- Eee düğün ne zaman?
~~~~~~
Wuxian ve Wangji büyüklerini plan yapmaları için başbaşa bırakıp Wuxian'ın ekibinin bulunduğu odaya gitmek üzere izin istediler. Ve asıl önemlisi, onların kalacağı yeri seçmeliydiler. Çift onlara tek alternatif sunmuştu. Şimdilik geldikleri gemide kalacaklardı. Gerisi sonraya bırakılabilirdi. Onlar konuşmaya daldığında usulca ayrıldılar oradan. Yine elele tutuşarak diğer odanın kapısına geldiler. İkisi de heyecanlıydı. Mark çok az bilgi vermişti onlara.
- Wuxian yeni bir arkadaşla tanıştıracak sizi. O da ekibinize olacak artık. Unutmadan. Adı Lan Wangji. Konuşamıyor. Bakın konuşmuyor demiyorum. Konuşma özürlü değil. Küçükken travma geçirmiş o günden beri konuşamıyor. Sakın bu konuda gereksiz sorular sormayın.
Mark asıl Sürprizi Wuxian'ın söylemesinin doğru olacağını düşünerek bu kadar bilgi vermişti. Şimdi herkes merak içinde onları bekliyordu.
Xingchen'in düşünceli bir hali vardı ismi duyunca. Bu ismi daha önce duymuştu sanki. İsim değil de soy isimdi aslında. Düşünürken bulmuştu. Emin olmak için babasına gidip sordu.
- Baba senin Lan soy ismini taşıyan bir arkadaşın olduğunu söylemiştin değil mi? Sık sık söz ederdin diye hatırlıyorum. Şimdi gelenler arasında onlar var. Aynı kişi mi acaba?
- Evet oğlum, doğru. Atmosfere girip haberlerini aldıktan sonra sevinç ve merakla onları bekliyorum ben de. Ayrıldığımız zamanlarda küçüktük. Ama hiç birbirimizi unutmadık. Lan Hwang ve kardeşi Qi Ren bizi ziyarete gelmeyi hiç ihmal etmemişlerdi. Ta ki bu sis bulutu ortaya çıkana kadar. Otuz iki yıl çok fazla bir zaman. İki oğlu olduğunu da söyledi Huang amcan. Çok heyecanlıyım.
Xingchen ismi duyunca anladı. Babasının arkadaşının oğluydu. Aynı zamanda Huang amcanın da arkadaşıydı.
*Tahmin ediyorum ki iyi biri. Xian öyle kolayca aramıza birini almaz yoksa.
Xingchen'in düşüncelerini ikisi de duymuştu. Gülüştüler ve kapıyı çalıp içeri girdiler. Wangji Wuxian'ın arkasındaydı.
Hepsi bir anda gözlerini onlara çevirdi. Sanki yıllardır ayrı kalmışlar gibi sarılmaya koştular. Wuxian sürpriz yapmak için ellerini ayırmış onu arkasına almıştı. Ekibinin şamatacı olduğunu herkes biliyordu. Taşkınlık yapacaklardı kesin. Wangji'yi önceden uyarmıştı iyi ki. Herkes aynı anda koşup ona sarılmıştı. Her kafadan ayrı ses çıkıyordu. Wangji köşeye itilmiş yalnız bırakılmıştı. Oda soğumaya başlayınca Wuxian anladı anında diğerlerinden sıyrılıp Wangji'yi kucakladı.
*Sakin ol aşkım. Yanındayım.
Wangji ona bakınca duruldu. Gözleri aşkla parlayan Wuxian onun tek ilacıydı.
- Burada ne oldu? Bir anda odanın ısısı düştü.
- Anlatırım sonra.
Xingchen hemen durumu toparlamaya çalıştı.
- Lan Wangji aramıza hoş geldin. Lütfen bizi bağışla. Xian'ı çok özlemişiz. İlk kez ayrı kalıyoruz da. Ben Xiao Xingchen. Memnun oldum. Ayrıca babalarımız eski arkadaş. Bu benim nişanlım Xue Yang. Şimdiden uyarayım yapışık ikizimdir.
Wangji yumuşuyordu giderek. Yapışık ikiz sözüyle hafifçe gülümsedi. Wuxian'ın sözünü ettiği nişanlılardı bunlar. Xingchen tanıştırmaya devam etti. Herkes başıyla selamlayıp hoş geldin dedi. Wangji de onlar selamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New World & New Life ~ Yizhan ~ Wangxian ~ Yeni Dünya & Yeni Hayat
Fanfiction2168 yılı... Dünya gezegeninin son görüldüğü tarih... - Dünya kayboldu. Bir sis bulutunun ardında artık. - Bir daha ulaşabilecek miyiz dünyaya kaptan? - Belki. Ama ne zaman bilemeyiz. 2340 yılı... - Kaptan... ...