Anabel
Astăzi vena Jack acasă,nu am mai vorbit cu el de la ultimul telefon .
Aud ușa cum se deschide și mă uit la el când intră.Doamne ce frumos arăta,avea o cămașă neagră deschisă sus și cu mânecile suflecate, intră fără să spună nimic și se așează pe un scaun din bucătărie.
Spunei Anabel acum e momentul!-Ți-am spus că vreau o explicație când mă întorc, să o aud!Avea vocea severă și dură.
-Tata mi-a spus să mă duc la Isabel să văd cum se simte și....
-Dacă era o capcană!?Dacă te ținea acolo! Dacă îți făcea ceva! Te-ai gândit la asta!Nu!
-Ascultă,nu am vrut să îți spun din motivul ăsta, mă descurc și singura, și am făcut un târg cu tata, dacă el îmi spune ce sa întâmplă cu mama eu merg să o văd pe Isabel.
-Asta tot nu îți face fapta mai ușor de digerat!
-Știu,înclin capul și încerc să nu plâng.
-Capul sus,îmi poți numele!Îl ridic și o lacrimă mi se prelungește.Iubit-o sunt supărată că te-as putea pierde trebuie să întelegi, că îmi fac griji.
-Mai este ceva...!
-Ce?
-S-sunt însărcinată.
Pupilele nu i se mai văd și maxilarul este încleștat.
-Când ai aflat?
-A-acum două zile.
-De unde ești sigură?
-Am sunat o pe Cassie să îmi aducă un test de sarcină.
El se ridică și se apropie de mine,eu mă îndepărtez puțin,dar el mă strânge de mână.-Ți-am spus de la început că nu vreau copii!
-Asta se întâmplă dacă facem sex! Și am făcut mult sex!
-Ți-am spus să iei anticoncepționale!Asta ai vrut de la început!? Să mă faci să mă îndrăgostesc și să îmi pui un copil în cârcă!
-Normal că nu! Lacrimile încep să îmi curgă, nici eu nu sunt pregătită.
Se îndepărtează de mine și își pune mâinile în păr.-Dracu Anabel!Mai adus la capătul puterilor!Am omorât o groază pentru tine! Mi-am jurat că am să îți omor tatăl și nu pot!Am jurat că nu am să am o familie!Am jurat că nu o să iubesc pe nimeni! Ești o povară!
Plâng și mai tare la auzul cuvintelor lui.-Te urăsc! Tip eu.
-Sentimenul e reciproc!
Își ia cheile de pe măsuța și plecă trăind ușa în urma luiJack
L-am sunat pe Axel să ne vedem la barul nostru.Stau cu el și beau,am ajuns cred că la paharul 8.
-Tu o faci pe ea vinovată?
-Da! I-am spus că nu vreau copii!
-Ascultă.... știm cu toții că am făcut o promisiune în liceu,dar acea sa dus, te-ai gândit, Adam vorbește cu Cassie să își întemeieze o familie, și eu cu Bella facem la fel.Nicolas sa mutat cu Elena.
-Ști foarte bine de ce nu vreau copii!
-Știu, și mai știu că nici unul nu vroia,lumea se schimba.
-Dacă o să îl omoare! Știam amândoi că am dușmani, dacă o să se întâmple ca părinții mei.
-O să facem tot posibilul sa nu se întâmple! Gândește cum se simte Anabel, gândește că ea se aștepta să o săruți,dar tu ai plecat și ai lăsat o să plângă!Cu un prunc în burtă!
-Nu puteam face față.
-Hai să te duc acasă.
Mă ia de mână și mergem la mașină.**
Deschid ușa ușor și o văd pe Anabel la blatul de bucătărie cu niște foi și telefon căutând ceva.Cand mă vede le strânge repede.-Ce ai acolo!?
-Nimic!
-Anabel.Ma duc spre ea și îi iau o hârtie.
Era informații despre avort,dracu!Îmi pică față să văd că sa documentat chiar era scris și numere de telefon la spital și doctor.Spunemi că nu căutai să faci avort.-Ba da.....am crezut că asta te va face fericit și....
-Îl păstrăm!
-Nu!nu vreau să te uiți la mine degustat și să îți fie silă.
-Oricat aș încerca nu pot.Am fost supărat prin simplu fapt că mai mințit.
-Îmi pare rău.... mă duc mai aproape de ea și o sărut.Promit că am să mă schimb.
-Eu te iubesc așa cum ești.
-Îmi este frică să nu pățească ceva așa cum a pățit mama și tata.Daca morii și tu....
-Nu o să se întâmple.
-Nu ai de unde să ști.....
-Știu că tu o să fi aici și că ai să ai grijă de noi!
O mai sărut până ajungem încolociți pe blat.-Mi-a fost așa dor de tine!Murmur eu cu buzele lipite de gâtul ei.
-Și mie!Mă oprește din sărutările de pe gât și mă uit la ea confuză.Hai în cameră.Ea merge prima și eu închid ușa.Se apropie de mine și mă sărută ea,îmi da pantaloni jos și mă uit la ea, tocmai vrea sa îmo facă un sex oral?
-Anabel....gem eu cu respirația greoaie.
-Nu mă pricep așa că să nu ai speranțe mari.
Se aplecă ușor și îmi dă boxerii jos.Îmi ia maduralu în mână și îl sărută,o doamne!-Anabel treci dracu la treabă mă torturezi!
Chicotește și îl ia în gură.Îi strâng părul în mână mea și o mișc întâi ușor pentru a se obișnui.Dupa incepe și mai repede.O dracu!Ce face femeia asta din mine!
În 5 secunde am orgasm,o ridc și îi văd sperma mea pe ea.Dracu ești așa perfectă.Ea se întinde în pat și își dă tricoul jos de pe ea,la fel face și cu pantaloni.Mă duc spre ea cu sărutări lente și suave până ajung la buzele ei.
O sărut și mă fixez să intru în ea.-Te iubesc.Zice ea.
-Eu te iubesc mai mult,iubire.
**
Anabel era pe pieptul meu dormind în timp ce eu îi mângâi parul și mă gândesc că o să fiu tată.Oare o să mă descurc?Oare o să pot?
Nu știu,dar cert este că m-am îndrăgostit până peste cap de Anabel Rose.
CITEȘTI
Ea o să fie motivul morți mele
عاطفيةVă invit în povestea lor și sper să vă placă ce veți afla despre ei. Lectură frumosEa fata unui mafiot,care trebuie să aleagă viață sau moarte.Ajunsă la New York Anabela vrea să își trăiască viața,dar povestea nu este așa cum a crezut ea. Oare ce va...