Chapter Four: Form A Contract

80 2 2
                                    


                                                           -𝐁𝐨𝐰𝐬𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐏𝐨𝐯-

Bowsette: It seems you did a good job of handling my human over there. "How about you worthless puppies try handling someone like me." Come at me with all you got.  

𝐓𝐡𝐞 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐱𝐭𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐮𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬, 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐡𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤. 

Bowsette: Oh,~ this white hound is so eager to kill me. Good. The more reason to bash and crush you bastards to the ground.  

𝐁𝐨𝐰𝐬𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐜𝐤𝐬 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬, 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐮𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 '𝐞𝐦 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫, 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐠 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐬𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐢𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.

[𝐓𝐰𝐚𝐜𝐤]

White Hound Demon 1: [Growl in Anguish] "Arf!"  

𝐀𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐳𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐞𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧'𝐬 𝐝𝐢𝐯𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐢𝐬𝐭; 𝐢𝐭 𝐝𝐚𝐳𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝, 𝐁𝐨𝐰𝐬𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐝𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐠'𝐬 𝐭𝐚𝐢𝐥. 𝐒𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐭𝐨 𝐥𝐢𝐟𝐭 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐚𝐢𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐚𝐦 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐝, 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭. 

Bowsette: "Heh. Come on, is that all you got? I expected more of your demon-kind." This is a little insulting. You might as well be extinct. 

𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐮𝐛𝐝𝐮𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝. 𝐈𝐭 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐭 𝐚 𝐥𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐞𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐫𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧'𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐬𝐢𝐝𝐞.

Oc X Bowsette's Adventure Arc StoryWhere stories live. Discover now