"Kenyang betul aku makan ni, macam mana nak beraksi dengan tangan aku nanti, hehe. Apa la yang Fatin buat dengan Ramu sekarang. Baik aku balik dulu, mana tau diorang dah balik hotel".
Sampai di depan bilik aku, aku terdengar suara riuh rendah dari bilik bini aku. Eh, bukan ke bilik ni kedap bunyi? Aku cuba merapati, rupa-rupanya pintu tak ditutup rapat. Suara bising dari dalam semakin jelas. Bunyi gelak ketawa berbagai pemilik. Mesti ramai. Apa mereka sedang lakukan? Aku cuba mengintai dari celah bukaan pintu..
Wah ramainya lelaki india. Pelbagai peringkat umur, saiz badan dan pelbagai rupa. Ada yang hensem ada yang huduh dan kusut masai. Semuanya sedang telanjang bogel. Aku lihat Fatin sedang melutut berhadapan mereka semua. Lehernya dirantai dengan rantai anjing manakala hujung rantai tersebut digenggam erat oleh uncle Rakesh. Fatin telah berbogel sepenuhnya kecuali tudung yang masih kemas melilit kepalanya.
Kerana terlalu ghairah aku tertolak sedikit daun pintu bilik mereka. Semua mata memandang kepadaku. Rakesh pula melambai-lambai memanggil menyuruh aku masuk dan mengunci pintu. Fatin tersenyum simpul memandangku kemudian mengalihkan kembali pandangannya kepada batang-batang hitam yang berbaris di hadapannya. Sepuluh orang semuanya. Rakesh menyuruh aku duduk di birai katil untuk menyaksikan aksi yang bakal berlangsung. Kesemua lelaki india tersebut kelihatan tidak sabar untuk diservis oleh Fatin. Masing-masing sedang menggosok batang hitam mereka supaya kekal tegang.
Rakesh mula menarik rantai lalu Fatin mengikutnya dengan cara merangkak. Tiba pada lelaki pertama, Fatin mendekatkan mukanya menghidu dan menjilat hujung pelir lelaki tersebut. Lelaki itu memejamkan mata menahan nikmat. Fatin tidak dapat memegang batang itu kerana tangannya juga diikat di belakang badannya. Telur lelaki itu dikemam-kemam lama sambil menghirup aroma jantan sebenar. Fatin kelihatan benar-benar dilanda ekstasi yang mengasyikkan. Setelah itu, Rakesh menarikknya pergi ke arah lelaki di sebelah. Perkara yang sama dilakukan Fatin sehingga selesai kesemua sepuluh batang lelaki pelbagai perisa. Air liur Fatin berjujuran ke lantai.
Selesai uparaca pembuka selera, Fatin dibaringkan di atas katil. Lelaki-lekaki tersebut mencabut undi bagi menentukan siapa yang akan menghanjut pukinya terlebih dahulu. Undi tersebut dimenangi oleh seorang lelaki tua. Dia menyeringai memikirkan betapa bertuahnya dapat menjadi orang pertama merasai kehangatan puki Fatin pada malam ini. Fatin telah sedia mengangkang. Lelaki itu tidak mahu membazir peluang. Kerana dia yang pertama, aapa salahnya dia menikmati puki Fatin dengan mulutnya dahulu. Puki Fatin yang putih bersih itu betul-betul memancing nafsunya untuk menjilat sehabis mungkin.
Akibat terlalu lama india tua itu menjilat, kedengaran suara-suara merungut di belakang. Rakesh pun memahami apa yang mereka mahukan. Lalu dipaanggil tiga orang lagi untuk memuaskan Fatin secara serentak. Dua orang mengambil tempat di kedua tetek Fatin manakala seorang lagi begitu ghairah melumati bibir munggil Fatin. Kedua orang di tetek Fatin begitu asyik menggomol dan menghisap puting Fatin yang sudah terlalu tegang. Entah berapa kali dia sudah klimaks akibat perbuatan keempat orang itu. Lelaki tua di kelangkang Fatin sudah tidak sabar, dia mengoles lembut batangnya di lurah cipap Fatin yang sudah terlalu becak itu. Terketar-ketar Fatin menahan nikmat lalu sekali lagi dia terpancut hingga membasahkan perut india tua itu.
Sesudah itu india tua itu pun dengan mudah membenamkan batangnya sehingga terpasak ke dasar cipap Fatin yang agak dalam itu. Usop sendiri memang tidak pernah sampai ke situ. Dada Fatin berombak kencang diperlakukan sebegitu lucah oleh empat jantan india sekaligus. Kalau diikutkan, tubuh badan mereka bukanlah susuk tubuh yang Fatin gemari. Fatin lebih bernafsu jika melihat tubuh badan lelaki yang tegap dan sasa. Akan tetapi apabila berhubungan haram begini, dia menjadi lebih berahi dan ghairah jika tubuh sempurnanya itu dilanyak secara ekstrem oleh lelaki yang teruk rupa parasnya. Membayangkannya sahaja sudah membuatkan cipapnya basah sehingga membawa klimaks jika digasak dengan jarinya sendiri. Dia amat suka menyerahkan dirinya yang cantik itu kepada lelaki-lelaki sebegitu. Baginya, mereka juga berhak menikmati wanita secantik dirinya dan bukan hanya untuk dimiliki suaminya sahaja.
"Mahu pancut mana adik manis?" Soal india tua itu apabila syahwatnya dirasakan sudah sampai ke puncak. Kepalanya sudah berdenyut-denyut ingin memuntahkan air putih pekat itu. Sengaja ditanya walaupun dia memang berniat untuk membuntingkan Fatin pada waktu itu juga. Gembira bukan kepalang apabila Fatin merayu-rayu dengan suara manja agar india tua itu melepaskan benihnya di dalam cipap. Terhentak-hentak badan Fatin ketika india tua itu memancutkan berdaas-das maninya ke dalam. Kepuasan yang tak pernah didapatinya selama 30 tahun berumah tangga itu. India tua itu terjelupuk jatuh ke tepi katil sambil tersenyum puas.
Kemudian peserta-peserta lain bergilir-gilir mengambil tugas. Masing-masing mahu menunjukkan prestasi sendiri siapa yang paling hebat. Fatin berasa cukup bertuah ibarat dilayan bidadara-bidadara syurga yang gagah perkasa. Setiap satu batang-batang pelbagai saiz dan bentuk itu tidak gagal dalam memuaskannya. Kesemua mereka membuatkan Fatin klimaks lebih dari dua kali dalam satu sesi. Kangkang Fatin yang kelihatan seperti melecet itu tidak dihiraukannya kerana kepuasan yang diterima adalah lebih hebat lagi. Lubang cipapnya memang sudah tidak mampu menakung jumlah sperma yang kebanyakannya dilepaskan di dalam cipapnya. Banyak yang meleleh keluar setiap kali bertukar pasangan menggantikan mereka yang sudah selesai. Cadar katil bersaiz king itu sudah pun basah lencun dengan peluh dan air-air nikmat dari mereka semua. Fatin menggolek-golekkan badannya supaya diselaputi mani-mani yang tumpah ke atas cadar itu. Berkilat-kilat tubuh seksinya bila dipenuhi lendir-lendih pekat tersebut.
Bagi acara penutup, Rakesh menarik rantai di leher Fatin daan dibawa ke tandas. Tubuhnyaa perlu dibilas sebelum semua peserta pulang. Seperti biasa Fatin duduk melutut dan peserta setiap seorang akan masuk untuk dihisap oleh Fatin sehingga mereka klimaks. Setelah klimaks barulah mereka akan kencing sesuka hatinya ke arah mana-mana yang mereka suka. Ada yang kencing di badan, di tetek, dan juga di muka. Bau hancing di dalam tandas itu jangan cakaplah, Aku terpaksa menutuk hidungnya kerana tidak tahan. Entah bagaimana Fatin boleh menadah kencing mereka semua.
Setelah selesai, Fatin dibiarkan duduk bersimpuh dan bersandar di dinding shower. Peserta-peserta membersihkan diri masing-masing sebelum memakai pakaian semula. Sebelum keluar, mereka menghulurkan wang berjumlah 200 ratus seorang kepada Rakesh. Rupa-rupanya ia bukan percuma. Pandai Rakesh buat duit menggunakan tubuh biniku. Hasil 2000 ringgit untuk satu malam memang agak lumayan. Menggunung ucapan terima kasih mereka ucapkan kepada uncle Rakesh. Sedikit pun mereka tidak mempedulikan aku walaupun aku suami Fatin yaang sebenar.
Setelah mereka semua beredar, aku pergi mendapatkan Fatin di dalam tandas. Dia kelihatan tidak bermaya selepas dihentak entah berapa pusingan. Aku memasang shower untuk memandikan Fatin yang sudah dicemari noda itu. Perlahan-lahan aku sabunkan tubuhnya yang montok itu. Betapa beruntungnya jantan-jantan tadi dapat menikmati tubuh biniku ini. Selesai membilas tubuh Fatin, aku mengambil tuala dan mengelap tubuhnya sehingga kering. Kemudian aku membaringkan tubuhnya di atas katil. Tidak lama selepas itu dia terus terlelap kepenatan. Rakesh menghampiri aku dan menghulurkan wanh berjumlah seratus. Ceh, ini je kau bagi aku. Tapi kira okay lah dari tak dapat apa-apa. Yang penting aku puas dengan tontonan tadi.
Aku balik ke bilikku meninggalkan Rakesh yang sedang merokok dan minum beer. Aku ingin sambung mengerjakan batang pelirku sambil menonton aksi yang aku rakam dari mula hingga selesai Fatin dikencing.
Bersambung... atau tidak.
YOU ARE READING
Fatin
FantasyUsop terkejut melihat kecurangan isterinya yang cantik rupawan di sebalik tingkap bersama seorang lelaki india separuh abad. Apakah tindakan Usop selanjutnya.