Șaptesprezece

107 1 0
                                    

Anabel

Când mă trezesc nu îl văd lângă mine, mă trezesc și mă îmbrac cu un tricou de a lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când mă trezesc nu îl văd lângă mine, mă trezesc și mă îmbrac cu un tricou de a lui.Ma duc jos și îl văd pe canapea și muncește pe leptop.Capul i se îndreaptă spre mine când mă vede.Îmi face semn să vin la el și fix asta fac,mă pun în poala sa.

-Iubit-o.....

-Știu.

-Ști că te iubesc foarte mult.

-Știu și asta.

-Dar trebuie să vorbim serios despre viitorul nostru.

-Te-ai răzgândit?
Normal că sa răzgândit nu mă vede cât sunt.

-Normal că nu.Tota viața mea m-am pregătit să răzbun pe cei care mi-au omorât familia.Nicodata nu m-am gândit că o să am o soție așa superbă și un prunc de care sunt chiar entuziasmat să îl întâlnesc.

-Atunci....

-Atunci trebuie sa înveți să folosești un pistol,am dușmani, chiar foarte mulți, dacă eu o să fiu în pericol, dacă nu te pot apăra, trebuie să înveți să folosești un pistol sau un cuțit.

-Da,dar dacă nu o să mă descurc

-Nu mă îndoiesc de așa ceva, știu ce soție am și de ce e capabilă.

-Nu fi așa mândru de mine sunt fricoasă

-Mă mândresc cu tine! Mă întrerupe el.În liniștea care sa lăsat stomacul mă dă de gol că mie foame.Tie foame?

-Nu.Mint cu nerușinare când stomacul iar mă dă de gol.

-Anabel,ce ți-a spus Isabel, lasă-mă să ghicesc, că te-ai îngrășat?sau nu, că nu am să te mai plac?sau nu,poate că ți-a spus că nu mai ai forme?

-Defapt toate mi le-a spus și că ai să te plictisești de mine.....

-Și tu ai crezut o?Dau aprobator din cap și am capul căzut.Off iubit-o, niciodată,dar niciodată să mai crezi așa ceva.Îmi ridică bărbia și mă sărută.Hai să comandăm de mănâcare.
Ridic zâmbetul și îl sărut încă o dată.Iubit-o dacă mă mai săruți mult,nu vom mai mănânc și vom trece la acțiune.
Pupilele dilatate revin și gropita sa își face apariția.
El își ia telefonul de pe măsuța de sticlă și apelează la un restaurant italienesc.

-Da, rămâne așa.

Eu mă ridic din poala sa și mă duc sus să îmi iau o clamă,îmi fac un coc care era în toate părțile și merg înapoi la el.Cand ajung jos el este în picioare și se fâțâie prin încăpere.

-Ce cauți?
Se uită la mine speriat

-Mi-ai văzut cumva servieta?

-Da,e sus ți-o aduc acum.

-Iubit-o mă duc eu,nu vreau să obosești.

-Jack Scott mă uimești, ești îngrijorat?
Se apropie de mine cu pași fermi și imi dă firele de par ieșite pe după ureche.

-Mereu am fost îngrijorat când vine vorba despre tine,scumpo.Soneria ne întrerupe conversația și Jack merge să ia mănâcare.

După 8 luni

Viața este frumoasă, totul este frumos.Stau pe canapea și citesc dintr-o carte.Jack trebuie să se vină acasă, mă ridic ușor și merg la bucătărie.Burta mi-a crescut enorm, Isabel și-a născut copilul și are un băiat,tata a fost eliberat iar eu imi trăiesc viața.Sotul meu mă răsfățat in fiecare seara cu un orgasm indiferent cât de obosit vine.

Relația noastră este foarte frumoasă,nu ne-am mai certat de loc,cert este că nu am avut ocazia,nu prea ne intersectăm.El ajunge seara și eu poate adorm până atunci,dar cert este că in fiecare dimineață imi scrie câte un bilețel.
Aveam de gând să ii propun să mergem la cumpărături.I-am făcut deja camera la copil,îmi torn in pahar un suc și urc sus cu grijă la camera copilului.

Nu am vrut să aflu sexul copilului.Jack nu știe ca pot așa că nu vreau.La sfârșitul lunii o să ne întâlnim cu el.Dabea aștept.
Telefonul îmi sună și răspund.

-Da domnul doctor?

-Doamnă Scott, trebuie să veniți la spital,analizele nu prea au ieșit bune.

Nici nu stau pe gânduri și plec.O chem pe Cass și mergem.

Eram acolo și aștept doctorul Cassie a rămas in mașină.

-Bună ziua,doamna Scott.
Dau să mă ridic,dar imi face semn să stau jos,de ce v-am chemat analizele nu imi arată bine.Nu vreau să vă dau vesta asta,dar pruncul este într-o situație cumplită.Nu o să puteți trăi amândoi.

Lacrimile imi curg instant,nu am mai plâns de o grămadă de zile și acum plâng.

-Dumneavoasta imi cereți să aleg între viața copilului meu și eu?

-Aveți termen până nașteți . Doctorul se ridică și plecă cu fața tristă.

Merg la mașină și Cassie este acolo.

-Deci?

-E bine,a vrut doar să mă vadă.

-Meregem?

-Da.

Când ajung acasă mașina lui Jack era acolo,am dat de dracu.Cobor și ii mulțumesc lui Cassie și intru il văd in picioare cu cămașa șifonată și cum are in mână un pahar de whisky.

-Unde ai fost?

-Cu Cassie aveam poftă de MC.

-Puteai să imi spui mie și îți luăm.

-Când, dacă veneai noaptea eu atunci mănâncam!Aveam o poftă hormanoi mei nu mai rezista.

-Scumpo ce sa întâmplat, ești agitată?Vocea aceea îngrijorată.

-Am emoții.

-Și eu am.Ma sărută și încă o dată.

Termenul.....

Eram in sala de operații apa mi sa rupt de cu seara, Jack era pe hol și vorbea cu doctorul și știam că va afla, i-am spus la doctor să ii spună in locul meu.

Jack

Urechilor nu le vină să creadă,am de ales intre viața copilului meu și viața soții mele.

-Și ea mai poate rămâne însărcinată?
Zic cu vocea tremurând ca nicioadată.

-Nu mai poate,doamna Scott mi-a spus să vă dau asta până decideți.Imi întinde o hârtie și pleaca, mă pun pe scaun și o desfac.

Dragul meu soț,

Știu că ești confuz și supărat, crede-mă am incercat să îți spun,dar când vorbeam despre copil ochii tăi sclipeau de fericire,nu am put să aleg,nu am putut,scriu această scrisoare cu speranța că vei înțelege,te cunosc acum îți vine să omori pe cineva,dar nu o vei face, că oricât ai spune te-ai schimbat.Te rog , iubitule alege pe el,te rog.Nu te învinovăți te rog, te-am iubit din ziua in care mi-ai dat inelul pe plajă, când te-am văzut la masa aceea de poker imi dădeai furnicături pe spate.Este adevărat, că cursa ai câștigat o tu,nu o să pot să imi iau revanșa,dar sper că copilul nostru sa imi poarte numele.Te rog, găsește l pe fratele meu, spune-i de mine.Nu aș schimba nimic, țin minte când mi-ai spus pentru prima oară te iubesc.Cum imi mângâiai cicatricile și cum mă sărutai.Te rog să îi spui copilului nostru despre mine, să nu mă urască pentru decizia luată, să nu mă ute, spune-i că îl iubesc chiar dacă nu l-am cunoscut.
Te iubesc azi, mâine până la moarte.

Cu drag, soția ta care
ți-a dat lumea peste cap.

Ce să aleg? Viața soții mele sau viața copilului meu?

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum