Part 46

812 87 12
                                    

Ellen:
Šla som domov od Honzy. Začalo poprchať, no nevadí mám to kúsok k Petrovi. Prechádzala som práve prechodom, keď ma niekto zatiahol dozadu.
,,Pomoooc!!!" zakričala som. Nikto nikde.
,,Tíško, Ellenka, to bude v pohode" zašeptal známy hlas.. Pane bože.. Odkiaľ ho poznám?! Neviem si spomenúť.
,,Prosím, pusti ma. Prosím, mala som ťažký deň" šeptla som. Povolil stisk, ale stále ma držal.

Lana:
Čo tam Ellen robí tak dlho?! Rozhodla som sa napísať Honzovi, pretože ona mi akosi neodpisuje, asi má vypnuté zvonenie.. Zobrala som mobil a zapla messenger. Hneď som zamierila na konverzáciu s Honzou.

Lana Skulská: Honzo, kde je Ellen tak dlouho? Neodepisuje mi :/

Chvíľku som čakala na odpoveď a dočakala som sa.

Honza Macák: Ona už šla.. Jak to, že tam není?!!!
Lana: CO?! Kde je tak dlouho?!! Asi ji půjdem s Petrem hledat!!
Honza: My s Anette asi taky..

Povzdychla som si .. Toto bude kruté.

Ellen o tri týždne:
,,Ano, idem, pane!" zakričala som a doumývala som posledný tanier. Utrela som si ruky a šla k pánovi.
,,Ellen, prosím ťa, idem k Biane, mojej tete a ona má syna, postrážiš ho, je starší než ty, ale tak aspoň ho niako zabavíš. Len sem prídeme, dáme ti ho a pôjdeme, musíme ísť na jednu stretávku a niečo vybaviť. Vieš, čo máš robiť, že?!" zvýšil hlas.
,,Áno, viem. Mám to tu všetko upratať a hrať sa na vašu priateľku" povedala som a jemne a falošne sa na neho usmiala.
,,Šikovná, Ellen, robíš pokroky." usmial sa na mňa. Len som prikývla a on šiel do predsiene.
,,Á.. pane? Keď to budem mať hotové, tak môžem byť na mobile?" spýtala som sa ho milo. Už niekoľkokrát mi to zakázal. Celé tri týždne som sa nikomu nemohla ozvať..
,,Áno, idem, zbohom" povedal a zmizol vo dverách. Asi som zle počula, ale dobre pre mňa! To je super! Konečne mi to dovolil!! Späť do práce.
---
Všetko povysávané, umyté, pozametané, vyleštené. Vrátila som sa do svojej nádhernej izby a vzala svoj mobil. Hneď som šla niekomu napísať. Vytvorila som skupinu. Bola som tam ja, Honza, Lana, Petr, Fíla a Adam.

Ellen Skulská: Všetci mi chýbate:/ Kéžby som aspoň jednoho z vás mohla objať, ale nemôžem. Mám to zakázané.. Už vás nikdy neuvidím:/ Inak sa mám dobre:P Nemusíte sa o mňa báť.. A ako sa máte vy? Milujem vás<3

Odoslala som to a povzdychla. Šla som na všetci sociálne siete. Prezerala som si novinky na facebooku. Keď som zbadala článok z novín.

,,Devätnásťročná žena pod menom Ellen Skulská je už tri týždne nezvestná! Jej najbližší ešte dúfajú, že sa vráti, no bohužiaľ, ak bola unesená, tak sa nevráti zrejme nikdy. Všetky jej podniky zatiaľ riadi jej nevlastná sestra a najlepšia kamarátka Lana Skulská. Dokonca nám prezradila, že kúpila ďaľší podnik v Prahe, kvôli Ellen, ktorá ho chcela. Polícia po nej stále pátra, ale nikde ani stopy...."

Pane bože. Ja som pátraná? A ako ma chcú nájsť? Veď môj pán je moc vysoko na to, aby nás vypátrali. Pomaly mi začali prichádzať správy. Uhmm..

Lana: ELLEN, KDE SI?! Prídem pre teba! Pošlem tam políciu!!
Honza: ELLEN PROSÍM.
Fíla: Ellen.. vrať se! Lásko, prosím.. miluju tě! <3
Ellen: Aj keby som vedela, tak by som to nepovedala. Potom by som mala zakázaný mobil a to nechcem.. Mám sa dobre, nebojte. Fílo.. já tebe taky<3 Hrozně mi chybíš! <3
Honza: Je to tady bez tebe hrozný:(
Ellen: Honzíčku, to vydržíš.. :') Už musím, už došel pán a i jeho bratránek, kterého musím hlídat nebo ho nějak zabavit :P :D I když je starší než jáá:(( páá.. nevím kdy přijdu>:) Zbohem!

Odoslala som to a šla som otvoriť. Pane bože!

Zdáár:D
Nezabite ma.
Nebolo to v pláne.
Ale tak zatiaľ to je fajn.
Len tak btw dnes som doma.
Bude asi veľa častí, máte sa na
Čo tešiť! :D Verte mi:3 :* Milujem vás.
Ďakujem vám moc za váš ohlas<3.-Ellen

Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora