9052...= Ben şuan sana yürümek için yazıyorum aşkom. Hem gördük, beğendik seni arkadaşımda onaylayınca anonim olmaya karar verdim.

Yekta= Anonim hanım.. Iı anonimliğinizi bozmak istemem ama insan yazacağı numaradan ismini silmeyi akıl etmeli bence ama sorun değil Ezgi aşkom ben anonimmişsin gibi davranmaya devam edebilirim istersen.

Ezgi iç ses: (siktirr)

-Kızların mesajlaştığı grup-

~sağlığınız için su için~

Ezgi💅🏻💜😌= 5 fotoğraf

Siz= Ezgi nasıl adını silmezsinn

Ezgi💅🏻💜😌= Aşkom valla bilmiyorum. Yaptım bir salaklık ne yapacağım şimdi?

Melis🐽💖🙂= Omaygat

Ezgi💅🏻💜😌= Aşkom valla bilmiyorum. Yaptım bir salaklık ne yapacağım şimdi?

Siz= Şöyle düşün eğer baştan beri bunu bilerek seninle konuştuysa o da sana karşı boş değil. Yoksa niye uğraşsın yani değil mi?

Ezgi💅🏻💜😌= Aşko ohaa çok mantıklıı

Şilan Akkan'dan

Gruptan çıktım ve Reşit Ağa'yı araştırmasını söylediğim arkadaşımdan gelen mesaja baktım. Mesajda bu adamın kendi kızını ve onu kaçıran adamı öldürdüğünden bir ara gözaltına alındığı ama araştırmadan sonra ikisinin de sağ olduğu için Reşit Ağa'nın serbest bırakıldığı yazıyordu. Ayrıca adamın sülalesi hakkında azar azar bilgiler vardı. Hatırladığım kadarıyla tüm Mardin onun kızını ve o kaçırdığı adamı öldürdüğünü ama polislerden adamı olan olduğu için serbest bırakıldığını biliyordu. Demek adam aslında kızını ve damadını öldürmemişti.

•••

Bölüm bittiğğğ

İsterseniz kitapta Yekta ve Ezgi aşkı da geçer. Tabii ki eğer isterseniz. İsteyip istemediğinizi belirtin lütfen 🤗

Bir de herhangi bir eksiğim olursa da söyleyin ki düzelteyim. Karakterleri size iyi aktarabiliyor muyum? Mesela

Yıldızı parlatır mısın güzellikk 💗💖

Dağ Gülü-BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin