Giriş☘

479 36 47
                                    

Kaç saat üzerine konuşup sonunda bu girişe karar verdiğimiz ve ilk bölümde çokça emeği olan doierinka aşkıma teşekküürrrrr 웃유

Umarım seversiniizzzz ♡

**************************

Heeseung göz hapsine aldığı kadını her zerresine kadar inceleyip bedenini ona sergilerken elinde tuttuğu mikrofonla da müziğin ritmini kaçırmadan şarkısını söylüyordu. Şarkının bitmesine yakın kadın oturduğu sandalyesinden kalkıp arka alanlara yol almıştı. Heeseung, her zaman burada sahne alır dansını ve şarkılarını insanlara sergilerdi. Kimi zamanda bedenini sergilerdi orası ayrı. Şarkı biter bitmez arka ekibe yarım saatlik bir ara verdiğini söyleyip DJ ile konuşmuş fonda bir şeyler çalmasını istemişti.

Sahneden indiği gibi kadının gittiği yolu takip etmiş sonunda olduğu odayı bulabilmişti. Heeseung içeri girer girmez kadın onu yakasından tutmuş ve yapışmıştı dudaklarına çok fazla vakitleri olmadığını biliyorlardı. Heeseung'ın yarım saat içinde işini bitirip yeniden sahneye çıkması gerektiğini biliyorlardı. Heeseung'ın elleri belini, belinden bacaklarına giderken eteğin ucundan tutup kaldırmış belinde toplanmasını sağlamıştı. Eli iç çamaşırın köşelerine giderek çamaşırın üzerinden kadını elleyerek ıslatmaya başlamıştı. Bacaklarının beline sarıldığından emin oldu ve onu kucağına alarak yatağa uzanmasını sağladı.

Koridora kendini atması ile biri ile çarpıştı ama şuan hiçbir şey umrunda değildi. Düşündüğü tek şey yeniden sahneye çıkmadan kendini rahatlatabilmekti. Kadın ona istediğini verememişti ve önünde büyük bir şişlik ile sahneye çıkamazdı. Erkekler tuvaletine girer girmez kendisini bir kabine attı ve klozetin kapağını kapatıp oturarak kendini çekmeye başladı. Kendini tutma gereği duymuyordu burası erkekler tuvaletiydi ve herkes illaki bunu yapıyordu. O kendini salmış derin derin inlerken dışarıdan bir ses duyuldu ve kapısı hafif tıklatıldı.

"Yardım etmemi ister misin?"

Ses üzerine son kez derince inleyip boşaldı ve eline sardığı peçete ile kendini temizlemiş üzerini çekip çıkmıştı kabinden. Sesin sahibi olduğu tahmin edilen adam hâlâ orada bekliyordu, kapının önünde. Heeseung, adama göz devirmiş lavaboya ilerleyip ellerini güzelce yıkamıştı.

"Sana yardım edebilirdim."

Ellerini kuruturken sesin sahibine döndü. Aslında oldukça yakışıklı bir tipti. Ama o erkekler ile ilgilenmiyordu.

"Teşekkürler hallettim."

Karşısındaki adam hafifçe sırıtmış ve onu süzmüştü. Altına almak isteyeceği tipten biriydi ona göre.

"Bir dahaki sefere bana eşlik eder misin peki?"

"Ah, teşekkürler bayım ama hayır erkekler ile ilgilenmiyorum."

Adama ufak bir selam vermiş ve sahnesine geri dönmüştü. Bu işi yapmayı seviyordu. İnsanlar ile eğlenmeyi, sesini duyurmayı seviyordu. Onun sahneye adımladığını gören DJ listedeki bir sonraki şarkıyı çalmaya başlamıştı. Mekandaki insanlar Heeseung'ın sahneye çıkması ile çığlıklar atıp onu alkışlamaya başlarken ve o şarkıya başlarken gözü tek bir kişiye takıldı. Aralarında uzun bir bakışma geçerken o adamın modunu düşürmesine izin vermedi ve kendini ritme bırakırken hem dansını hem de sesini insanlara sundu.






Just the Way You Are | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin