Herseyin cok normal oldugu normal bir busistan gununde herkes okulda dersteyken bianda hasanin tuvaleti gelir ve kosa kosa tuvalete gider ama hocadan(yakisikli guvenlige benzeyen rehber hoca) izin almadan gittigi icin rehber hoca sinirli bi sekilde tuvalete gider hasan dun yedikleri yuzunden kabiz oldugunu farkeder
hasan ne kadar ugrassada yine tuvaletini yapamaz 15 dakikada 30 sicma pozisyonunda bile
ama hasan pes etmez ve son pozisyona girer , takla atarak sicmaya calisir ama takla atarken farkederki tuvaletin kapisinda bisey vardir o seyin uzerinde kendisinin resmi olan bi papercraft oldugunu farkeder.
Panikleyen hasan daha tuvaletini bile yapamadan kosarak tuvaletten cikar ama o hocadan izinsiz tuvalete gittigi icin onu 15 dakikadir tuvalet kapisinda bekleyen rehber hocayla karsilasir hoca tam hasana kizcakken hasanin elindekini farkeder ve uzerinde kendisinin resmi oldugunj gorur hasan herseyi anlatir ve hoca sinirli bi sekilde sinifa girer ve bunu kim yapti diye bagirir herkes hocanin elindeki kuphasanin noldugunu anlamaya calisirken arkadaki masum jazal olaylarin buyudugunu farkeder tam o sirada zil calar ve jazal kosarak siniftan cikar elindeki kuphasanlarla birlikte .
Jazal tum okulun heryerine kuphasanlardan koyarken hasan onu gorur ve kosarak jazali kovalar jazal panikle tum okulu turlarken hasan cakallik😈 yapip rehber hocaya bunlsri jazalin yaptigini soyler rehber hoca ve hasan kosarak jazali ararlar jazal kafasiyla tavanlari delerek okulun catisinda cikmistir rehber hoca hasanin kafasina cikar ve ordan ziplayarak catiya ulasir deliktende hasani ceker rehber hoca ve hasan catida jazali kovalamaya devam eder ta ki hasan herseyin basindan beri tuttugu bokunu salip jazalinda boka basip ayagi kayana dek jazal catidan duserken bus tosbagalari jazali ucan sincaba donusturur ve jazal hayatinin geri kalanina kuphasan profesoru ucan sincap olarak devam eder, tum busistanin heryerinde kuphasanlar dagitir ve unlu busistan ucan sincabi olur.
BẠN ĐANG ĐỌC
kuphasan ve masum jazalin huzunlu hikayesi
Actionokurken kendinizi aglarken akan sumuklerinizi yerken farkediceksiniz